Vecina skupih automobila se kupuje preko firme na lizing. Ne samo zato sto nema bas toliko ljudi sa toliko para na gomili i koje bi dali na auto, nego zato sto je tako i jeftinje. Zbog nepravicnog poreskog tretmana, isti je ukupan mesecni trosak ako od plate otplacujes auto od 30 hiljada i ako preko firme na lizing otplacujes auto od 50 hiljada evra. Auto od 50 hiljada na 4 godine sa 30% ucesca kosta oko 800 evra mesecno, a svakako bi na porez (kao doo) morao da platis blizu 30% tog iznosa, tako da te realno kosta samo 70% od toga. Na duzi rok, naravno, i manje.
Takodje, Audi, BMW, Mercedes, Porsche godisnje prodaju u Srbiji oko 2.500 vozila. Samo manji deo tih vozila je skuplji od 80 hiljada evra (A7, A8, Q7, Q8; serija 7, 8, X5, X6, X7; S, G, GLE, GLS), a takva vozila se ne vidjaju bas svaki dan, a kamoli na svakom cosku.
Dakle, kao ni onih 5.000 evra plate, za privatnika auto od 50-ak hiljada evra ili vise nije bas tako skup i nedostizan kako mozda na prvi pogled izgleda, ali nije bas ni da se srecu na svakom cosku. Obe strane price (svi koji imaju pare su kriminalci vs ljudi puni love su na svakom koraku) su pomalo zastranjivanje.