Šta je novo?

Crna Gora

Када буде готова деоница аутопута од Матешева до Андријевице верујем да ће већина саобраћаја из Србије ићи преко Шпиљана, нарочито јер ће Моравски коридор бити готов пре тога. Прељина - Беране је за неких 10 км краће преко Шпиљана него преко Гостуна. Беране - Андријевица ће ту бити најоптерећенија деоница, јер ће се спајати два правца у један, а богами оптерећење ће се добрано пребацити на Краљево - Нови Пазар - Беране.
U pravu si. Najgori deo ce biti od Kraljeva do Novog Pazara i sam prolaz kroz NP jel bukvalno prolazis pored pijace gde su uvek guzve
 
U pravu si. Najgori deo ce biti od Kraljeva do Novog Pazara i sam prolaz kroz NP jel bukvalno prolazis pored pijace gde su uvek guzve
Скоро је председник најавио да у најкраћем могућем року крећу са изградњом брзе саобраћајнице Адрани-Нови Пазар.
 
Jedino što nema idejnog projekta, tendera za projektovanje/izvođenje, nadzor, eksproprijacije, ni reparcelacija za istu postojećih katastarskih parcela (jer nema ni projekta), postupka i isplate... nema ničega.

Ali, dobro ako je "najavio u najkraćem mogućem roku", nije da je čovek poznat po olako javno izrečenim lažima pa da ne verujemo... :)
 
Pa ako razmislis malo bolje nije nista pogresno rekao, najkraci moguci rok moze biti i 10 godina :ROFLMAO:
 
Drugim recima, po dimamici iz teksta gore, ako ne bude obaranja tendera, rok za *idejni projekat* je kraj 2026. godine.

Tender, finansiranje, eksproprijacija, izgradnja... najoptimistickiji rok za završetak ove druge faze je 2035. godina.
 
Drugim recima, po dimamici iz teksta gore, ako ne bude obaranja tendera, rok za *idejni projekat* je kraj 2026. godine.

Tender, finansiranje, eksproprijacija, izgradnja... najoptimistickiji rok za završetak ove druge faze je 2035. godina.
Ovaj clanak je iz januara 2024 godine. Ceka se jos elaborat zastite zivotne sredine rijeke Krasice zbog promjena trase. Upitno je ova previranja u Njemackoj da li ce uticati na dinamiku odobravanja i isplate sredstava. Nakon ovoga ostao je izbor izvodjaca i izvodjenje radova. Ovdje je samo pitanje da li o eventualnoj zalbi na izbor izvodjaca odlucuju organi Crne Gore ili neki nadzorni organ EU jer daju dosta novca. Ako bude Crna Gorq mislim da ce se to ubrzati. Ja ocekujem da krenu pripremni i pocetni radovi do kraja 2025 godine. Bice jedan veliki tunel Tresnjevik kao Munjino Brdo i on ce diktirati zavrsetak radova. Ova trasa je 23 km a mislim da je predvidjeno da bude 23 mosta i dosta nasipa. Dionica je zahtjevna jer se sa skoro 1000 metara penje na 1600, sto znaci da se tunel mora probijati uzbrdo i nakon toga spustati na kraj dionice od 700 metara nadmorske visine. Ja navijam da projekat dobiju Kinezi koji su na prvoj dionici osim neravnina na mostu Moracica i presovanja sahti u tunelima odradili dobar posao.
 
Vrh