Ah, kakva divna pravina od kilometar sa sve punom linijom, u skladu sa novom normalnošću. I tako je svuda gde se grade novi putevi ili rekonstruišu stari. I u CG i u Srbiji i u Makedoniji... Fali još ograničenje 50 u njivi, šumi, na usponu sa tri trake (lično video u Makedoniji, a kad su bile dve bilo je 80) Strašno u kakvim vremenima živimoEvo jos malo novi put i sta je Berane dobilo sa ovim putem
Evo jos malo novi put i sta je Berane dobilo sa ovim putem
Ima tu vise problema. Prvi je sto se i dalje forsira prica da javni put nije drzavni nego privrednog drustva u drzavnom vlasnistvu koje je u stecaju. Samom kategorizacijom u lokalni, regionalni ili magistralni put kao dobro u opstoj upotrebi postaje drzavni a eventualno privatni vlasnik ima pravo na naknadu stete zbog ekspoprijacije.A kao nije se znalo da će ovako biti. Neznam sta ce raditi kada bude pušten put za teretna vozila i autobuse. 7 godina su imali vremena da razmišljaju o tome i sada su kao iznenađeni.
Nove nevolje Kolašinaca nakon otvaranja tunela Klisura: Centar grada postao magistralni put
Povećana frekvencija saobraćaja u ulicama koje su bez trotoara i sa nepotpunom signalizacijom, nakon otvaranja puta Jezerine-Lubnica ugrožava bezbjednost pješaka, ...www.vijesti.me
Relativno dobar. Sa mostova je mačen asfalt i mora se preko metalnih resetki na krajevima mostova prvom,u Baću nekih 500 metara je dobro utaban šoder. Najontenzivniji radovi su izmedju granicu i tu je ujedno i najlošiji dio puta ali ni tu nije mnogo lošeU kakvom je trenutno stanju put Rozaje-Dracenovac(Spiljani) ?
Znam za radove i obustave saobracaja, ali me zanima kakav je put, isao bih tuda za SRB.
E ako je kljucan detalj "na 1600m nadmorske visine" ........Evo i malog podsetnika o deonici Mateševo - Andrijevica:
Ovo su ključni detalji o dionici Mateševo - Andrijevica
Evropska banka za obnovu i razvoj (EBRD) juče je objavila pretkvalifikacioni tender za gradnju dionice autoputa od Mateševa do Andrijevice.www.portalanalitika.me
Čusto sumnjam da može biti sve završeno za manje od 6 godina, znači jun 2031. ako ne bude većih zastoja u gradnji.Sve prije zavrsetka druge faze autoputa, dionica Matesevo-Andrijevica prije 13 jula 2029 godine je ravno cudu. Dionica je duga 22km, a treca od Andrijevice do Boljara 50km. Dakle okvirno neka 2035, sto je 20 godina od pocetka gradnje prve dionice. 114 km autoputa ce se graditi 20 godina od Podgorice do granice sa Srbijom.