Šta je novo?

Crna Gora

Само за великог Крцана:
20230813_170510.jpg
 
Poslednja izmena:
I ja planiram, ali nikako da se organizujem.
Nadam se da tamo nema kružni tok, kud ga i pomenuh.
 
Ne znam albanski :) . . ako mene pitaš.
Nego zašto Skenderbeg u Prištini nema "keče", belu kapicu?
IMG_20230815_165519.png
 
A sta zanci Metohija
Hotel u Risnu od kad je sagrađen zvao se Teuta ovo je sad rekonstrukcija i dogradnja
Tivat je od Teodo
 
A sta zanci Metohija
"Метохија значи „земља под управом манастира“. Назив долази од грчке речи метох (μετοχή [metokhé])." - to je jasno, ali nije nap. "Skenderbeg" jer je Skender tursko ime za "Aleksandar" po Aleksandru Makedonskom. Ovaj konjanik (nacionalni junak Albanaca) je ustvari Djuradj (Djordje) Kastrioti sa tim nadimkom, ali pravi je Skender Crnojević koji je bio "beg" u Crnoj Gori.
 
Poslednja izmena:
A koliko vozila ne ode na ap, već ode Moračom?
Slabo kamiona ima. Tu će morati da porade da kamionima ipak bude isplativije da idu autoputem, da ga ne izbegavaju.
I kod nas postoji taj problem, Bugari i Turci izbegavaju Su -Bg-Ni, domaći sve, posebno izlazak na MV. Vidim da se u izmenama Zobs priprema pooštravanje kazni za nepoštovanje usmeravajuće signalizacije ka teška vozila.
Šta bi se desilo kada bi se za Moraču postavili znaci zabrane za kamione, sa tablom osim za...?
 
A koliko vozila ne ode na ap, već ode Moračom?
Slabo kamiona ima. Tu će morati da porade da kamionima ipak bude isplativije da idu autoputem, da ga ne izbegavaju.
I kod nas postoji taj problem, Bugari i Turci izbegavaju Su -Bg-Ni, domaći sve, posebno izlazak na MV. Vidim da se u izmenama Zobs priprema pooštravanje kazni za nepoštovanje usmeravajuće signalizacije ka teška vozila.
Šta bi se desilo kada bi se za Moraču postavili znaci zabrane za kamione, sa tablom osim za...?

Куда онда иду Бугари и Турци кад избегавају Су-Бг-Ни?
 
Uđu na Vrškoj Čuki, kod Smedereva pređu Dunav pa kroz Banat prečicom ka Horgošu
 
Sad posmatram neki konvoj specijalnog kabastog tereta koji prolazi kroz Užice i razmišljam da je to moralo da prođe kroz Sutomore sinoć, a znamo kakav je tamo saobraćajni kolaps.
Pošto za izgradnju nekog novog zaobilaznog puta treba mnogo vremena i para, naravno, jedna mera bi mogla da bude ograničavanje teretnog saobraćaja u određena doba dana i određenih dana u nedelji, što bi bar malo ublažilo stanje. Slično ograničenje već postoji kroz HN i njegov deo Boke.
Takva zabrana nedostaje i u Srbiji od Zlatibora do Čačka. Neki kažu da je to nemoguće. Pre koju nedelju pristvovao sam sceni na EO na izlasku iz Larise ka Solunu u Gr, gde je policija isključivala kamione slažući ih u levu traku nekoliko km pre onog tunela od 6km, kako bi obezbedila protočnost u toku nedeljnog popodnevnog špica.
 
Vrh