Šta je novo?

Crna Gora

@StaraMo to ti je vezi konja gde ti gazda (projekat) kaže odnos prema poslu, a projekat kaže matesevo je mali usputni izlaz.

Osim što sledećih 10god nije, a niko nije zbog toga podigao fleg na nekom tamo kolegijumu. Vodi se politika... Jbg.
 
Hvala na snimku!!!Makadam ispred ulaza na autoput je u stvari trijažnog tipa i u slučaju da neki deo trapa ili motora nije u redu,otpašće sa auta a time će posredno vožnja autoputem za sve ostale biti bezbednija.Šalu na stranu ovo jeste velika stvar i neka i ovi ljudi dole osete blagodeti autoputa a mi se nadamo nekoj PG obilaznici i još kojem kilometru ka severu.
 
Sa SSC foruma. Kako će u stvari izgledati petlja u Smokovcu kada se nastavi autoput ka jugu i jadransko-jonski autoput.

download.png
 
Zna li neko u kakvom je stanju put Plužine - Žabljak? Planiram put na Durmitor, pa mi to google maps nudi kao najkraću opciju, a i gledajući google street taj put djeluje baš živopisno.

Je l' zna neko kakvo je stanje od Pljevalja do Metaljke? Vraćao bih se tim putem.

Screenshot_1.png
 
Plažine - Žabljak je veličanstven put zaista, nešto što bi svako trebalo da prođe.
Prva 3km su dosta zahtevna, vrlo usko, jak uspon, lakat krivine u tunelima i sl., ali generalno i to je šarmantan deo sa sjajnim pogledom na jezero.
Nakon toga ide nekoliko km puta kroz šumu ili puta bez naročitog prostora za uživanje u prirodnim lepotama (kad porediš sa ostatkom), ali u svakom slučaju lep deo.
A onda se u jednom trenutku izađe na durmitorski plato, i krene konstantno oduševljenje do samog Žabljaka :)
Prelepi predeli, pregled većine durmitorskih vrhova, pregledan i prelep put.

E sad, cela deonica je generalno uska i uslovno dvosmerna, tj. potrebna su blaga ili srednja "cimanja" oko mimoilaženja, posebno do izlaska na plato.
Ali saobraćaj nije previše gust, i vredi proći tim putem definitivno preporuka!
 
Колико је мени познато Пљевља-Метаљка је у стању полураспада, кренули су да га раде и оставили тако. Мислим да није добра опција!
 
 
@brada Put Pljevlja - Metaljka je sasvim normalne širine. Ima poprilično dosta krivina. Nema mnogo saobraćaja.
Što se tiče kvaliteta puta, kvalitet puta je trenutno poprilično loš. Rekonstrukcija puta krenula je i zastala. Putem se može proći naravno ali samo treba biti oprezan, pažljiv i ne očekivati brzu vožnju.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 
Videh sad tek da je pušten AP na mapama iako je već napisano u postu gore. Nadam se da će ubrzo i meriti saobraćaj...
 

Dodato još naplatnih rampi na auto-putu​


autoput-signalizacija1-696x321.jpg

– Na prioritetnoj dionici auto-puta Smokovac-Mateševo dodato je još naplatnih rampi, čime su stvoreni uslovi da se izbjegnu gužve, saopštio je direktor Monteputa Milan Ljiljanić.
On je za portal RTCG kazao da nekih manjih gužvi može biti, s obzirom na to da je u toku glavni dio turističke sezone, ali da se ne očekuje da bude većih zadržavanja.
Ljiljanić je objasnio da sada, u odnosu na vrijeme kada je otvoren auto-put, problema ima značajno manje.
“Nema nekih velikih problema na auto-putu. Na izlazima smo riješili probleme gužve, dodali smo još naplatnih rampi, tako da više neće biti većih zadržavanja”, naglasio je Ljiljanić.
On je rekao da kamere prate besprekorno sve na auto-putu.
“Tuča koja je bila na auto-putu dogodila se van naplatnih rampi. Ne očekuje se tuča na auto-putu, tako da mi nijesmo bili nadležni da reagujemo. Reagovala je policija i preduzela mjere iz njihove nadležnosti. Generalno, mogu reći da sam zadovoljan kako se sve odvija i vjerujem da će tako biti i ubuduće”, naveo je Ljiljanić.
 
Što volim ove precizne vesti/vijesti... tačno koliko novih kanala, na kom kraju AP, koliko je ranije bilo i drugi nabitni detalji...

Prosto uliva poverenje da se govori istina :D .

Ako neko prolazi ovih dana, ne bilo mu teško da slika ili prebroji ulaze/izlaze na Mateševu bar...
 
Što volim ove precizne vesti/vijesti... tačno koliko novih kanala, na kom kraju AP, koliko je ranije bilo i drugi nabitni detalji...

Prosto uliva poverenje da se govori istina :D .

Ako neko prolazi ovih dana, ne bilo mu teško da slika ili prebroji ulaze/izlaze na Mateševu bar...
IMG_20220729_150452.jpg

Preljina style.Dodali su kućicu na servisnoj tj parking traci iza upravne zgrade.
 
Мени је требало 25 минута АП-ем и још 12-13 до магистрале. Укупно око 38 мин. Није било гужве на наплатним станицама, огромна је разлика што се не мора возити Платијама.
 
Мени је требало 25 минута АП-ем и још 12-13 до магистрале. Укупно око 38 мин. Није било гужве на наплатним станицама, огромна је разлика што се не мора возити Платијама.
Kakvi su utisci. Znam da si pratio gradnju.
 
Potvrđujem. Meni je od ulaska na AP u Podgorici do izlaska trebalo oko 25 minuta i još oko 15ak minuta do magistrale. Ka moru sam išao tri dana po otvaranju i od mosta se išlo po tucaniku. 10 dana kasnije tačnije 26.7 ostalo je samo parče od oko 100 metara koje nije bilo prevučeno asfaltom.
Sve u svemu bukvalno je vožnja bez mozga. Put idealno ravan, prav bez previše muke za voziti i drastična je razlika u odnosu na kanjon gde se nerviraš svaki put kada sustigneš neki kamion koji ide 20 na sat. Prošle godine sam sustigao kamion i kroz kanjon vozio skoro sat ipo vremena.

Kada sam izlazio sa autoputa uključili su ovu pomoćnu stanicu i zaista se brzo prošla naplata iako je bila delimična gužva.

Mane AP su glupe kućice koje su totalno nefunkcionalne za uzminje kartica i naplatu.
I ne postojanje ENP da je uvezan sa našim tagovima.

Na izlasku naplatu u kućicama je vršila crnogorka sa tri kineza koji su valjda bili instruktori :)
 
Kakvi su utisci. Znam da si pratio gradnju.
По мени АП је одличан, када видиш куда пролази можеш само да се дивиш! Огромна је ствар избегавање Платија и хазардерске вожње гомиле лудака! Такође од Созине до Смоковца изузетно се лако и брзо стиже. Међутим пролазак кроз Улцињ а посебно Бар је проблем. Магистрала тешко може издржати ову количину саобраћаја а да буде проходна!
 
Evo vec dve godine komentarisem gradnju tog puta. Neverovatan javasluk. Dovedena je firma EUROASFALT uz Sarajeva te 2016 godine posle izbora . To je bila želja Boznjacke stranke. Firma koja stvarno ispostavilo se nema kapaciteta. Sve sam već pisao o njima. Evo od januara do sada nista nisu pipnuli. Bukvalno gradilište se samo održava sa 10 radnika. Pare su potrošene oko 50 miliona evra najverovatnije za plaćanje po okolnim zemljama gde rade. Sada su im se u kapitalne investicije vratili zaštitnici. Stvarno vise nemam ni živaca ni nerava da slusam njihova obrazlozenja. Jedna velika SRAMOTA.
PS HA HA HA. I TO BAS IZ UKRAJINE NARUCIVALI MATERIJAL
 
Vrh