Ova prica lici na bajku Carevo novo odelo.
Svi sve vide ali se mnogi prave da ne vide.
Kao svi iscekuju RGZ podatke, grickaju nokte, pa se onda kad se isti objave cude zasto cene rastu.
"Gle cuda, mislili smo da ce pasti".
Ljudi gledaju u sveti izvor istine, i iscekuju predskazanje, kometu i sl. da ce cene pasti.
Imate ekipu koja likuje, pa se iz neizdrza izleti komentarima punim sentimenta tipa:
"Jupi, vidite da sam u pravu i da ipak rastu. Samo me slusajte i dalje, ipak ima leba bez motike."
... dok javno izrazavaju empatiju kako bi voleli cene da padnu, jer ipak sve ovo nije u redu.
Legitimno, ali zar stvarno mislite da se to ne vidi iz svemira?
Neki drugi (pritajeni), podgrevaju pricu na strani pada, lajkuju, pokrecu diskusiju, grade kredibilitet.. pa u kljucnim momentima, nagla promena smera, i opa eto boost-a propagandi rasta.
Loži, loži ove sto cekaju, za jos jedno razocarenje, za jos jednu emociju dok se ne iscrpe i kleknu...
"Eto, opet nista. Vidis da tako ide u nedogled. Ne vredi, uvek ce rasti, zato kupuj, jos ces i zaraditi. $$$$$$."
Glavni sto izvestavaju (RGZ=vlast) imaju interes u nekretninama, a uhvaceni u lazi za druge izvestaje, gde isto imaju interes (broj umrlih od COVID, popis 2022.), za sta se u normalnim zemljama ide u zatvor.
Na sve strane pucaju dokazi o masovnin, sistematicnim mahinacijama (tih sto izvestavaju) sa trzistem nekretnina i odsustvu legalnih izvora traznje, dok se Kurir i Blic guraju kao izvori kojima treba verovati, a nestanak javnog tuzioca postaje veca misterija od Big Foot-a.
Tempirana bomba na srednji i dugi rok.
I onda pocetkom kvartala reset - ovi sto cekaju zaborave sve to, i u kakvoj zemlji zive i kakve su institucije, pa kao da istorija ne postoji krenu puni entuzijazma i poverenja u iscekivanje novog izvestaja.
"Mozda ce ovaj put stvarno da padne, bar samo malkice....
Evo ga, palo je!!! ideeemmmooo
...
Moša, ipak nije - bilo je kasnjenje."
- - -
Scenario podgrevanja i hladjenja - razocarenje zarad ubijanja motivacije neodoljivo podseca na izbore zadnjih deset godina u ovoj zemlji. Mozda su i kuvari isti.
U marketinskim komunikacijama ideja se najbolje prima kada se auditorijum ukljuci da ucestvuje u procesu (engagement i interakcija).
Treba imati to u vidu.