To je stari model atlas. Ovo je novi i u Kini kosta oko 16000$, sto znaci da bi ovde kostao oko 30k.
Cherry tigo 8 kod nas ga vec ima za oko 30k
Базна верзија 8 про (то је ова код нас) у Кини кључ у руке 15600 еур!
Код нас је баш тај 32К. У Русији је 22К, а дилери тамо су познати по јачим маржама. Слична је цена транспорта, мада то и не утиче толико на цену, али ето чисто леп пример тржишта које у новонасталој ситуацији нема кога да брани и онако груба процена колико би то стварно требало да кошта, а да се сви у ланцу уграде.
Наравно, мораће и они да штите домаће у догледно време, поготово ако ту имају неке амбиције да ту расту, али сад је баш добар пример да се стекне увид у неке пропорције.
Фора је што постоје и та возила која би опшутено могла да се продају за 10К овде, е то Европа не би преживела, нити смела да допусти!
Ми имамо око 100К људи који зависе од тога, треба извагати колико је лако то пребацити за друге. Као што сам дао пример у претходим постовима, то не би сигурно ишло уз мање плате. Проблем је кад ти је одлука везана за политику, а не суву економију.
@Filip 01
Занимљиво!
У пракси се то пролонгира бар на 4 године, јер ти треба 100% у старту, па док скупиш све људе, кренеш са дозволама, продаш последњи квадрат итд. Онда кад се погледа профит по годинама опет ок, али и није баш нешто, а опет зависиш од другог и од реализације, онда бар боље да зависиш од већег индексног фонда и да те не занима да ли ће се нешто реализовати или не, а већи је и принос. Не уклапа ми се у рачуницу и цена плаца из конкретног примера, испада 37%. Имао сам нешто мало контакта са инвеститорима и грађевинцима, али то ми нешто много! Предност је што малтене можеш да убациш било коју суму, али оно што ја гледам као занимљивост је да је ово можда начин удруживања људи да саграде за себе квадрате.
Да би се инвестирало у некретнине, више није потребно имати милионе, јер је могућност улагања и у само један квадрат сада доступан свима.
www.politika.rs