Šta je novo?

Crna Gora

E i ja ću najvjerovatnije,predugo smo ga čekali tako da moramo to proći da vidimo o čemu se radi.

Послато са SM-A536E помоћу Тапатока
 
Dok ne završe tunel između Berana I Kolasina, da li se isplati i dalje ljudima koji idu preko Novog Pazara i Rožaja da idu od Mateseva na Kolasin, Mojkovac, Ribarevinu I Berane ili je sad brže i bolje na Tresnjevik I Andrijevicu do Berana iz Mateševa. Preko Andrijevice je 51 km dok preko Ribarevine ima 82 km na relaciji Matesevo - Berane.

Ono što ja znam jeste da put Matesevo - Andrijevica svakako nije podoban za autobuse i kamione. Znam da je uži put i da ima dosta krivina ali ne znam da li ima rupa, ako neko zna značilo bi mi da napiše u kakvom je stanju put Matesevo - Andrijevica. Hvala unapred.


Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 

Uskoro tender za projektovanje druge dionice auto-puta: Koliko će Srbiji biti potrebno da završi njen dio posla?​



autoput bar boljare, autoput smokovac mateševo, petlja
Petlja na auto-putu (Foto:
Vrlo brzo biće raspisan tender za projekovanje druge dionice od Mateševa do Andrijevice, a kasnije od Andrijevice do Boljara, kazao je za RTCG Andrej Mihailović iz Monteputa.
“Mi se svi nadamo da će to biti brzo završeno. Teren je i dalje težak, ali je lakši od ovoga. Ovo je prioritetna dionica i najteža na ovom našem dijelu auto-puta”, kazao je on.
Svečano otvaranje prve dionice autoputa Bar-Boljare, od Smokovca do Mateševa, biće upriličeno večeras od 20 sati na naplatnom mjestu Pelev brijeg. TVCG će otvaranje autoputa prenositi direktno na Prvom, Parlamentarnom i Satelitskom kanalu. Sve ćete uživo moći da pratite i putem Radija Crne Gore i RTCG Portala.
Milović je kazao da je izgradnja prve dionice auto-puta bio veliki izazov i za projektante i za izvođače.

Projekti za nastavak autoputa ka Crnoj Gori gotovi za dvije godine​

Generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović izjavio je da će kompletna projektna dokumentacija za nastavak gradnje auto-puta kroz Srbiju ka Crnoj Gori na dionici Požega – Boljare biti završena u narednih godinu i po do dvije.
Ignjatović je rekao, komentarišući današnje puštanje u saobraćaj prvog auto-puta u Crnoj Gori na dionici od Podgorice do Kolašina u dužini od 41 kilometar, da će mu biti velika čast da se provoza tim auto-putem, ali i cijelim auto-putem kada bude završen od Beograda do Bara. Istakao je da će Srbija svakako graditi i posljednju dionicu auto-puta do Crne Gore, do mjesta Boljare i da su već započete aktivnosti radi izrade projektne dokumentacije.
Ignjatović je naglasio da je prilikom nedavne posete crnogorskog premijera Dritana Abazovića Beogradu potvrđeno da će i Crna Gora sa njihove strane graditi cijeli auto-put do Srbije.
„Čast mi je da doživim da se vozim tim auto-putem, a još će biti veća kada se auto-put u Crnoj Gori spoji sa našim auto-putem kod mjesta Boljare na granici sa Crnom Gorom i da mogu da odem do Bara za pet sati i bezbjedno stignem”, rekao je Ignjatović, prenosi Tanjug.
Dodaje da će uz auto-put biti izgrađen i veliki broj motela i restorana gdje će moći putnici da predahnu i naglasio da će taj auto-put apsolutno imati ekonomsku opravdanost.
„Mi smo u kontaktu sa CRBC, koji zajedno sa nama rade trasu auto-puta do Boljara i ne možemo da se složimo trenutno oko trase kuda treba da ide auto-put do Boljara. Izrada projektne dokumentacije će sigurno gotova za godinu i po do dvije, a gradnja će biti završena onda u narednih četiri ili ili pet godina”, rekao je.
Dodaje da su stručnjaci CIP iz 50 struka uključeni u aktivnosti oko početka projektovanja.
 
biće 2030ta godina realan datum završetka kompletne dionice Beograd Podgorica eventualno Beograd Bar

Na žalost, mislim da 2030. godina nije ni blizu realna. Bila bi realna da već sada imamo završene projekte, a tendere u toku. Pre je to neki rok u kome će vrlo verovatno početi izgradnja preostale deonice sa obe strane, a CG će do tada vrv imati i deonicu do Andrijevice ili Berana. Srbija će do Požege imati znatno ranije, a ako smo pametni biće u toku i deonica do Mačkata.

Realnost je da ovakvi projekti u nas traju dugo i mukotrplno se privode kraju.

PS: kao na iglama čekamo prve izveštaje forumaša!! To je ono što je sada najvažnije, a ne ovaj mračni realizam... :)
 
Evo me-dakle 51 min do skretanja starog sa magistrale za Kolašin i kao što rekoh max skraćenje 20 min.
Još se radi put od Mateševa ali nije bilo kamiina naplatne rampe dignute tako da kad sve profunkcioniše 15 min kraći put.

Послато са SM-A536E помоћу Тапатока
ab650aeaecc2e8f7895cd7ea2ad9ec43.jpg
4bdb706b1fc96f910daa16872daf5c1e.jpg
4ce4c672a49bfdd7e4931959043a64b5.jpg

51b55de232c3e23702d5a4e2b0a49dca.jpg
909f61f64f74590b456407ddabecba44.jpg
2b688eba13b2253eb8986eaea7d43170.jpg

a33a1d48f600410d077008c6db72e49e.jpg
54c52bed7a3a18afd508d2b7a317912c.jpg
0b7822f74af2b5d737446c4b6acb2cd3.jpg

7860d0396ebe350c7155594c2d1905d2.jpg
6d83a875f0028cd8f974940a0cbf1058.jpg
459a8ec0c010cb3f411662fa60f95787.jpg
 
Poslednja izmena:
To je, dakle, u okviru očekivanog. Kakva je situacija sa priključnim putem ka Mateševu? Da li je pušten most preko Drcke ili se ide kroz mesto? Kako izgleda most preko Tare?

Pukni neku sliku ako si u prilici tu i na samoj magistrali ka Kolašinu. To nigde ne vidimo, ap kao ap :)

EDIT: aha, vidim da si okačio naknadno neke fotografije, hvala! Dakle, asfalt nije završen, sve je jasno (politički pritisak za datum puštanja, sada će to još više da se gnjavi kad popusti pritisak. Mada, u ovom slučaju možda je i moralo da se preseče i put prosto otvori...)
 
VIdim (sa pažlivog gledanja slika gore) da se preko Tare ide starim mostom... Još da nam kažeš kako je preko Drcke, da li je novi most pušten ili se ide kroz mesto?
 

Uskoro tender za projektovanje druge dionice auto-puta: Koliko će Srbiji biti potrebno da završi njen dio posla?​



autoput bar boljare, autoput smokovac mateševo, petlja
Petlja na auto-putu (Foto:
Vrlo brzo biće raspisan tender za projekovanje druge dionice od Mateševa do Andrijevice, a kasnije od Andrijevice do Boljara, kazao je za RTCG Andrej Mihailović iz Monteputa.
“Mi se svi nadamo da će to biti brzo završeno. Teren je i dalje težak, ali je lakši od ovoga. Ovo je prioritetna dionica i najteža na ovom našem dijelu auto-puta”, kazao je on.
Svečano otvaranje prve dionice autoputa Bar-Boljare, od Smokovca do Mateševa, biće upriličeno večeras od 20 sati na naplatnom mjestu Pelev brijeg. TVCG će otvaranje autoputa prenositi direktno na Prvom, Parlamentarnom i Satelitskom kanalu. Sve ćete uživo moći da pratite i putem Radija Crne Gore i RTCG Portala.
Milović je kazao da je izgradnja prve dionice auto-puta bio veliki izazov i za projektante i za izvođače.

Projekti za nastavak autoputa ka Crnoj Gori gotovi za dvije godine​

Generalni direktor Saobraćajnog instituta CIP Milutin Ignjatović izjavio je da će kompletna projektna dokumentacija za nastavak gradnje auto-puta kroz Srbiju ka Crnoj Gori na dionici Požega – Boljare biti završena u narednih godinu i po do dvije.
Ignjatović je rekao, komentarišući današnje puštanje u saobraćaj prvog auto-puta u Crnoj Gori na dionici od Podgorice do Kolašina u dužini od 41 kilometar, da će mu biti velika čast da se provoza tim auto-putem, ali i cijelim auto-putem kada bude završen od Beograda do Bara. Istakao je da će Srbija svakako graditi i posljednju dionicu auto-puta do Crne Gore, do mjesta Boljare i da su već započete aktivnosti radi izrade projektne dokumentacije.
Ignjatović je naglasio da je prilikom nedavne posete crnogorskog premijera Dritana Abazovića Beogradu potvrđeno da će i Crna Gora sa njihove strane graditi cijeli auto-put do Srbije.
„Čast mi je da doživim da se vozim tim auto-putem, a još će biti veća kada se auto-put u Crnoj Gori spoji sa našim auto-putem kod mjesta Boljare na granici sa Crnom Gorom i da mogu da odem do Bara za pet sati i bezbjedno stignem”, rekao je Ignjatović, prenosi Tanjug.
Dodaje da će uz auto-put biti izgrađen i veliki broj motela i restorana gdje će moći putnici da predahnu i naglasio da će taj auto-put apsolutno imati ekonomsku opravdanost.
„Mi smo u kontaktu sa CRBC, koji zajedno sa nama rade trasu auto-puta do Boljara i ne možemo da se složimo trenutno oko trase kuda treba da ide auto-put do Boljara. Izrada projektne dokumentacije će sigurno gotova za godinu i po do dvije, a gradnja će biti završena onda u narednih četiri ili ili pet godina”, rekao je.
Dodaje da su stručnjaci CIP iz 50 struka uključeni u aktivnosti oko početka projektovanja.

Prema ovoj izjavi Ignjatoviću, znači da možemo da se nadamo ozbiljnim radovima ka Dugoj Poljani na proleće 2024. godine i završetak negde pri kraju 2029. godine. Deonice od Duge Poljane do Boljara je dosta lakša i teoretski je moguće da se i ta deonica radi paralelno i da bude završena do 2030. godine...

Sve sem toga je nažalost maštarenje...
 
Ipak nisu stigli da bace asfalt...
Postade Mateševo poznato iako nema tri kuće sad je bitnije od Petnjice i Šavnika! :D
Kakav je utisak što se tiče kvaliteta? Ovako deluje dosta dobro, što se kaže ka pista!
Neko je pitao za put preko Trešnjevika, situacija je loša, nije za preporuku.
 
@Johnest_Hon Mene je zanimalo zato što znam da je kraće 31 kilometra i pretpostavljam da je brže nego na Ribarevinu i prvi ja bih išao tuda ali ne znam da li je put sa rupama i kakav je kvalitet puta a to je ono što me muči. To je trenutno najkraći put i glavna alternativa? Zato me je zanimao opis puta.
Svakako nije preporuka za ljude koji imaju slab želudac jer ima dosta krivina.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 
Što se tiče autoputa 3 ujutru ću verovatno proći pa ću napisati ovde svoje iskustvo i koliko je trebalo vremena.

Sent from my MRX-AL09 using Tapatalk
 
Evo zastoj prvi dan,zapalio se na putu neki pežo.
Inače skraćen je put za 11 km a vremenski sad nije lako precizno reći jer ima još neasfaltirano oko 1 km onda ne naplaćuju pa se ne čeka na rampama a i nema pošto je praznik teretnih vozila.
Kao što sam i predvidjao prije nego što sam probao put skraćenje će biti vremenski 15-20 min i to je to uvjeren sam.
Neka nam je sa srećom!

P.S. @sev Nije pušten novi most još


Послато са SM-A536E помоћу Тапатока
 
I kako je reagovao ceo sistem u tom slučaju? Ceo autoput je pokriven kamerama. Za koliko su vatrogasci stigli? Da li su signalizacijom skrenuli pažnju na opasnost?
 
Da li ima nekih fiksnih radara oko tunela? Jel voze ljudi 120-30kmh ili niko preko 100-110?
 
Evo zastoj prvi dan,zapalio se na putu neki pežo.
Inače skraćen je put za 11 km a vremenski sad nije lako precizno reći jer ima još neasfaltirano oko 1 km onda ne naplaćuju pa se ne čeka na rampama a i nema pošto je praznik teretnih vozila.
Kao što sam i predvidjao prije nego što sam probao put skraćenje će biti vremenski 15-20 min i to je to uvjeren sam.
Neka nam je sa srećom!

P.S. @sev Nije pušten novi most još


Послато са SM-A536E помоћу Тапатока
 
Kako li će sad uopšte asfaltirati ovaj uski pristupni put ka Mateševu, pod saobraćajem? Vrv će morati da padne tiho zatvaranje ili preusmeravanjer na tunel?
 
Vrh