Šta je novo?

Crna Gora

Vukanovic iz Trebinja prebijen na Cetinju samo zato sto je Srbin, bez razloga, uz povike : vidi Srbina, udri Srbina. Kolko znam do sad niti je u R Srpskoj odakle je pomenuti, niti u Srbiji bilo takvih prebijanja iz cista mira samo zato sto je neko Crnogorac. Videcemo da li CG pravosudje deli pravdu ili ne kaznjavajuci pocinioca otvara sezonu lova na Srbe https://www.youtube.com/watch?v=uMnRGsNLx-4&t=1s
 
Samo ne znam kako će dalje nastaviti auto put.. za zapadna obilaznica je prijeko potrebna.a i preskupa.
 

Prilozi

  • 241724754_706487920309506_5000752716688858949_n.jpg
    241724754_706487920309506_5000752716688858949_n.jpg
    266,4 KB · Pregleda: 3.276
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=878609#p878609:2rbqbvyj je napisao(la):
KrCan » Sre Sep 08, 2021 4:11 pm[/url]":2rbqbvyj]
IMG-20210820-182928.jpg


99% ljudi ovde na forumu ne zna da su ovo meandri na Cehotini!
Svi misle da je ovo slika sa Uvca, a ovi su rame uz rame po lepoti, ali niko i ne zna za njih!
Otilovici, Mataruge, Vrulja Kovren pa Tomasevo i Pavino Polje su zaista predivni predeli, jedino sto ce izgradnjom poslednje deonice od Vrulje ka Mijakovicima se iseci ceo taj potez do Vrulje pa ce vrlo mali broj ljudi biti u prilici da vidi meandre i manastir Dubocicu.
Mozes li zamisliti kad gledam Johnest ove tvoje slike i bukvalno sam zeljan svakog drveta pored puta, a vec dve godine nam ne dozvoljavaju da putujemo. Ubi nostalgija :o
A kako ovde doći?
Može li neko uputstvo, ili gps koordinate?
Mislio sam da poprilično znam, ali ovo prvi put vidim.
 
Meandri su u ovom obliku od '82 od izgradnje akumulacije u Otilovicima za potrebe tr Pljevlja.
Kako doci do njih?
Po prelasku granicnog prelaza Jabuka pred sam dolazak do Pljevaljske kotline, neposredno gde se ukazuju ruzne deponije rudnika uglja, sa leve strane odvaja se stari asfaltni put ka Bijelom Polju i ka selu Otilovici Mataruge. Tu skrenuti i uzivati kroz krajolik Otilovica 4-5km, :blah: do crkve "Dubocica" koja je tako nazvana jer se nalazila prvobitno duboko u kanjonu Cehotine. No poizgradnji akumulacije, izmestena je na lepom proplanku, pored koga vodi put. Potom se spustite na most i ikad izadjete iz doline sa vase desne strane ima veliko obelezje sa slikom skoro uredjeno i tek asfaltirana staza od nekih 300m koja vas direktno dovede do ovog prelepog vidikovca.
Uvericete se da je ne uporedivo pristupacnnije nego na Uvcu, cak i ako imate malu decu. Veruj te mi necete se pokajati. Da dodam jos da u Pljevljima postoji ubedljivo najstariji gradski park u Crnoj gori tzv Milet basta koja ima blizu 500 godina, ako svratite i prodjete kroz gradski park Vodice do izvora opevane Breznice i manastira Svete Trojice, Shvaticete zasto su Pljevlja grad u koji cete onda uvek svracati, po cijim se parkovima ni Vrnjacka banja ni Zlatibor ne mogu porediti. Proverite da li preterujem.
Da kazem da je manastir Sv Troice onaj u kome je sacuvan stap Sv Save, manastir sa najvecom riznicom SPC posle Hilendara i jos jedan podatak da je Pljevaljska opstina sa najvecim prostorom cetinarskih suma bila i Jugoslaviji, a naravno i sad je u CG, a sve to ogradjeno kanjonom Tare. Zatim Husein pasina dzamija gradjena istim rukama koje su izgradile mnogo eksponiraniji stari most u Mostaru. Naravno tu je Rimski Municipum S i josmnogo mnogo stvari koje vas i te kako mogu prijatno iznenaditi u rodnom mestu Patrijarha Varnave. Rodjenog 1km od manastira i dva km od mog djeda Josa :sesir: Nazalost Pljevlja danas mnogo vise znaju po mom drugu iz detinjstva sa kojim sam rodjen pod istim krovom u Krstatoj kasarni Darkom kraljem nekih drugih stvari ...
Pljevlja su prilikom prisajedinjenja Crnoj Gori 1912 bila tri puta veca od Podgorice, posle drugog svetskog rata, duplo veca i naseljenija, a pogledajte danas! Uzas devastacija i totalna kradja severa Cg, na racun izgradnje Podgorice, sto je i dovelo do enormnog iseljavanja stanovnistva. Vade ugalj, olovo cink, secu sume, sve odvukose Djukanovicevi kumovi bez i jednog centa. Brkovic dobio sve sume dzabe a ni opstini ni drzavi nikad centa nije platio. Uzas. A o nacionalnom progonu pogledajte video koji cu vam naknadno postaviti, pa ce vam sve biti jasno. Oprostite sto je off, ali to je nazalost lice Milove Cg.
https://youtu.be/-E3N6liWriI pa park Vodice https://youtu.be/0mG601M6470 i Sv Troice https://youtu.be/eqwraJSZYXg.
P.s. sve vam je to verovali ili ne vazdusnom linijom blize iz BG nego Nis! :kk:
 
Krcane, samo da te ispravim, ima malo više od 300m od skretanja i nema asfalta. Idu ljudi kolima lagano, ja sam prošetao jer nisam žurio.
Ali svakako mnogo pristupačnije od Uvca...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=880004#p880004:1eth3gdt je napisao(la):
Johnest_Hon » Uto Sep 14, 2021 10:06 pm[/url]":1eth3gdt]Krcane, samo da te ispravim, ima malo više od 300m od skretanja i nema asfalta. Idu ljudi kolima lagano, ja sam prošetao jer nisam žurio.
Ali svakako mnogo pristupačnije od Uvca...
Johnest u pravu si, ja sam dobio skoro informaciju da je staza asfaltirana, a ustvari radi se o stazi do ribarske kucice i vidikovca nepun km nize od ovog vidikovca za meandre, sto se vidi ovde.https://youtu.be/2gcUG75yMh8
 
Pitanje za administratore imam 2 slike most uvač i asfalitranje ali ne mogu da ih uploadujem jer imaju preko 6mb. ali kad god smanjujem rezoluciju i težinu i dalje ne mogu da ih uploadujem, pa eto povećajte upload maximum ako može.
 

Prilozi

  • 241940438_667022540942250_4513384888890167339_n.jpg
    241940438_667022540942250_4513384888890167339_n.jpg
    490,3 KB · Pregleda: 2.525
Ministar kapitalnih investicija Mladen Bojanić je danas izjavio da je potrebno rekonstruisati 1.4 km puta od petlje Mateševo do regionalnog puta Mateševo - Kolašin. Da li je potrebna rekonstrukcija od Mateševa do Kolašina ništa ne reče a ako je potrebno ne znam šta se čeka ima tu posla oko 9 km je u pitanju minimum pola godine treba da se to završi. KrCan reče da taj put nije loš ali je uzak pa je pitanje može li se kao takav koristiti bez rekonstrukcije posebno kada su u pitanju autobusi i kamioni.
 
U julu sam nekoliko puta prolazio tim putem (Mateševo - Kolašin) imao je jedan opasan odron od par metara, na nezgodnom mestu (u krivini) ali to se reši za nedelju dana. Pored toga, treba presvući asfalt i može da posluži ali jedva. U sezoni kad su velike gužve i kad ima dosta autobusa i kamiona biće veliki problem dok ga bar malo ne prošire i (pogotovo) isprave pojedine krivine, bilo usecima bilo mini tunelima.
 
Mislim da mu treba rekonstrukcija...

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=n7apI_qrzC4[/youtube]

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TxREUQRXW2Q[/youtube]
 
Novembar izgleda sad realno...
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=tccDECYtnvU[/youtube]
 
Kad se pusta autoput? Je l se prica nesto o daljoj gradnji? Bilo je nekih clana o javno-privatnom partnerstvu za nastavak.
 
Nazalost, prica se godinama ali nista konkretno. Nastavak u CG utice i na nastavak iza Pozege u Srbiji, pa su u Srbiji poceli tiho spominju i mogucnost brzog puta od Pozege ili Ivanjice do CG granice, tj umesto 6 traka, 4 trake, bez zaustavne, da bi bilo 20-25% jeftinije. Ovaj autoput u CG deluje prelepo, moze se biti ponosan na njega, ali realno i on je najvecim delom na 4 trake.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=881291#p881291:mo4fppgx je napisao(la):
Stefan93 » Sub Sep 18, 2021 11:45 am[/url]":mo4fppgx]Kad se pusta autoput? Je l se prica nesto o daljoj gradnji? Bilo je nekih clana o javno-privatnom partnerstvu za nastavak.
Za autoput je neki inzenjer koji radi nadzor na izgradnji, bese valjda jun, izjavio da ce gledati da bude zavrsen do NG, ali ako bude bilo sporova bice produzeno (verovatno pocetak leta).

Nadjoh....

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=bW6HUTSIa-M[/youtube]

6:16 pa narednih par minuta.
 
Pa to preko Pestera i bolje da bude 2+2 sa povremenim prosirenjima za zaustavljenje u slucaju kvara zbog cene a kolicine saobracaja, samo da ne budu kruzni tokovi nego denivelisane raskrsnice. I kroz Austriju, Grcku, Italiju itd postoje autoputevi 2+2.
 
Stefan93":3f4s3mfz je napisao(la):
Pa to preko Pestera i bolje da bude 2+2 sa povremenim prosirenjima za zaustavljenje u slucaju kvara zbog cene a kolicine saobracaja, samo da ne budu kruzni tokovi nego denivelisane raskrsnice. I kroz Austriju, Grcku, Italiju itd postoje autoputevi 2+2.
Mi da zavrsimo sta god do Boljara, mozda 25km vazdusnom linijom je magistrala Bijelo Polje - Berane, mozda bi tu mogli da naprave neko inicijalno povezivanje, ako ne bude para za dalje autoputeve. Ili sa prave put koji kasnije moze da postane autoput u neka srecnija vremena.

Sent from my STF-L09 using Tapatalk
 
Rekonstrukcije puta Pljevlja granica sa Srbijom. Asfaltirano sa prvim slojem BNS 10 od ukupno 12.5 km puta. Ove nedjelje kreću sa drugim slojem BNS [youtube]https://www.youtube.com/watch?v=4pi6LSAaL90[/youtube]
 
Jel zna neko kako napreduju na izgradnju Intercontinentala u Canju? Valjda ce malo srediti to mesto podstaknuti ovom investicijom.
 
Radovi su zabranjeni tokom sezone, mislim da je samo gradilište u Porto Montenegru imalo dozvolu da radi.
Biće dobar hotel ali teško da će podići Čanj kao destinaciju. To mu dođe kao da neko otvori luks hotel u Kaluđerici.
 
Ako dobije deo plaže kao i Biserna obala(Pearl Beach) i naprave jos jedan takav ili sličan na suprotnoj strani iznad Zeca sa nekom vezom ka Krajičinoj plaži može se desiti da jednostavno nema fizičkog mesta za sitnu raju...Ako ostane slobodna plaža u pravu si to su dva sveta različita.
 
Vrh