Šta je novo?

Crna Gora

21km+2,7 tunel+11 do kolasina. 35km. Starim putem je 75km. Ogromna razlika. Ima li kakvih naznaka da ce biti otvoreno do decembra?
12 jul je bio rok. Sada su pomerili za kraj godine. Tunel probijen aprila 2021 godine . Evo više od 2 godine. Obezbeđena bila velika sredstva. Put prosiren uradjen do tunela vidi se na snimku. Treba da urade nešto i protiv odrona. Nadam se da će kada ga puste malo više vodeti računa o tome i o održavanju puta. IMAMO NESRECU STO JE FIRMA IZ SARAJEVA KOJA SE ZOVE ,,EUROASFALT,, dobila da to radi mogu slobodno kazati na osnovu izbornog plena 2016 godine. Interesantno da ta firma koja je došla da radi u Crnoj Gori od 2017 i to i obilaznica oko Rozaja I tunel kod Rozaja za ovih 6 godina nista nije uradila niti bilo sta pustila u saobraćaj. Sećate se i mosta koji se obrusio kod Rozaja. Pare potrošene a mislim da nemaju više od 50 radnika koji rade u tunelu. SRAMOTA. Niko im nista nemoze. Izgleda su se svi lepo uvezali!
 
Poslednja izmena:
Svaka cast za snimak, odlican kao i uvek.
Ovo je jedna horor prica. Toliko sam se radovao ovom projektu i njegovom zavrsetku, mnogima bi olaksao put u velikoj meri. Tunel kasni katastrofalno dugo, strana sa Kolasinske strane nije ni mrdnula, jeste da nema mnogo radova tamo ali nema ni mrvice pomaka ni u vezi mosta ni u vezi pristupa postojecem putu Kolasin 1450. Beranska strana uradjena do pred tunel, snimak pokazuje vise od 30 mesta sa odronima. Treba to ne samo sanirati vec i obezbediti da se vise ne ponavlja.
Radost i optimizam predjose mi u razocarenje i skepticizam.
 
Cg je katastofa njihov turizam ne moze da se zove turizam ono je horor prica
 
U Kotoru najveći deo dana je gužva koja se nekad prostire i daleko unutar tunela. Pokušaće da problem reše ugradnjom semafora i zelenog talasa, ali mislim da to neće dati rezultat, jer i dalje postoji jedna magistrala, tj. ulica sa neadekvatnim prostorom za leva skretanja. Dodatni problem predstavlja I neorganizovanost trajektnog saobraćaja nakon izbacivanja Pomorske provide, pa sada većina bira transit preko Kotora.

Obilaznice ni u najavi. Jedini način je da se ide preko Troice, pa na Škaljare, I onda iza Autoremonta i autobuske da se preskoči deo gužve.
 
Svaka cast za snimak, odlican kao i uvek.
Ovo je jedna horor prica. Toliko sam se radovao ovom projektu i njegovom zavrsetku, mnogima bi olaksao put u velikoj meri. Tunel kasni katastrofalno dugo, strana sa Kolasinske strane nije ni mrdnula, jeste da nema mnogo radova tamo ali nema ni mrvice pomaka ni u vezi mosta ni u vezi pristupa postojecem putu Kolasin 1450. Beranska strana uradjena do pred tunel, snimak pokazuje vise od 30 mesta sa odronima. Treba to ne samo sanirati vec i obezbediti da se vise ne ponavlja.
Radost i optimizam predjose mi u razocarenje i skepticizam.
Пре се баш чујем са буразером који живи у близини и ето од њега лепих вести.
Све је померено са мртве тачке и то изгледа не мало, има индиција да ће можда тај децембарски рок на крају и бити испоштован.
Каже да су тр подземне воде коначно решене, да се на тунелу увелико ради и да људи који раде верују да ће све бити готово до краја године.
 
Пре се баш чујем са буразером који живи у близини и ето од њега лепих вести.
Све је померено са мртве тачке и то изгледа не мало, има индиција да ће можда тај децембарски рок на крају и бити испоштован.
Каже да су тр подземне воде коначно решене, да се на тунелу увелико ради и да људи који раде верују да ће све бити готово до краја године.
Ako je rijesena voda u tunelu, decembar je realan rok. Znaci ostalo je idem redom: asfaltiranje nekih 200-300m do tunela sa beranske strane, opremanje, elektroinstalaciia i asfaltiranje tunela, 100 metara asfaltiranja do povezivanja sa mostom sa kolasinske strane, konstrukcija mosta od 98m i povezivanje od mosta nekih 100m na put Kolasin-Jezerine.
 
Пре се баш чујем са буразером који живи у близини и ето од њега лепих вести.
Све је померено са мртве тачке и то изгледа не мало, има индиција да ће можда тај децембарски рок на крају и бити испоштован.
Каже да су тр подземне воде коначно решене, да се на тунелу увелико ради и да људи који раде верују да ће све бити готово до краја године.
Ako su se pokrenuli sa mrtve tacke i ako su poceli malo ozbiljnije da rade to su onda odlicne vesti. Na osnovu mnogobrojnih i visegodisnjih losih iskustava, a pogotovu poslednjih (tunel Bjelasica, obilaznica Rozaje, Rozaje-granica) ne mogu bas tek tako ni taj decembar 23. da prihvatim zdravo za gotovo ali neka bude i maj 24. pa ce biti prihvatljivo. Ali ako i bude decembar 23. vodim burazera i tebe na pivo da proslavimo. :)
 
Daj boze da sve bude kako komentarisete. Stvarno ovo predugo traje!
 
Evo stigla ruka pravde po braću ban
Trajekt se normalizovao ono što je potrebno
1.TV -BD jos 2 trake i 8 kruznih tokova
2.obilaznica oko TV
3.obilaznica oko KO
4.obilaznica oko BD
Za ove tri obilaznice treba nekih oko 130 mil evra
Trajekt se nije normalizovao. Juče se Igalo pokvario, ali su ga vratili u funkciju. Danas sam iz Lepetana sa plaže gledao smejuriju da sva 4 trajekta idu u istom smeru, totalno nesinhronizovani. Gužve su ogromne. Dva trajekta Briv-a su poprilično mali, mada ni Igalo nije bog zna šta veći. Uglavnom, ekipa koja radi nije naročito vešta u upravljanju ukrcajem i iskrcajem.
 
Moja današnja ruta: Kotor - Beograd, preko Ivanovih korita (starim putem), Cetinja, Podgorice, auto-puta, Kolašina, Mojkovca, Ðurđevića Tare I sa izlazom na GP Metaljka (BiH ka Goraždu). Da ne bih bio off, izostaviću BiH.
Auto-put mi je top, samo mi je neshvatljivo suženje i radovi 5 km pre kraja. Radova od isključenja do Kolašina ima, kao i odrona, ali sam ja uspeo da prođem bez zaustavljanja.
Mojkovac-Ðurđevića Tara prosto predivno. Put dobar a krajolik fenomenalan.
Pljevlja-Metaljka daje pogled na predivnu prirodu. 20-ak km puta novo, vožnja 80-90 kmh. Odatle pa do granice čemer I očaj. Viđao sam i gore, ali kad te graničar pita zašto ideš ovuda, onda treba sačekati da srede do kraja, kao i da srede do Goražda, dokle je takođe loš put. Tako da je bolja opcija GP Jabuka.
Ovo ostalo je sve dobro i poznato, pa nemam posebnih utisaka.
 
CETINJE NIŠIĆ - kasni se prilično, bio pre dva meseca, i pre neki dan, nema pomaka, skoro, veoma malo mašinerije i ljudi na dionici, izgleda da je problem s finansijama...
 
Odlican mr2 samo da su radili sa ovim mašinama eh
20230702_133620.jpg
 
Vrh