Šta je novo?

Crna Gora

Evo jos malo novi put i sta je Berane dobilo sa ovim putem
Ah, kakva divna pravina od kilometar sa sve punom linijom, u skladu sa novom normalnošću. I tako je svuda gde se grade novi putevi ili rekonstruišu stari. I u CG i u Srbiji i u Makedoniji... Fali još ograničenje 50 u njivi, šumi, na usponu sa tri trake (lično video u Makedoniji, a kad su bile dve bilo je 80) Strašno u kakvim vremenima živimo
 
U Banatu, magistrala, deonica od 20 km, od kada je napravljena (pre 50 godina) ograničenje 80. Policije skoro nikad nema. E, od pre 6 meseci, novi znakovi! Prvih 10 km ograničenje 60, a drugih 10 ograničenje 50! I civilni teget Pežo 307 pored puta sa plavcima unutra i udri... I još kad ukažeš na to, odmah te napadnu hiljade lobotomiranih nju ejdž humanoida (tzv. "legalisti") koji kažu: "U čemu je problem, vozi po propisu...") Horor... Izvinjavam se za off, ali prekipelo mi...
 
A kao nije se znalo da će ovako biti. Neznam sta ce raditi kada bude pušten put za teretna vozila i autobuse. 7 godina su imali vremena da razmišljaju o tome i sada su kao iznenađeni.
 
A kao nije se znalo da će ovako biti. Neznam sta ce raditi kada bude pušten put za teretna vozila i autobuse. 7 godina su imali vremena da razmišljaju o tome i sada su kao iznenađeni.
Ima tu vise problema. Prvi je sto se i dalje forsira prica da javni put nije drzavni nego privrednog drustva u drzavnom vlasnistvu koje je u stecaju. Samom kategorizacijom u lokalni, regionalni ili magistralni put kao dobro u opstoj upotrebi postaje drzavni a eventualno privatni vlasnik ima pravo na naknadu stete zbog ekspoprijacije.


Jos nema elaborata zivotne sredine za navedeni projekat a poslije toga idejno rjesenje, idejni projekat pa glavni projekat. Uzmimo eksproprijajicu pa tender ja ne vidim da mogu i sledece godine da krenu izgradnju. Izgradnja s obzirom na teren(uzbrdo), zaobilazbinu oko Kolasina, prosirenje i zamjena kolovozne trake sve ukupno oko 10km ja ne vidim da to moze ispod 9 do 12 mjeseci intentizvnog rada da se zavrsi.
 
U kakvom je trenutno stanju put Rozaje-Dracenovac(Spiljani) ?
Znam za radove i obustave saobracaja, ali me zanima kakav je put, isao bih tuda za SRB.
 
U kakvom je trenutno stanju put Rozaje-Dracenovac(Spiljani) ?
Znam za radove i obustave saobracaja, ali me zanima kakav je put, isao bih tuda za SRB.
Relativno dobar. Sa mostova je mačen asfalt i mora se preko metalnih resetki na krajevima mostova prvom,u Baću nekih 500 metara je dobro utaban šoder. Najontenzivniji radovi su izmedju granicu i tu je ujedno i najlošiji dio puta ali ni tu nije mnogo loše
 
Evo sada sam bio na sajtu AMSCG
Treba proveriti pre putovanja sa AMSCG
Screenshot_20240413_230625_AMSCG.jpg
Screenshot_20240413_230625_AMSCG.jpg
 
Da danas ga nisu zatvarali,mislim i da nece jer osim ovog dijela ispod granice,otvorena trasa i tuneli su zavrseni,mostove mogu da rade jednom trakom uz pomoć semafora
 
Evo valjda od danas konacno se nesto desava.


Nadam se da ce ovi moji Pljevljaci konacno preokrenuti neke stvàri u Crnoj Gori!
Napravili smo dar mar na trzistu narkotika u Evropi, valjda cemo srediti I infrastrukturu Crne Gore.
 
Sve prije zavrsetka druge faze autoputa, dionica Matesevo-Andrijevica prije 13 jula 2029 godine je ravno cudu. Dionica je duga 22km, a treca od Andrijevice do Boljara 50km. Dakle okvirno neka 2035, sto je 20 godina od pocetka gradnje prve dionice. 114 km autoputa ce se graditi 20 godina od Podgorice do granice sa Srbijom.
 
Sve prije zavrsetka druge faze autoputa, dionica Matesevo-Andrijevica prije 13 jula 2029 godine je ravno cudu. Dionica je duga 22km, a treca od Andrijevice do Boljara 50km. Dakle okvirno neka 2035, sto je 20 godina od pocetka gradnje prve dionice. 114 km autoputa ce se graditi 20 godina od Podgorice do granice sa Srbijom.
Čusto sumnjam da može biti sve završeno za manje od 6 godina, znači jun 2031. ako ne bude većih zastoja u gradnji.
 
Vrh