Šta je novo?

Crna Gora

Rekonstruisani deo je fenomenalan, priroda predivna. Prošao sam tuda pre 10ak dana.
Ali nerekonstruisani deo je kriminalan, kao i put izmedju dve granice kod Metaljke.
 
Ono sto mi sve više ide na živce u cg sto prilikom rekonstrukcije ne srede proširenja u mini odmorista plus još ako ima pogled iz naravno neku klupu drvo česmu kantu ....
 
Punom parom radovi na tunelu Klisura, lokacija puta Berane-Kolasin. Po rijecima radnika do kraja mjeseca bice sanirana voda putem kanala koji ce vodu odvoditi a pored toga se rade ivicnjaci u tunelu. Most sa Kolasinske strane bi trebao da ubrzo bude asfaltiran.
 
Slucajno sam naletio na izvodjaca radova iz Bosne. Kaze da ce gradjevinski radovi biti zavrseni do decembra ali da li ce ga otvoriti zavisi od elektro-instalacija jer treba da se radi novi projekat, stari od 2017 godine zastario. PS. Od centra Berana do tunela za 20 min se moze stici.
 
Slucajno sam naletio na izvodjaca radova iz Bosne. Kaze da ce gradjevinski radovi biti zavrseni do decembra ali da li ce ga otvoriti zavisi od elektro-instalacija jer treba da se radi novi projekat, stari od 2017 godine zastario. PS. Od centra Berana do tunela za 20 min se moze stici.
Ovo mi je jedna od najlepsih vesti. Najzada da su poceli da to zavrsavaju od maja 2017 i probijenog tunela aprila 2021 godine. Molim te da ako ti nije problem sto god cujes povodom ovog puta i tunela ti nas obavesti. Hvala ti na informacijama.
Ha ha hteo sam @KrCan da molim da obidje malo i te radove u tunelu.
 
Ovo mi je jedna od najlepsih vesti. Najzada da su poceli da to zavrsavaju od maja 2017 i probijenog tunela aprila 2021 godine. Molim te da ako ti nije problem sto god cujes povodom ovog puta i tunela ti nas obavesti. Hvala ti na informacijama.
Ha ha hteo sam @KrCan da molim da obidje malo i te radove u tunelu.
Zavrsava se to brzo. Bitno je samo da urade sa kolasinske strane tunel i put do pocetka zimske sezone. U tunelu mogu da rade tokom citave godine. Ovaj Bosanac rece da su dobili pojacanje sa radnicima. Prije tunela sa beranske stranaka bilo je 5-6 radnika iz Turske i par lokalaca iz Berana.
 
Банка која је у власништву мафијашке породице Ђукановић . .
Piše u članku zašto se kupuje ova posrnula banka, a pogotovu pošto nema platnog prometa.

"Prva banka ima razvijenu infrastrukturu koja bi bila podrška platnom prometu Srbije i Crne Gore."

 
Poslednja izmena:
Pre par dana sam se nameračio da prođem kroz tunel kolašin-jelovica i na ulazu me lik koji je dolazio u susret odgovorio jer se prvih par stotina metara ide kroz evakuacioni tunel i onda mora da se skrene na neku visoku platformu da bi se prešlo na glavni tunel. On je prolazio sa a4 allroad koji jest malo viši auto al nešto čisto sumnjam da je mnogo viši od mog regularnog automobila. I onda ja tako da ne bih išao nazad pa preko berana krenem preko brda makadamom u nadi da je taj put malo bolji nego što je bio pre nekih 3-4 godine kada sam to prolazio ladom nivom i naravno put je možda još i gori i smorim se samo tako al ipak sam prešao celu rutu. Osim ako ne vozite terenski automobil ili službeni auto nikako ne preporučujem da se tuda ide. Bolje da sam probao kroz tunel, siguran sam da bih bolje prošao. Inače gugl mape navode tom rutom kad idete iz pravca PG kao da je najnormalniji put u pitanju.

Inače ima dosta radnika, kobajagi se nešto radi. Kad sam dolazio zatekao sam šleper/kadu idealno rotiranu na bok tik ispred tunela, verovatno su nešto pogrešili kad su je tovarili. Kamioni piče samo tako al najviše rade odvoz iskopanog materijala da bi raščistili taj deo ispred tunela jer su sav materijal tu bacali. Sad ga bacaju na obližnje njive kod ljudi koji misle da će tako 'valorizovati' svoju zemlju jer će jelovica značajno dobiti na ceni kao dobra lokacija za skijanje kad se tunel završi.
 
U nedelju je grmelo od radnika na deonici Kolašin-Mataševo, dok na deceneijskom klizištu kad se uđe u Srbiju koje su konačno odlučili da saniraju nema nigde nikog. Inače vozi se neizmenično, semafor. Plus na jednom delu pre toga što rade kada se ide iz CG, asfalt i podloga su toliko propali od klizišta ispod da je pitanje kada će biti prekid saobraćaja, nije obeleženo niti ima naznaka da će.
 
Procedura za ovaj posao sprovedena je dok je ministar saobraćaja bio funkcioner Socijaldemokrata Ivan Brajović, a ugovor sa sarajevskom firmom „Euro Asfalt“ za cijenu od 34,6 miliona potpisao je krajem 2016. godine Osman Nurković, koji je zamijenio Brajovića.

a ja se baš pitao ko li je taj nurković čiji natpis stoji na svim kamionima što rade na tunelu. Ovako nešto je nezamislivo čak i u Srbiji, da ministar saobraćaja potpiše ugovor za izgradnju tunela i posle angažuje svoju firmu da radi kao podizvođač. I to da ima tolku kurcobolju da mu uopšte nije problem svoje prezime da stavi na sred kamiona koji to rade.
 

Luštica je svakako najlepši deo CG primorja što se tiče prirode. Prvi deo koji je izgrađen do sad zaista nije loš jer se svakako nalazi na mestu koje je bilo krševito i neatraktivno. Golf teren sam po sebi isto nije loš i ove vile deluju kao da neće biti prevelike gustine u smislu izgradnje, ali brine preterana urbanizacija ili što bi crnogorci rekli "valorizacija". Jedino što je dobro je što je izgradnja za sad fokusirana samo na teritoriji opštine Tivat.
 
Pa neka je srećna godišnjica. :vops:
Ako sam dobro izračunao prosek je 5900 vozila dnevno.

 
6253 po mojoj računici, sa 345 se deli.
Solidno za prvu godinu i sve okolnosti (dužina deonice, radovi na prilazima i kroz PG i Mateševo-Kolašin).
 
Vrh