Na koja okolna mesta mislis? Banovce, Pazovu, Indjiju, Mladenovac, Pancevo, Smederevo, Ili obode Beogradskih opstina? Manje vise taj koncept pravi nove obaveze u vidu svakodnevnih putovanja i obaveza u Beogradu. Ok je ko zeli da zaista zivi u tim mestima, to ima smisla. Svako vece selo, naselje, grad pogotovu, je pre 100 godina imao centar sa nekim osnovnim sadrzajem i formom centra, pa je tu malo siri put, autobuska stanica, kafana, dom kulture, skola, crkva, prodavnica, frizer, zanatlije, park, a ako je vece naselje onda i posta i ostalo. Na zalost, ta praksa centra naselja danas ne postoji, a mnogo znaci. Mnoga Beogradska naselja koja nemaju gore navedenu strukturu su nepopravljivo ostecena, i onda stanovnici moraju po bilo koji sadrzaj da sedaju u auto, ili na bus. Nemanje propratnih sadrzaja i centra naselja je takodje odlika i tzv suburban naselja, kao na slici.
Pogledajte prilog 185968
Ima onaj lik iz UK, sto sam kacio njegove klipove ovde, neki video gde kaze da je u Londonu kolaps u saobracaju na prilazima gradu u vreme dolaska i odlaska na posao. Kaze da je voz skuplji od voznje autom i ne odgovara svima, pa se vecina vozi automobilima. Pa njegov kolega krene na posao u 4 ujutru da bi izbegao guzve, pa malo odspava na parkingu ispred posla kada dodje. Ovo pisem samo kao primer da ni metro i voz ne garantuju nemanje guzve u i oko grada u danasnje vreme.
Tako da ideja o zivotu blizu velikog grada, sa vecim oslanjanjem na taj grad, nije najzgodnija