Sinoć sam sa drugarom inače građevinskim inženjerom po struci išao do u mjesto Lopate (blizu Veruše) gdje je Kinezima bio kamenolom prilikom izgradnje autoputa da uzme uzorke agregata na ispitivanje jer je to sada dodijeljeno firmi Cijevna komerc da vrše rekultivaciju i valjda taj višak agregata što je ostao mogu da koriste. Otišli smo starim putem od Bioča preko Lijeve rijeke a vratili se autoputem sa petlje Veruša. Put do petlje Veruša em što je neobilježen pa smo promašili bili, em što je uzak ( oko 2.5 metara) da se ne može dvoje auta mimoići, em što je bližu same petlje veliki uspon... Autoputem je prolazilo malo vozila. Na rampe na Zlaticu ni jedno vozilo nije bilo ispred nas. I da kažem da su počeli da rade onih 500 metara bulevara od kružnog toka posle naplatnih rampi ka gradu.
Hvala na ovoj informaciji na kraju, značajna je.
A to za petlju Veruša je poznata sramota. Meštani su blokirali kružni tok na Zlatici pre otvaranja AP, Abazović je rekao da će u najkraćem roku put biti barem proširen(još ove godine), a da će sledeće godine biti izdvojena sredstva za (normalan) pristup autoputu sa petlje Veruša u budžetu CG. Nije se desilo ovo prvo, ovo drugo nisam proverio.
To je sramno. Petlja Veruša će biti u zimskom periodu apsolutno neupotrebljiva, jer taj "pristupni put" neće moći da se čisti, a postoji par deonica od 5-7m koje će posle 2-3 kiše da bukvalno nestanu, tako da će biti i zatvorena.
Naravno, ne postoji ni 1, ali bukvalno ni 1 znak kad se siđe sa autoputa, ili kad se dolazi na AP sa lokalnog puta, o tome gde je Veruša/autoput.
Da ne pominjem da se taj "pristupni put" nakon svoja oko 2km, uključuje nekoliko km južno od sela Lijeva Rijeka na postojeći lokalni put, dakle od tog pristupa ide Lijeva Rijeka, pa uspon i nekoliko lakat krivina do Lopata, pa onda od Lopata opet jak uspon i 2-3 lakat krivine i tek tada Veruša.
Naravno- postojeći lokalni put nije reasfaltiran, nekoliko deonica su baš užasne.
Do Veruše(Lopata, Opasanice, Lijeve Rijeke, ...) će zimi jedino biti moguće preko petlje Mateševo (Mateševo-Veruša je sada ok lokalni put, presvučen i bez previše krivina) ili preko petlje Pelev Brijeg (kraća ali mnogo zahtevnija varijanta).