Kada je u pitanju put Pljevlja Vrulja Slijepac most, mislim da se pitanje prvenstveno odnosilo na deo puta od Vrulje do Mijakovica u duzini od 6km koji je potpuno nova trasa sa kojom se put od Vrulje preusmerava, spaja, na put koji dolazi od mosta na Tari preko Kosanice, Mijakovica ka Pljevljima, a izbacuje odnosno napusta stari put koji je isao od Vrulje preko Mataruga pored Meandra na Cehotini I Otilovica, do Trlice, odnosno spoja na put sa Jabuke ka Pljevljima 4km pre Pljevalja.
To parce od nesto vise od 7.5km je radjeno 3 godine i kompletno probijeno, cak je I asfaltirano 90% trase a ceka vec cetvrtu vladu da je zavrsi.. Medjutim u jednom useku bilo je potrebno premostiti dva mosta od po 200m I kad se doslo do betonskih radova po nasem starom obicaju izvodjac je trazio dodatne pare, kad nije dobio, napustio je gradiliste.
I to tako stoji vec skoro dve godine. Trebalo bi ovih dana da skoknem da snimim dronom to da konacno prenesem situaciju.
Sto se tice pravca Pljevlja Metaljka Cajnice. Tu se krenulo u detaljnu rekonstrukciju od Dajevica Hana do Boljanica u prvoj fazi 18km. Umesto 15 meseci trajalo 4 godine. Prva dva km zbog problema sa samo jednim vlasnikom I pored probijene trase, asfaltirano po staroj trasi privremeno dok se ne resi eksp. A to ce verovatno ostati I trajno. Ostatak trase do Boljanica odlican, projektovan za 80km/h sirok 7,2m kostao 12,3 m eura, izvodjac Crnagoraput, a kad ce druga faza do Metaljke to ne zna ni SvPetar, a ni Spajic pored cijeg sela ce prolaziti.
Oni koji su letos isli na more preko Jabuke videli su da je od granice Jabuke do grada rekonstruisan put I da je u odlicnom stanju, ali su I tu pokrali pare I od obecane trece trake u duzini od 3km nije bilo nista.
Inace Pljevaljska opstina se redovno kao I sever potkrada u odnosu na ostatak CG, pa tako jedno Cetinje u kome bas apsolutno nista ne radi I ne funkcionise ima asfaltirano svaki metar puta I do vrtova a kamoli do svakog domacinstva, a ogromna Pv opstina / jedna od najvecih I bivsoj Jugoslaviji/ ima ispod 40% asfaltiranih lokalnih puteva. Katastrofa ako se uzme u obzir da je samo protekle godine energetski sector iz Pv proizve Milijardu eura da je se struja naplatila po svetskim cenama. Samo da napomenem da su Pljevlja bila 4 puta veca od Podgorice 1913 kada su prisajedinjena CG I dva puta veca pre drugog sv rata, a pogledajte danas...
Ps. U prilogu par slika sa useka na deonici Vrulja Mijakovici /Pljevlja Bijelo Polje/