sergio_spector
Higher intermediate
Malo slika sa piste i unutrasnjosti aerodroma u Tivtu
Nadam se da će ga samo presvući. Svako proširivanje bi uništilo draž koju taj put ima. I pod hitno zabraniti saobraćaj za autobuse i kamione.
Mislim da bi bilo pametnije praviti tunel kroz Lovćen o kojem je ovde pisano par puta.
Interesantan dokument.Plan rekonstrukcija regionalnih i magistralnih puteva u Crnoj Gori do 2028 godine. Videti dokumet u prilogu. Kao što sam i pretpostavio planira se rekonstrukcija puta Njeguši-Kotor i njegovo nadovezivanje na put Cetinje - Čevo - Nikšić. Stavka 24 u tabeli.
Rekonstrukcija puta Krstac-Trojice-KotorPlanirana saobraćajnica ima za cilj da poveže OpštinuKotor kako sa Cetinjem, tako i sa centralnim i sjevernimdijelom Crne Gore, a ovo posebno iz razloga unapređenjarazvoja turističke privrede u ovim oblastima. Imajući u viduda je postojeći put Krstac - Kotor izgrađen 1891. godine uveoma složenim terenskim uslovima, te da isti predstavlja spomenik kulture pod zaštitom UNESCO-a,onemogućene su sve aktivnosti vezano za unapređenjeistog u savremenu saobraćajnicu. Završetkomrekonstrukcije puteva Cetinje – Njeguši – Krstac i Krstac –Kuk – Međuvršje - Ivanova Korita, kao i izgradnjom putaCetinje - Čevo - Nikšić, nameće se potreba za izgradnjomputa Krstac – Kotor, radi uspostavljanja savremenesaobraćajne veze sa Jadranskom magistralom.
Da li ovo sada znaci da ce projektovati 3 godine ?Projektovanje................................................ 44.500,00 €
Revizija........................................................... 4.450,00 €U
Ukupno:..........................................................48.950,00 €
2024 - 2027
Da li je to ukupno izdvojeno novca iz budzeta za ovaj projekat do kraja ove godine? I tako za svaku stavku?26. Izgradnja magistralnog puta Cetinje – Čevo – Nikšić,dionica Čevo – Nikšić, Ukupno:..................................................... 996.800,00 €
Ko protera bulevar od KT koji je između Aerodroma i Gl. autobuske stanice Tivat pa do Trajekta, zaslužuje da se za njega izmisli neki orden za neverovatne poduhvateRekonstrukcija magistralnog puta M-11 Lepetani –Tivat - Krtolska raskrsnica, dionica Donja Lastva -Aerodrom „Tivat“ - izgradnja bulevara
Radovi će se finansirati iz Opštih prihoda Kapitalnogbudžeta Crne Gore
.Radovi......................................................445.000,00 €
Nadzor..........................................................8.900,00 €
Eksproprijacija.................................................890,00 €
Ukupno:................................................... 454.790,00 €
Tako je. To su planirana Budžetska sredstva u 2024 godini. To je kolona 5. U koloni 3 je dat period realizacije i gradnje puta npr 2024-2028 itd. Kolona broj 4 daje informaciju o izvoru finansiranja deonice, tipa tekući prihodi, pozajmice, krediti donacije itd.Interesantan dokument.
Da li ovo sada znaci da ce projektovati 3 godine ?
Mala pomoć sa čitanjem ovog dokumenta. Šta im znači ovo ukupna cifra za svaku stavku pojedinačno.
NPR stavka 26
Da li je to ukupno izdvojeno novca iz budzeta za ovaj projekat do kraja ove godine? I tako za svaku stavku?
Meni lično najinteresantnija stavka pored br. 26 je 43.
Ko protera bulevar od KT koji je između Aerodroma i Gl. autobuske stanice Tivat pa do Trajekta, zaslužuje da se za njega izmisli neki orden za neverovatne poduhvate
Svaka čast Bokeljima. Konačno su staru livnicu pretrvorili u nešto zaista divno. Nisu posejali kvadrate već drveće i zelenilo. Samo da uspeju to da očuvaju.Novi park u Kotor
Realno, tom delu toliko nedostaje infrastrukture, da se meni čini da i blevar i brzi put nisu preterivanje.Potpisan ugovor za projektovanje Idejnog rješenja brze saobraćajnice od Herceg Novog do Budve - Monteput
Monteput d.o.o je potpisao ugovor, sa kompanijom „Građevinski Institut Makedonija“ AD Skoplje, za zradu Idejnog rješenja za dionicu brze saobraćajnice od Herceg Novog do Budve, prelazak preko Bokokotorskog zaliva. Vrijednost ugovora je 175 329 eura sa PDV-om, a rok za izradu Idejnog rješenja je...monteput.me
Deo "Bulevara" Tivat - Jaz ce biti i deo ove brze saobracajnice ili ce praviti paraleno brzu saobracajnicu na samo park km od bulevara?
Ako je ovo drugo, a tako izgleda, onda bi bila to potpuna budalastina jer su prvo trebali da grade brzu-saobracajnicu, a postojeci put samo da rekonstruisu u postojecim gabaritima...
A od Tološa do Farmacia samo cirka 5 km autoputa...Tuga što su napustili prvobitni plan da ova deonica ide od Smokovca do Farmacija - put za Cetinje i (preko jugozapadne obilaznice oko Podgorice) magistralom dalje do tunela Sozina... Ovako, svi oni koji idu za Budvu i Bar, opet moraju kroz Podgoricu... (manji deo grada nego sad, ali svakako u špicu sezone - gužva). A sledeća planirana deonica ucelo do Bara (to mi koji smo u 40-tim nećemo doživeti...)