[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874703#p874703:1ecmqjaf je napisao(la):
Пантограф » Wed Aug 25, 2021 9:22 pm[/url]":1ecmqjaf]Hm, gde vi tu tačno vidite haos u najavi? Ka Baru - ne bih rekao, jedino ka Cetinju i Budvi, gde je 1+1 traka, iza onog kružnog toka.
Pa, bilo bi lepo da naprave to parče.
Po celoj Podgorici, počev od naplatne, preko kružnog toka, gde će se uključujivati i sa AP i iz kanjona Morače, pa kroz Zlaticu i Konik i posle do razdvajanja puteva za Bar i Nikšić, Cetinje, pa ovi potonji kroz centar itd. Treba jbg. otpratiti one koji idu za Nikšić i Cetinje, Budvu.
Poenta je što će se brže stizati do spornog kružnog na Zlatici i to iz 2 pravca sa severa (autoputem i kanjonom), dok su do sada samo kanjonom plus što će se autoputem stizati i brže, pa haos na naplatnoj i odmah posle na kružnom i iz toga posle nema raspetljavanja kroz ceo grad.
Ovo pišem iz primera iz neposrednog okruženja: dok su se Turci hebavali kroz klisuru, Sinjac i Crvenu reku itd. itd. hteli ne hteli morali su da idu istim, sporijim ritmom, pa još i nekako, sad se začas sa Batrovaca i Horgoša stvore na Gradini. I eto belaja i na naplatnoj i na prelazu.
Isto će biti i na Smokovcu, većina će se sjuriti, na naplatnoj kolaps i čim ga prođeš uđeš u novi jer se na kružnom uključuju i oni iz kanjona Morače, a njih će tlačiti i oni koji idu ka autoputu itd. Sve u svemu Čačak će biti poezija u odnosu na ono što predstoji u PG.
Ova deonica rešava problem i tranzitu i Podgorici, jer potpuno izbacuje prolazak kroz grad tranzitnih putnika i skraćuje vreme prolaska duplo, emisiju štetnih gasova, a i smanjuje gužve i zagađenja u gradu.
Time će i ove 2 deonice koje pratimo (jugozapadna obilaznica i bulevar PG-DG) dobiti pun smisao, jer su petlje odlično pozicionirane: jedna na putu za NK (PG-DG) niže Tološa, a druga na Gorici, Farmacima, gde se odvaja za Cetinje i Budvu.
Čak i bez nastavka autoputa ka Virpazaru ili gde već izaberu ka Sozini, na značaju dobija JZ obilaznica, kojom se sa petlje Farmaci začas stiže do aerodroma i dalje ka Baru.
Bukvalno bi ova deonica više značila Podgorici nego Preljina-Pakovraće Čačku i to bez tendencije da se posle zaglaviš u nekoj OK klisuri ili Požega-Mačkat priči, jer se 3 glavna pravca posle autoputa razdvajaju na 3 nezavisne magistrale (ka NK, ka CT/BD i ka Baru) bez većih gužvi.
Ostaće do izgradnje JJK za kroz grad pravac ka Malesiji i Skadru, ali i to je podnošljivije nego sada kad svi putevi vode u Zlaticu i Konik.