Šta je novo?

Crna Gora

Crna Gora će graditi brzu saobraćajnicu od Nikšića do Pljevalja​

Crna Gora će graditi brzu saobraćajnicu sa četiri trake od Nikšića do Pljevalja, preko novog mosta na Tari.

To je najavio premijer Milojko Spajić na društvenoj mreži X.

- Postojeći most će biti rekonstruisan i takođe u upotrebi, ali će većina saobraćaja biti preko novog puta, izbjegavajući serpentine i oko Šavnika (od Donjih Brezana zaobilaznica) i oko kanjona Tare preko Bobova - napisao je Spajić.

Izvor: https://www.ekapija.com/news/4819710/crna-gora-ce-graditi-brzu-saobracajnicu-od-niksica-do-pljevalja
 
Mada jeste taj deo puta nezgodan (kod Šavnika), skratilo bi se putovanje značajno do zaliva. Realno, od Nikšića si ti na moru za sat, sat i 15 plafon.
 
Dok se obećavaju novi putevi u Diznilendu da vidimo čemu služe skoro izgrađeni skupi putevi.
Na primer od Mojkovca do skretanja za neotvoreni a već devastirani ski centar Žarski.
IMG-20240809-132328.jpg

IMG-20240809-132601.jpg

IMG-20240809-132807.jpg

IMG-20240809-132855.jpg

IMG-20240809-133023.jpg

IMG-20240809-133136.jpg

IMG-20240809-152403.jpg

Put je zanimljiv, nije toliko krivudav koliko je vijugav na par mesta sa nekim nagibima.
Šteta što se ne održava, ne kosi pored puta, ne jednom delu i propao i što nema naznaka kada će se nastaviti što do ski centra,
što do Lubnica...
 
Obično bih rekao da su se lokalci pokondirili kao ovi iz Grblja na primer ali ovde je zaista loše planiranje na državnom nivou.
Doduše CG iako mala je centralizovana a uglavnom loše odluke prave da ne kažem katastrofalne.
 
Bez obzira na neke loše odluke vidi se značajan napredak u poslednjih 10 godina.

Baby steps što bi se reklo, ali ide to svojim tokom i najvažnije - ide na bolje.
 
Ovo konkretno je katastrofa... Ceo tranzit sad ide pored Serpasa. Stvarno je sve toliko reaktivno u cg, da je tuga. Bilo ko sa 2 gr sive mase mogao je oVo da viđi sa Zekove glave, pre jedno 10 god. Bar.
 
Bez obzira na neke loše odluke vidi se značajan napredak u poslednjih 10 godina.

Baby steps što bi se reklo, ali ide to svojim tokom i najvažnije - ide na bolje.
E vala jes strasno!
Pre 40g, me Tajo vozio stojadinom Skoplje - Niksic 6 sati, sad se izgradili delovi autoputeva, bulevara i opet 6 sati audijem.
 
Ja sam putovao oko 10-11 sati na more iz Beograda, sada je to značajno kraće. Napredak je vidljiv, ali da li je to moglo bolje, moglo je sigurno.

Ne mogu da potvrdim kako je iz drugih krajeva. U svakom slučaju napredak postoji, ali kako sam i napisao u prethodnom postu - baby steps, ipak je kakav-takav korak napred.
 
Ja sam putovao oko 10-11 sati na more iz Beograda, sada je to značajno kraće. Napredak je vidljiv, ali da li je to moglo bolje, moglo je sigurno.

Ne mogu da potvrdim kako je iz drugih krajeva. U svakom slučaju napredak postoji, ali kako sam i napisao u prethodnom postu - baby steps, ipak je kakav-takav korak napred.
Da, ali taj napredak od Beograda do mora je u Srbiji a pricamo o CG
 
Da, ali taj napredak od Beograda do mora je u Srbiji a pricamo o CG

Kvalitet određenih deonica u CG je na mnogo boljem nivou nego stanje većeg dela magistralnih puteva u SRB. Konkretno mislim na potez od Pljevlja do Bokakotorskog zaliva, Nikšić - Danilovgrad- PG i od skora Nikšić-Cetinje. Plus autoput.

Bolje održavaju putevi. Opet, to je samo moje lično mišljenje, ne znači da sam u pravu.
 
Kvalitet određenih deonica u CG je na mnogo boljem nivou nego stanje većeg dela magistralnih puteva u SRB. Konkretno mislim na potez od Pljevlja do Bokakotorskog zaliva, Nikšić - Danilovgrad- PG i od skora Nikšić-Cetinje. Plus autoput.

Bolje održavaju putevi. Opet, to je samo moje lično mišljenje, ne znači da sam u pravu.
Da, posebnk Cekanje - Cevo deinica koja je sad pustena.
Kome trebaju takve zaje*******ancije.
Ima puno deonica koje su presvucene, bezbednije(atmosferska kanalizacija, potporni zidovi posto su se pojavila 100 svlecista) ali nigdje nijepromenjen znak 40 ili 50(a sve magistrale su takve) na 60 ili 70. I nece ih prepravljati posto su postale ulice sve kuca do kuce, sve dok ne naprave autoput
 
Kvalitet određenih deonica u CG je na mnogo boljem nivou nego stanje većeg dela magistralnih puteva u SRB. Konkretno mislim na potez od Pljevlja do Bokakotorskog zaliva, Nikšić - Danilovgrad- PG i od skora Nikšić-Cetinje. Plus autoput.

Bolje održavaju putevi. Opet, to je samo moje lično mišljenje, ne znači da sam u pravu.
Posebno su Savnicke serpentine super.
A kreni Coce od Skadra Jadranskom magistralom do Hrvatske, trebace ti dva dana.
 
Vidi rekonstrukcija puta Čekanje- Čevo ima smisla samo ukoliko žele da rekonstruišu put R-1. Meni nekako deluje da će i to sređivati, uz stari put do Bara preko Virpazara.
 
Posebno su Savnicke serpentine super.
A kreni Coce od Skadra Jadranskom magistralom do Hrvatske, trebace ti dva dana.
Jadranskom magistralom od Ulcinja do Kotora pre malo jače od mesec dana mi je trebalo oko 3 sata. A što se Šavničkih serpentina tiče, ako išta drugo je dobrim delom nov asfalt. I to će se srediti nekad. Kad videćemo.
 
Било би добро ако би се изградила деоница Пошћење-Брезна, шавничке серпентине би се у потпуности заобишле а пут до Боке скратио за сигурно 15-20 минута.

 
Нажалост не може да се види карта деонице Пошћење-Брезна!
 
Vrh