Šta je novo?

Crna Gora

Stvarno nestvarno zvuči podatak da nijedan život nije izgubljen na autoputu. Mislim da je Nikola ovde pisao o crnoj statistici. Koliko je samo života kanjon Morače uzeo.

 
@kruska
Nije da ima baš toliko veze ali ako se pročita tekst može se izračunati da je u periodu koji je naveden bilo 355 dana.
Moguće da je 10-ak dana bio zatvoren autoput za saobraćaj pa da si i to zaračunao?

“Od otvaranja autoputa i početka naplate putarine, odnosno od od 21.7.2022. do 11.7.2023. godine, auto-putem je prošlo 2.157.601 vozilo, a rekordan broj prolazaka vozila ostvaren je 7.8.2022., kada tada je auto-putem prošlo 14.325 vozila. U navedenom periodu, od naplate putarine sa autoputa prihodovano je 8.749.820 eura”, poručio je Ljiljanić.
 
Na početku je autoput bio besplatan. Mislim da su se izdavale kartice kako bi testirali sisteme. Tako da bi brojevi trebalo da budu tačni. U svakom slučaju, ako je prosek veći još bolje. CG mora da gura nastavak što pre. Sa svakim novim kilometrima prosek će se povećavati.
 
" . . ova kompanija je sprovela detaljne elaborate, pripremila komercijalnu studiju, okvirne uslove, nacrt opštih uslova, kao i tehnički predlog za naredne dvije dionice autoputa Mateševo – Andrijevica i Andrijevica – Boljare."
 
20230626_121514.jpg


Usitnilo..
Šaljem ovijeh dana fotke polazne st.
 
Problem je sto su crnogorci vec zavrsili najtezi deo posla, ostale su im dve deonice koji imaju samo po par tunela od po 200-300 metara, a nama najtezi deo preko Pestera tek predstoji.
 
Problem je sto su crnogorci vec zavrsili najtezi deo posla, ostale su im dve deonice koji imaju samo po par tunela od po 200-300 metara, a nama najtezi deo preko Pestera tek predstoji.
Mislim da grešiš. Na deonici do Andrijevice imaju tunel Tresnjevik koji je dužine do 3 km. Mislim da im ni sastav stena neće biti kao na prvoj deonici. Mislim da je dosta loša stena. Ima tu ozbiljnih radova.
 
U pravu si prevideo sam to. Svakako je mnogo mnogo lakse od ovoga sto su do sad uradili, kad se pogledaju te dve deonice.
 
Zdravo svima, pitanje jedno. Siguran sam da ću ponoviti neka diskisija koja možda je več apsolvirana, ali zanima me sledeće: Zašto u Crnoj Gori su se rješili za trasa preko Andrijevice i Berana kad Kolašin-Mojkovac-Bijelo Polje bila bi lakša, kraća, jeftinija, povezivala bi više stanovništva? Siguran sam da nadležni imali su razlozi zašto je autoput tako isplaniran, pa molim vas spodjelite.
 
Zdravo svima, pitanje jedno. Siguran sam da ću ponoviti neka diskisija koja možda je več apsolvirana, ali zanima me sledeće: Zašto u Crnoj Gori su se rješili za trasa preko Andrijevice i Berana kad Kolašin-Mojkovac-Bijelo Polje bila bi lakša, kraća, jeftinija, povezivala bi više stanovništva? Siguran sam da nadležni imali su razlozi zašto je autoput tako isplaniran, pa molim vas spodjelite.

Čini mi se da je ta trasa određena još pre otcepljenja, jer se u svim fizibiliti studijama još 2008. godine (i planovima pre) pominje Boljare kao tačka gde se završava put. Cilj je bio da se razviju Berane, Andrijevica, Rožaje kao najmanje razvijeni delovi CG, kao i Novi Pazar i Sjenica kao najmanje razvijeni delovi Srbije. Što se tiče trase kroz Srbiju ova je bila najkraća i najjeftinija i bilo je još nekih faktora kao što su razvoj Golije i politička integracija.
 
Nisam siguran da je ono trajna petlja tamo, vise mi deluje da je obicno povezivanje nezavrsenog autoputa sa lokalnim putem, doduse to su impresije od prosle godine. Svakako zelim im da krenu naredne godine u radove.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
 
Nisam siguran da je ono trajna petlja tamo, vise mi deluje da je obicno povezivanje nezavrsenog autoputa sa lokalnim putem, doduse to su impresije od prosle godine. Svakako zelim im da krenu naredne godine u radove.

Sent from my M2102J20SG using Tapatalk
Trajna je petlja. Uradjen je ap jos nekih kilometar posle petlje.
 
Da da. Uradjen je i tunel Matesevo iza petlje dužine oko 500 m.
 
Vrh