Šta je novo?

Crna Gora

Hm, gde vi tu tačno vidite haos u najavi? Ka Baru - ne bih rekao, jedino ka Cetinju i Budvi, gde je 1+1 traka, iza onog kružnog toka.

Pa, bilo bi lepo da naprave to parče.
 
Resorni ministar u CG ministarstva za kapitalne investicije Bojanic, juce izjavio:

"Ocekujemo da radovi na izgradnji auto puta na prvoj deonici, budu zavrseni u predvidjenom roku do 30 Novembra, ali da je neizvesno da li ce i tada biti otvoren. Zbog zavrsetka elektroinstalacija i sistema nadzora, kao i zbog komplikovanog tehnickog prijema!"

Sram ga bilo procitao moj post pa me kopira :lol:
 
Koliko vidim iz ovog teksta Vijesti, oni ce odraditi te idejne projekte od Mateseva do Boljara, i tu se prica zavrsava. Recenica

...nakon čega će se stvoriti uslovi za dalje investicione analize i odluke uz podršku relevantnih subjekata.

otprilike znaci "cekamo srecna vremena".
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=874703#p874703:1ecmqjaf je napisao(la):
Пантограф » Wed Aug 25, 2021 9:22 pm[/url]":1ecmqjaf]Hm, gde vi tu tačno vidite haos u najavi? Ka Baru - ne bih rekao, jedino ka Cetinju i Budvi, gde je 1+1 traka, iza onog kružnog toka.

Pa, bilo bi lepo da naprave to parče.

Po celoj Podgorici, počev od naplatne, preko kružnog toka, gde će se uključujivati i sa AP i iz kanjona Morače, pa kroz Zlaticu i Konik i posle do razdvajanja puteva za Bar i Nikšić, Cetinje, pa ovi potonji kroz centar itd. Treba jbg. otpratiti one koji idu za Nikšić i Cetinje, Budvu.
Poenta je što će se brže stizati do spornog kružnog na Zlatici i to iz 2 pravca sa severa (autoputem i kanjonom), dok su do sada samo kanjonom plus što će se autoputem stizati i brže, pa haos na naplatnoj i odmah posle na kružnom i iz toga posle nema raspetljavanja kroz ceo grad.
Ovo pišem iz primera iz neposrednog okruženja: dok su se Turci hebavali kroz klisuru, Sinjac i Crvenu reku itd. itd. hteli ne hteli morali su da idu istim, sporijim ritmom, pa još i nekako, sad se začas sa Batrovaca i Horgoša stvore na Gradini. I eto belaja i na naplatnoj i na prelazu.
Isto će biti i na Smokovcu, većina će se sjuriti, na naplatnoj kolaps i čim ga prođeš uđeš u novi jer se na kružnom uključuju i oni iz kanjona Morače, a njih će tlačiti i oni koji idu ka autoputu itd. Sve u svemu Čačak će biti poezija u odnosu na ono što predstoji u PG.
Ova deonica rešava problem i tranzitu i Podgorici, jer potpuno izbacuje prolazak kroz grad tranzitnih putnika i skraćuje vreme prolaska duplo, emisiju štetnih gasova, a i smanjuje gužve i zagađenja u gradu.
Time će i ove 2 deonice koje pratimo (jugozapadna obilaznica i bulevar PG-DG) dobiti pun smisao, jer su petlje odlično pozicionirane: jedna na putu za NK (PG-DG) niže Tološa, a druga na Gorici, Farmacima, gde se odvaja za Cetinje i Budvu.
Čak i bez nastavka autoputa ka Virpazaru ili gde već izaberu ka Sozini, na značaju dobija JZ obilaznica, kojom se sa petlje Farmaci začas stiže do aerodroma i dalje ka Baru.
Bukvalno bi ova deonica više značila Podgorici nego Preljina-Pakovraće Čačku i to bez tendencije da se posle zaglaviš u nekoj OK klisuri ili Požega-Mačkat priči, jer se 3 glavna pravca posle autoputa razdvajaju na 3 nezavisne magistrale (ka NK, ka CT/BD i ka Baru) bez većih gužvi.
Ostaće do izgradnje JJK za kroz grad pravac ka Malesiji i Skadru, ali i to je podnošljivije nego sada kad svi putevi vode u Zlaticu i Konik.
 
Цариград, потпуно си у праву. На север има смисла или обе преостале радити или бар до Берана. Овако ће свима присести пролазак кроз Подгорицу!
 
Ako do sada funkcioniše prolazak kroz Pg, što ne bi i kasnije? Ulazi se na istom nestu u grad kao i do sada, ide se istim pravcem, bfoj vozila će bar u početku biti približan. A ne sećam ae da sam letos čuo izveštaje o kolapaima kroz samu Podgorici. Bilo je usporenja kroz Golubovce i kolapsa na Sozini.
 
Наградно питање је колико ће АП генерисати односно сажети саобраћаја новом деоницом АПа. Сазнаћемо за годину дана. Јбг за многе ствари треба Minority report! Односно предвиђања!
 
U nedostatku stručnjaka, angažovaćemo proroke.
U Preljini je neko od njih zatajio.
 
Мени предвиђања говоре да овај свет какав је био до сада не може више постојати, стога све наше мале дилеме око гуже саобраћаја ће нестати у року од 5 до 10 година. Биће можда путева, али људи много мање!
 
Pozdrav svima,
Nije me bilo odavno zbog obima posla.
Pošto živim u PG baš u tom dijelu gdje će se isključivati sa auto puta i ići prema baru ili budvi, mogu vam reći da nema toliko gužvi jer su široke ulice.
Naravno od 3 do 4h kroz cijelu PG je gužva posebno kada padne kiša pa i tuda. Ali, cijelo ljeto tuda kuda sam vozio samo par puta sam naletio na gužvu. Daleko više gužve ima kod kružnog za cetinje i nikšić ili vojislavljevićevoj (koju će sada zamijeniti jugozapadna obilaznica).
Svakako oprez kada vozite kroz Stari Aerodrom jer ima dosta pješaka i često se desi da neko kolima udari pješaka ili biciklistu baš kod raskrsnice kod Volija gdje će uskoro da se gradi kružni tok ali i podzemni tunel ispod šina da izađe na drugu stranu da rastereti saobraćaj ispod 2 nadvožnjaka.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875207#p875207:ervka43h je napisao(la):
Алтаир » Fri Aug 27, 2021 11:30 am[/url]":ervka43h]Мени предвиђања говоре да овај свет какав је био до сада не може више постојати, стога све наше мале дилеме око гуже саобраћаја ће нестати у року од 5 до 10 година. Биће можда путева, али људи много мање!

Možeš li da nas upoznaš sa tim predvidjanjima i na čemu su zasnovana. Pošto su 99% tvojih komentara, na svim temama, pesimistički nastrojeni sa crnim predvidjanjima. Pa kad već moramo da čitamo (ne znam da li ima mute/hide opcija na forumu) onda da znamo na čemu temeljiš svoje crne prognoze poput ove.
 
"Poenta je što će se brže stizati do spornog kružnog na Zlatici i to iz 2 pravca sa severa (autoputem i kanjonom), dok su do sada samo kanjonom plus što će se autoputem stizati i brže, pa haos na naplatnoj i odmah posle na kružnom i iz toga posle nema raspetljavanja kroz ceo grad."

Slažem se sa ovim u potpunosti. Nesto sto sad imamo i na Preljini- slaba propusna moć, a veliki priliv za kratko vreme.
 
Da se javim i ja nakon putovanja do CG isli smo preko Zqbljaka, a u povratku cemo verovatno preko Bosne.
Na granici Jabuka smo bili rano, oko 6h i tako smo izbegli guzve i kamione do Prijepolja. Ipak, bilo jw vozila, BG table preovlađuju i poprilicno jure ( ili mi idemo sporo).

Sve je onako kako je poslednji forumas na moje pritanje rekao, do Pljevalja su radovi, ono sto je zeznuto sto se vozi delovima koji su zavrseni pa naletis na radove.... mislila sam da ce nam se gepek otvoriti koliko smo puta zveknuli, tako da svima preporucujem oprez, barem ko ne vozi Krosovere.

Zabljak je zivnuo, bas mi je drago. Ljudi, vozila...nekih planinara, da umres od hladnoce a oni ranac na leđima, majicu i sorci i odose u setnju.

Na jednu smo patrolu naisli, radar, ali sada se placa na licu mesta pa i ako kazne nije problem. Nose stare radare pa verov i progledaju kroz prste, barem su nama pre 2g ....
Putevi su vrhunski, guzve ka CG nije bilo i ima nekih novih mesta za odmor,ali ih najmanje ima od Zabljaka do mora, ako racunamo da se ne ulazi u Niksic.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875232#p875232:47qh062h je napisao(la):
dumax » 27 Aug 2021 12:39 pm[/url]":47qh062h]"Poenta je što će se brže stizati do spornog kružnog na Zlatici i to iz 2 pravca sa severa (autoputem i kanjonom), dok su do sada samo kanjonom plus što će se autoputem stizati i brže, pa haos na naplatnoj i odmah posle na kružnom i iz toga posle nema raspetljavanja kroz ceo grad."

Slažem se sa ovim u potpunosti. Nesto sto sad imamo i na Preljini- slaba propusna moć, a veliki priliv za kratko vreme.
Oko Čačka 1+1 i semafori, oko Podgorice 2+2 i kružni tokovi. Niđe veze.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875231#p875231:680l8snr je napisao(la):
milaki990 » Пет Авг 27, 2021 1:30 pm[/url]":680l8snr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875207#p875207:680l8snr je napisao(la):
Алтаир » Fri Aug 27, 2021 11:30 am[/url]":680l8snr]Мени предвиђања говоре да овај свет какав је био до сада не може више постојати, стога све наше мале дилеме око гуже саобраћаја ће нестати у року од 5 до 10 година. Биће можда путева, али људи много мање!

Možeš li da nas upoznaš sa tim predvidjanjima i na čemu su zasnovana. Pošto su 99% tvojih komentara, na svim temama, pesimistički nastrojeni sa crnim predvidjanjima. Pa kad već moramo da čitamo (ne znam da li ima mute/hide opcija na forumu) onda da znamo na čemu temeljiš svoje crne prognoze poput ove.
Па, не може више овако, само уништавамо све...дошао рачун на наплату, има и филм на ту тему
https://www.imdb.com/title/tt0970416/?ref_=nv_sr_srsg_0
 
Полако се скупљају средства за почетак изградње нове деонице
IMG_20210827_182223.jpg
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875157#p875157:xold7vuv je napisao(la):
branik » Fri Aug 27, 2021 8:26 am[/url]":xold7vuv]Ako do sada funkcioniše prolazak kroz Pg, što ne bi i kasnije? Ulazi se na istom nestu u grad kao i do sada, ide se istim pravcem, bfoj vozila će bar u početku biti približan. A ne sećam ae da sam letos čuo izveštaje o kolapaima kroz samu Podgorici. Bilo je usporenja kroz Golubovce i kolapsa na Sozini.

Ulaziće iz 2 pravca: kanjon i autoput.
Izlaziće na 1 pravac ka centru.
Kolaps će biti na naplatnoj u sezoni. Vidi pod Preljina, ČNS Dimitrovgrad.
Drugi kolaps će biti na kružnom, gde trenutno malo usporiš i prođeš jer postoji samo pravo, bočno idu samo mašine.
Nije isto kad se samo prođe pravo i kad se koči da bi se ušlo na naplatnu ili ušlo u kružni koji ima 3 pravca, u odnosu na sadašnja 2.
Taj drugi kolaps generisaće dalje gužve kroz široki bulevar.
Kružni kod izlaska na autoput je paukova mreža. Odatle kreće problem.
Moje predviđanje, lično ću biti među prvima koji će testirati novi autoput, videćemo da li ću biti u pravu. Nadam se da grešim.
 
Čisto sumnjam da će nakon što svi par puta prođu autoputem da ga čekiraju većina pohrliti da plaća putarinu zbog 15-20 minuta kraćeg puta do Kolašina,naročito kad se sa ovog postojećeg puta kroz Platije sklone kamioni i autobusi.
Zamišljam nekog iz Kolašina koji ide na dan u Podgoricu imaće dilemu da da oko 7€ za autoput tamo i nazad ili da ruča u kakvoj kafani-što mislite koju opciju ce da bira?
Ova dionica sama za sebe ne znaci mnogo dok se ne spoji sa putem u Srbiji a za to su izgledi u narednih recimo 15 godina samo teoretski.
Ovih 40 km gradi se evo sad već sedma godina a treba jos ako se ovaj dio konačno zavrsi jos dva puta toliko do granice sa Srbijom,pomirio sam se sa tim da ja to neću dočekati.
 
Jedno pitanje koje niaam postavila, sta se pravi između Jabuke i Ranče ( ako je tačan naziv) graničnih prelaza?

Da ne prave jedan zajednicki prelaz? Bas mi izgleda kao neka takva konstrukcija ili možda pumpa.... ima betonski pod, kucicu, ima i ostrva?
 
Ne znam za tog iz Kolašina, ali 95% ostalih će dati 7€ da izbegne kanjon Morače. Nije u pitanju vreme, koje je 35-40 min i znači, već psihološki uticaj vožnje kroz kanjon. Uostalom, gužve u Preljini su dokazale razliku u vožnji autoputem u odnosu na ibarsku.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Kakvih 35-40 minuta,pa sad se stize do Kolasina za 70ak minuta uz kompletan teretni saobracaj,razlika ne moze biti 20 minuta maksimalno.
Nece cijeli put do Kolasina biti autoput nego 4o km i kad dodamo ulazak i izlazak placanje putarine nema teoretske sanse da brze od 20 minuta se stigne.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=875713#p875713:2pvwgtdh je napisao(la):
MiraC » Today, 11:45[/url]":2pvwgtdh]Jedno pitanje koje niaam postavila, sta se pravi između Jabuke i Ranče ( ako je tačan naziv) graničnih prelaza?

Da ne prave jedan zajednicki prelaz? Bas mi izgleda kao neka takva konstrukcija ili možda pumpa.... ima betonski pod, kucicu, ima i ostrva?

Crnogorci prave novi granični prelaz.
 
I dalje tvrdim da će najmanje biti 30 min. uštede. A o onom drugom delu ne vredi raspravljati, opuštenost vredi mnogo više od 1. ležaljke na plaži.

Poslato sa SNE-LX1 pomoću Tapatoka
 
Da put počinje od Kolašina ok,ali kao i u slučaju Požege kod nas mnoge će odvratiti od korišćenja.Lično ću ga koristiti ali nisam siguran da većina hoće.Meni je uvek nekako početak kanjona bio ona krivina a do nje po navigaciji treba petnaestak minuta preko Crkvina naspram desetak minuta do Mateševa.
0925b77dadd5a5c8e47afee02e8417a9.jpg
a806a5dbbbdc76e213c6d9dcf60e9d16.jpg
 
Vrh