To sigurno, al "za daleka neka pokoljenja"Sve šta se počne će se završit
To sigurno, al "za daleka neka pokoljenja"Sve šta se počne će se završit
A da se nije ni počelo,bi li se zavrsilo. Mi smo članica NATO.a i lakše ćemo dolazit i do povoljnih kredita i nepovratnih sredstava od EU.a kad se ima para,radovi đnogo brze idu.To sigurno, al "za daleka neka pokoljenja"
250miliona bespovratnih sredstava i još 200 miliona povoljnih kredita daje EU samo za deonici Mateševo Andrijevica,a i za ostale dionice ce dat u istom procentu,oko 33% nepovratnih i oko 33% povoljnih kredita. A naravno da joj odgovara da spoli Budimpeštu sa Barom i Trst sa Atinom i dalje.Ništa nije bespovratno. Sve se to vrati na ovaj ili onaj način. Da CG nije ušla u posao sa Kinezima možda se ovaj autoput nije ne bi ni počeo graditi. Ovako, EU sada želi da izbaci Kineze iz igre i širi svoj uticaj. A kako lakše nego kreditima.
Какав софизам, једино што је битно спојити са Баром и приморјем је Београд и Нови
Kako za kogaКакав софизам, једино што је битно спојити са Баром и приморјем је Београд и Нови Сад!
И то што кажеш, онда је све много јасније....Kako za koga
Ако све буде како су планирали, најавили су да је завршетак радова фебруар 2026 године.Da li neko zna kada se zavrsava brza saobracajnica od Budve do Tivta (ovo sto se gradi sa 4 trake)?
Auuu covece, pa oni grade sporije od nasih.Ако све буде како су планирали, најавили су да је завршетак радова фебруар 2026 године.
Не знам само да ли су планирали да парцијално пуштају саобраћај.