Pisao je neko skorije baš o tom Sanivilly gde je investitor prodao investicionim kupcima po 10-15 parking mesta pa i oni koji hoće da kupe parking nemaju. Generalno je to bilo "jeftino" naselje pa su možda i digli cene parking mesta.
Kolekcionari investicionih kupovina(koje mrzi i da izdaju, a neće ni da prodaju), dostava, majstori, gosti kafića, gosti kod stanara, kupci po radnjama u kompleksima, ukoliko postoji vrtić u sklopu kompleksa tu nastane haos sa parkiranjem, razni stanovi su pretvoreni u kancelarije i parking nije obezbedjen od strane preduzetnika za klijente itd...
Porodice sa dva automobila su kupile jedno parking mesto
Ovo je tako tesko pomodarstvo, da je to strasno. I ne pricamo samo o Beogradu, taj trend se siri svuda, i po manjim mestima. Auto imaju i deda i tata i sin i cerka.do ljudi koji imaju 2-3 auta po stanu ne bih znao da kažem.
Naravno, a ima i sluzbenih vozila dosta. Cak je i dovoljno da porodica ima jedan automobil privatan, a drugi sluzbeni, ali za licne upotrebe. Da dodam na listu razne kombije, koji zauzimaju vise nego 1 parking mesto napolju, I za koje bih naplacivao ozbiljne penale ako firme nemaju obezbedjen parking za njih.Ovo je tako tesko pomodarstvo, da je to strasno. I ne pricamo samo o Beogradu, taj trend se siri svuda, i po manjim mestima. Auto imaju i deda i tata i sin i cerka.
Problem nije s brojem parking mesta kod novogradnje uopšte! Manji stanovi do 65-70kvm imaju pravo da kupe 1 parking mesto, a veći 2. To je više nego dovoljno. Za razliku od stanogradnje gde je koeficijent bio mnogo niži i čak nije bilo za sve predviđeno da imaju auto. E sad što naši neće ili nemaju odmah da kupe parking mesto je druga priča. Tu grad s naukom može vrlo brzo da zavede red. Plus uvek neko i izdaje mesto viška ako baš neko ima 2-3 auta. Ili u tom kompleksu ili u okolnim.Како год, зар све то не говори да би и институције морале да ревидирају те коефицијенте и то поприлично? Мислим ако је већ огроман проблем и код новоградњи?
Vidim da si napisao, u žurbi sam napisao.Ja sam baš zato rekao posle 20h, kad više nema mnogo aktivnosti po kompleksu nego su uglavnom automobili stanara parkirani.
Problem nije s brojem parking mesta kod novogradnje uopšte! Manji stanovi do 65-70kvm imaju pravo da kupe 1 parking mesto, a veći 2. To je više nego dovoljno. Za razliku od stanogradnje gde je koeficijent bio mnogo niži i čak nije bilo za sve predviđeno da imaju auto. E sad što naši neće ili nemaju odmah da kupe parking mesto je druga priča. Tu grad s naukom može vrlo brzo da zavede red. Plus uvek neko i izdaje mesto viška ako baš neko ima 2-3 auta. Ili u tom kompleksu ili u okolnim.
Pre 5 godina, yubc, garaža, obična vrsta, 35 kvm, 30000 EURi prodaja postojecih mesta bar ovde u centralnom delu nbgu je tanka.
lik je turio pravo garazno mesto sa rolo vratima u yubc za 66k. evo sada je 50k. mislim da ga nece prodati ni za 40k
Kada smo vec krenuli sa teoretisanjem, valjda bi bilo lepo da se to u korenu resava, ekstra oporezivanjem automobila po domacinstvu u Beogradu. Prvi auto, standardni uslovi, svaki sledeci ekstra porez pa posle nek kupuju deci sa navrsenih 18 kola "da imaju da se vezbaju", iako otac i majka imaju svoj automobil. Sto se tice garaznog mesta, mozda eventualno po postotku u odnosu na cenu kvadrata da se ogranici, i da se zabrani bilo kakva prodaja drugima sem stanarima. Ukoliko ima preostalih parking mesta, moze SZ da ih izdaje.
Prvo, mislim da bi efekat te mere bio da cene garažnih mesta de fakto padnu, zato što onda investitor ne bi mogao da računa na prodaju tih mesta nekome sa strane. Ukupna cena bi bila deo pregovora sa investitorom.
Drugo, ja ne sporim to što ti kažeš, ne voze svi auto, ali po onome što gledamo svaki dan, velika većina vozi. Sad imamo situaciju da investicioni kupci pokupuju pola stanova u novogradnjama, ne kupuju parking mesta jer ih ne zanima gde će stanar parkirati, a onda ulica i trotoar izgledaju kao armagedon jer zakupci nemaju parking, a imaju kola.
Bilo koja mera koju sprovedemo ide nekom na štetu, ali ovo trenutno rešenje je po meni najgore. Oni prodaju parking mesta za 20-30k na periferiji, parking bleji poluprazan, a stanari zauzmu traku dvosmerne ulice vozilima. Gde je tu logika?
Ili to, ili direktno udariti na stanare i početi sa drakonskim kaznama za nepropisno parkiranje i pauk da radi 10x jače nego sad.
Mislim da je rešenje kompleksnije ali nije puno skupo.. Remont železnice i dodavanje novih trasa železnice u krugu od 50km od Beograda da ljudi mogu da žive na periferiji ili u drugim opštinama u kućama i da jednostavno i brzo dolaze na posao u grad. To je najjeftinije rešenje.Samo jedan primer zašto mislim da ovo mora da se rešava radikalno - bio sam u Sanivilu skoro, dakle u celini novo naselje. Sve zgrade izgrađene u poslednjih 5 godina. U pola ulica trake su skroz oduzete vozilima, pretvorili su dvosmerne u jednosmerne. Druga polovina nema trotoar, žene sa decom u kolicima hodaju posred ulice jer je trotoar potpuno zauzet vozilima. Naselje izgleda jezivo zbog količine automobila na ulicama.
Meni se javila neka zena i reca da je prodavac na odmoru pa da zovem malo kasnije. Ali bas je cudna prica. Neverovatno mi je da nisu zavrsili bar tu neku prvu fazu i uselili ljude.Ovaj projekat se razvlaci godinama bas a cene udarne, za lokaciju pored trafoa 3500 + PDV, i jos se gradi fazon 4 godine
Evo kada sam ja trazio informacije / ponudu za ovaj projekat 07.09.2021 i cene koje su mi tada poslate:
Pogledajte prilog 228859
Na ovaj mail nisam nikada dobio odgovor:
"Hvala vam na prosledjenim informacijama.
Koliko sam procitao online ocekuje se gradjevinska dozvola do kraja septembra?
Da li imate informaciju kada ce biti dostupno vise informacija o materijalima gradnje i investitoru?"
Jednom ja izdajem stan...dodMeni se javila neka zena i reca da je prodavac na odmoru pa da zovem malo kasnije. Ali bas je cudna prica. Neverovatno mi je da nisu zavrsili bar tu neku prvu fazu i uselili ljude.
EDIT: evo ga jos jedan kanal prodaje za Lux 51: https://cityexpert.rs/a/novogradnja/beograd/novi-beograd/lux-51-812
Izgleda BW ne staje. Rade punom parom. Evo novi projekat i novi prodajni dan!
Pogledajte prilog 228880
Ovaj je namesten i garazno mesto ulazi u cenu, verujem da je zbog toga cena sigurno 700 eura po kvadratu visa nego sto bi ga prodao praznog, ali svakako je odvalio cenuSunnyville, lux 3.0 namesten sa garaznim mestom
Odlican, funkcionalan nov, potpuno namesten i opremljen stan u Sunnyville-u sa garaznim mestom koji povezan sa stanom liftom. Garazno mesto je u ceni. Prirwww.halooglasi.com
pored ovoga Jerkovic za 2.6k zaista deluje kao dobar deal
Lepo je sredjeno ali koliko trebas da imas srece, pa da dodje neko i da mu se svidi kako si ti to sredio i da ti plati onoliko koliko ti mislis da vredi to srednjivanje jos na toj lokaciji ?Sunnyville, lux 3.0 namesten sa garaznim mestom
Odlican, funkcionalan nov, potpuno namesten i opremljen stan u Sunnyville-u sa garaznim mestom koji povezan sa stanom liftom. Garazno mesto je u ceni. Prirwww.halooglasi.com
pored ovoga Jerkovic za 2.6k zaista deluje kao dobar deal
Ja bi dao to ali da je tamo negde Petra Martinovica, Izvorska itd260k za odlično opremljen trosoban stan sa garažom, ok je.
Meni se svidja kako je opremljen.
Ovakav stan na lokaciji Golf naselja bi bio oko 220.000 EUR nenamesten. Naravno da je puno.Kakvim se vi brojakma gadjate. Pa i na zapadu je pojam imati 260k za kupovinu stana, makar i na kredit. A ovde pricamo o stanu bogu iza nogu.
Ja bi dao to ali da je tamo negde Petra Martinovica, Izvorska itd