Šta je novo?

Crna Gora

Servisni tunel je samo nekih 50m osvetljen. Morao sam proci nekih 500m kroz totalni mrak I samo sam pod svetlom telefona prosao. Betonirana su dva kanala I uglavnom po njima voze auta. Tu nije nigde uradjena sekundarna, a ne znam ni dali ce je I raditi. Na jednom mestu je cesma sa bujnim tokom, ali toliki je mrak da nisam mogao slikati. Nemam vise vremena, a nadam se da je I ovo dovoljno od mene.
Dragi moj Krcane! Neizmerno ti hvala. Ti nam dodjes iz daleke Australije i staviš sve na tacnu. Na svakom gradilištu si bio prvi. Svaki tvoj izveštaj je ekskluziva. Od prvog snimka na mostu Moravica do tunela Klizura.
 
Dodje na gradilište i kaže ljudima ja došao iz zemlje kengura dajte pustite me da vidim i kad je već bio toliki put da ne bude za badava
 
Prije svega cestitke jer si pokazao kombinaciju znanja iz gradjevine i zurnalistike na vecem nivou od prosjeka u vodecim crnogorskim medijima.Oprecne su izjave o otvaranju koje idu od novembra do marta, mada poznajuci dinamiku radova nije iskljuceno da ce biti kasnije. Ono sto raduje je cinjenica da je most skoro spojen sa jedne strane tunelom a sa druge putem Kolasin-1450. Bitna informacija je sto je i posuto 2/3 glavne frakcije sto znaci da se optimisticno moze ocekivati da krene asfaltiranje od septembra. PS Svakako ceka se taj novi EM projekat koji treba BB Solar da isporuci.
 
Ovo je super priča, jer se izgradnjom ove prečice zaobilazi Savnik i sve one serpentine i muka. Put se skraćuje 10km i postaje mnogo lakši za vožnju.

Mana je sto je samo za ovaj projekat rok 2 godine od potpisanog ugovora, dakle 2026. Ovo na žalost realno neće pre 2030. a verovatno ni u prvim godinama sledeće decenije.

Predugo sve to traje na ovim prostorima...
 
Evidentan napredak u radovima. Nekih 100 metara je ostalo da se asfaltira od tunela do mosta i od mosta do prikljucka na put.
Screenshot_2023-07-31-19-17-58-168_com.instagram.android.jpg
Screenshot_2023-07-31-19-17-36-123_com.instagram.android.jpg
 
Završeno spajanje saobraćajnica na Luštici..
Pre neko veče oprano i spremno za otvaranje, ali se verovatno čekaju političari da se instagramišu presecanjem vrpce.

20230801_180336.jpg


20230801_180323.jpg


20230801_180314.jpg


Na gornjem spoju (za sada) nije planiran kružni tok, tako da kola koja dolaze iz pravca Radovića starim putem imaju znak Stop koji mi nije ušao u kadar (mea culpa) ..

20230801_190526.jpg


20230801_190434.jpg
 
Ovaj deo gdje prestaje trotar je privremenog karaktera
 
Ko o čemu. Ja o najvecoj pljački na putevima u Crnoj Gori.

Za mene veliko iznenadjenje, u narednim danima bice poznatije kakve ce to imati reperkusije na nastavak radova. Po logici stvari kada je racun u blokadi nije moguce izvrsavati odliv za placanja koja su potrebna za zavrsetak projekta PS. Ovo dolazi u vrijeme kada su se znacajno intezivirali radovi na putu i po najavama se ocekivalo asfaltiranje tunela do kraja mjeseca.
 
Ko o čemu. Ja o najvecoj pljački na putevima u Crnoj Gori.

Meni ovde nesto nije jasno. Kao da Euroasfalt drzi u saci ne samo sve politicare nego sve gradjane Crne Gore. Pa dokle vise, do 104-og probijanja?
Pozoves vlasnika firme, saopstis mu da je ugovor raskinut i das mu rok od mesec dana da masine, ljudstvo idr. vrati za Sarajevo. Angazujes pravni tim da vidis ima li osnova za tuzbu, ako ima super ako ne makar si prekinuo agoniju. Obezbedis jos 15-20mil za zavrsetak radova (naslo se za svakakve gluposti, moralo bi se naci i za ovo posto je bruka velika) i onda raspises nov tender, ovaj put sa normalnim uslovima za gradjane i drzavu.
 
Ovih dana je na Primorju izgleda bilo nemoguće ili bar besmisleno koristiti auto.
Pre neki dan sam brže stigao do Čanja starim putem nego kroz tunel, a sinoć mi je u kontra smeru trebalo skoro pola sata do raskrsnice u Đurmanima.
Svu gradnju ne prati putna infrastruktura. Drugi problem je bila grbaljska deonica i nju eto, počinju.
Kako rešiti Sutomore, videćemo.
 
Ovih dana je na Primorju izgleda bilo nemoguće ili bar besmisleno koristiti auto.
Pre neki dan sam brže stigao do Čanja starim putem nego kroz tunel, a sinoć mi je u kontra smeru trebalo skoro pola sata do raskrsnice u Đurmanima.
Svu gradnju ne prati putna infrastruktura. Drugi problem je bila grbaljska deonica i nju eto, počinju.
Kako rešiti Sutomore, videćemo.
Ја сам рецимо јуче од Бијеле до Игала путовао равно сат времена. Кажу да сам чак и добро прошао, да уме да буде не мало горе. Из перпсктиве мене као туристе, не тнам шта да се нуди сад у Зеленици рецимо ја мрдао не бих нема тих пара. Да не причам рецимо да се "скокне" до Будве или Сутомора.
Да нисам у кожи мештана..трајект се чека по 2 сата.
 
Vrh