Šta je novo?

Crna Gora

Dok je bu**** biće i politike... Ipak su mi najgori oni ljudi koji slijepo vjeruju političarima... Nikad nisam doživio neprijatnost u bilo kojoj zemlji Ex-Yu i to je za mene isti narod...
Evo vam Most Mrke...
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644064#p644064:2ifiww3n je napisao(la):
мајстор » Wed Jul 31, 2019 2:33 pm[/url]":2ifiww3n]Ни ја никада нисам укапирао зашто иде преко Пештера! Можда неко зна? Па ако може да подели са нама!

Ako se dobro sećam to je lakša / jeftinija varijanta.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644064#p644064:6y7om18v je napisao(la):
мајстор » 31 Jul 2019 13:33[/url]":6y7om18v]Ни ја никада нисам укапирао зашто иде преко Пештера! Можда неко зна? Па ако може да подели са нама!

Равно па је ваљда лакше за изградњу.

Ако је глупо, исправиће се кад тад.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644265#p644265:1cmfjtja je napisao(la):
vlasta » Sre Jul 31, 2019 11:33 pm[/url]":1cmfjtja]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644064#p644064:1cmfjtja je napisao(la):
мајстор » Wed Jul 31, 2019 2:33 pm[/url]":1cmfjtja]Ни ја никада нисам укапирао зашто иде преко Пештера! Можда неко зна? Па ако може да подели са нама!

Ako se dobro sećam to je lakša / jeftinija varijanta.
Шта ли је ту лакше? Нити ће бити довљно саобраћаја, нити довљно машина зими за одржавање. Ако буде овако квалитетан хабајући слој као до сада , на две године ће га мењати. Једина ми утеха , неће то скоро, можда до тада дође на власт ко бар мало размишља. :dil:
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=644799#p644799:3dv5kmko je napisao(la):
nikola92pg » Pet Avg 02, 2019 1:58 pm[/url]":3dv5kmko]Most Uvač
file.php
Лепо се то ради,много је тешка траса, срећа па кинети раде. Следеће године се можда и провозамо туда. :sesir:
 
Prođoh danas - pa da vas obradujem... još malo i spojiće se.... svaka čast CRBC-u na ovom teškom poduhvatu..
 
Probaću narednih dana da uđem na auto-put da bude još više fotografija tj. ako me puste haahaha
 
Вероватно један од највиших мостова на Хелму..
 
@nikola92pg Надам се да ћеш сликати мост Морачицу када га заврше. Поззз
 
Porto Montenegro, Tivat, meni licno jedna od najlepsih novijih arhitektura. Voleo bi kad bi savremena arhitektura isla ovim.smerom, umesto celik, staklo, kutijaste zgrade I sl.
 
Ovaj rezidencijalni deo je samo mali deo profita koji Porto pravi. Stanove jednom prodas i to je to. Ali pravi profit dolazi od naplacivanja dokiranja za jahte i hotela. Mislim da su zato izgradili ceo kompleks sa toliko ukusa.
I meni je Porto prelep i mislim da bi se sve u Boki trebalo graditi na taj nacin. Bez previsokih zgrada. Tivat je definitivno najkomforniji grad na primorju. Mada i Bar je tu negde ali nije toliko komercijalizovan kao Boka i Budva.
 
Сложићу се...комбинација воде, камена и дрвета је чудесна...Добар део обале од Трста до Александрије сам обишао...без Албаније...Увек је бели камен, плаво дрво и прозирна вода добитна комбинација!
 
Prosiruje I ispravlja se put od Vilusa (granica sa BH) ka Niksicu. To je I do sada bio solidan put, ali ovo ce ga poboljsati jos jedno 20-30%. Nadam se da ce I ogranicenje kad zavrse biti povecano na 80km/h. Do sada je zavrseno jedno 5km, a ostalo jos 20tak. Bilo bi dobro I kada bi se iza uradila zapadna obilaznica iza jezera, oko Niksica ka putu za Šavnik/Pluzine, skratilo bi tranzit 10tak minuta. I kada bi se uradio spust od tunela kod Krnova do Šavnika, tu su najvece krivine, takodje bi se ustedelo jedno 15tak minuta. I najzad kad bi nekako Tara mogla bolje da se premosti sa nekim visljim mostom bez spustanja, ustedelo bi se jos 15tak minuta.
Inace masina koja se vidi na slici je retka kod nas, I ona ovde izliva beton za ivicnjake (Slucan ovakav finiser je trebao za betonski kolovoz na K11 u tunelima Brdjani I Sarani).
 
A ovo je pogled sa jedne na drugu stranu kanjona Tare. U dnu se vidi I most. Kada bi se ova dva vrha povezala visljim mostom, umesto sadasnjih 20min da se stigne kolima sa jednog vrha na drugi, trebalo bi svega par minuta.
 
Па, био би то један од највиших мостова на свету бар 500м и око 4км дужине, ако то неко може направити, то су кинези. Ко може платити, не знам. Био би и јако користан мост преко Шавника, да се оне лакат кривине према Никшићу којих има подоста избегну.
 
Meni je ovaj predeo prelep. Inace devojka mi je odatle starinom i ima plac bas ispod tog mosta. Raj na zemlji.
 
Јесте...стара Херцеговина, Дробњаци...чудесна природа.Путеви су сада прилично добри.
 
Da, to I jeste problem da li bi tu mogao da se napravi toliki most. Mada, ako ne tu, onda koji km levo desno.
Medjutim saobracajna situacija na primorju je sve teza. Recimo iz Tivta ne mozes izaci. Ako krenes ka trajektu-guzva. Ako krenes ka Budvi-kolona. Ako skrenes ka Kotoru, kao ja juce-cekas oko SAT vremena da ga prodjes, od toga, guzva do pola tunela, ceka se I u tunelu 15tak minuta. Motori preticu kolonu u tunelu preko pune linije da ne bi cekali I gusili se, ali policajac ih ceka I lovi ispred tunela.
Tako da, mozda najavljena nova saobracajnica od Jaza do aerodroma neki deo problema resi, ali to je nedovoljno. Jer ovaj prolaz kroz Kotor nece. Dalje, sve vise zgrada se dize u celom kraju, pa je samo jedna nova saobracajnica daleko od dovoljne. Morala bi nova magistrala celim zalivom na polovini brda, plus mreza bulevara preko Lustice da posle kad zgusnu ne bude kasno.
 
Vrh