Šta je novo?

Cene nekretnina

Šta kažu kad ce biti više bici staza po Beogradu?
Beograd nije i neće biti biciklistički grad, jer je brdovit i ogroman grad.

Gradovi koji su ravni, po celoj Srbiji, imaju (imali su) kulturu bicikala. Na primer moje pokojne dede su vozili bicikle, bez da je iko agitovao i smarao ih da treba da voze. Jednostavno je to bio prirodan izbor.
 
A nisi do sada cuo za elektricne bicikle? Uz lagano okretanje pedala mozes da se ispenjes na vrh ski staze. Ili za elektricne skutere koje sada ljudi voze ulicama kao kamikaze.
Beograd nece nikada imati biciklisticke staze jer politicari od toga nemaju nikakve koristi, a i ulice su sokaci. U Beogradu kao pesak ne mozes trotoarom da ides jer su blokirani automobilima i ni to se nece resiti u skorije vreme.
 
Nije tema, ali zivis u proslosti. Elektricni bajsevi su skuplji za 500e od obicnih, a mozes za 500e da konvertujes bajs koji vec imas. Ustedeces od goriva za godinu-dve sto ti treba da kupis elektricni i ni jedno brdo u Beogradu vise nije problem.

Edit: Dodao bih, jedino sto Beogradu treba, da bi se masovno vozili bajsevi, je infrastruktura. Niko nece da vozi bajs ulicom, jer nije bezbedno, a kod nas narocito nije.
 
Uopšte nisam optimista: ova država čini sve da za....ava korisnike trotineta i bicikala.
Sa jedne strane kuknjava na auto gužvu, sa druge strane ni firme ne stimulišu zaposlene da koriste. Ja ne znam ni jednu veliku firmu koja ima garažu za bajkove za zaposlene sa utikačima za struju.
I mesto da se daje pare za prevoz tim ljudima bez obzira na to što ne koriste GSP ili auto, oni ništa.
Pa nek parkiraju jedan drugom na glavi.
 
Nije tema, ali zivis u proslosti. Elektricni bajsevi su skuplji za 500e od obicnih, a mozes za 500e da konvertujes bajs koji vec imas. Ustedeces od goriva za godinu-dve sto ti treba da kupis elektricni i ni jedno brdo u Beogradu vise nije problem.

Edit: Dodao bih, jedino sto Beogradu treba, da bi se masovno vozili bajsevi, je infrastruktura. Niko nece da vozi bajs ulicom, jer nije bezbedno, a kod nas narocito nije.
Električni bicikli su druga sprava u odnosu na bicikle, a bilo je reči o biciklama.

U Amsterdamu se voze bicikle, nisam video grad u kome se masovno voze električne bicikle. Možemo da pretpostavljamo kako bi bilo.
 
Poslednja izmena:
Zeleni kažu da može bajsom...na Gazeli je smišljeno da krajnja desna traka 2030 bude za bicikle, srednja za autonomna vozila, a leva za elektro auta, koja će imati da priušti 3% najbogatijih u Belom gradu. Servisi za bicikle i rikše će biti hit, kao sad stanogradnja.
 
Uopšte nisam optimista: ova država čini sve da za....ava korisnike trotineta i bicikala.
To se i meni čini. Ne daj Bože da se smanji prodaja goriva. Akzica je žila kucavica naših finansija.

Ali sa druge strane primećujem dosta vise biciklista po nbg u poslednje 3 godine. Čini mi se da iz godine u godinu obaramo rekord. 👌
 
To se i meni čini. Ne daj Bože da se smanji prodaja goriva. Akzica je žila kucavica naših finansija.

Ali sa druge strane primećujem dosta vise biciklista po nbg u poslednje 3 godine. Čini mi se da iz godine u godinu obaramo rekord. 👌
Nije problem NBg koji je super. Šta sa starim gradom, treba prelaziti Gazelu ili Brankov most.
Problem sa narodom ovde je što se zaposleni smatra sirotinjom ako dolazi na posao GSPom, BgVozom ili daleko bilo trotinetom/el.biciklom.
Dakle sirotinjski kompleks da eto ja sam faca jer dolazim iz Resnika autom u centar i onda pi..dim jer nema parkinga, a lik koji dolazi BgVozom je jadnik, daleko bilo onaj što dolazi trotinetom a živi dva bloka dalje i ima gajbu od 200m2.
Postoji taj fetiš da si uspešan ako dolaziš autom, i da ima metro opet bi bilo "jao vidi ove seljake a mi smo aristokrate" pa makar kruzio 20min tražeći parking.
Treba ovaj narod da Ide malo na sever evrope i vidi kakvi se biznismeni (a i lepe žene) voze trotinetima/el bajkovima od i do posla.

Što bogatiji narod to manje iskompleksiran, kakav auto.
Isto kao što je blam ovde izaći na pauzu pa sesti u park i ručati hranu koju si poneo (jao vidi kakva sirotinja) što je normalno svuda.
 
Rusi se zale da je Beograd mnogo skuplji u odnosu na Moskvu. Ruskinju je ova kupovina kostala 40% vise nego sto bi je kostalo u Moskvi.

The cost of living in Belgrade is 17% more expensive than in Moscow. Cities ranked 4678th and 5879th ($1099 vs $942) in the list of the most expensive cities in the world and ranked 1st and 1st in Serbia and Russia, respectively. Check Serbia vs Russia comparison.

The average after-tax salary is enough to cover living expenses for 0.7 months in Belgrade compared to 1.1 months in Moscow. Belgrade ranked 1st best city to live in Serbia vs Moscow ranked 1st in Russia, while ranked 2747th and 1190th among best cities to live in the world.
 
Gastarbajteri odlicno rentaju i to leti. Iznajme novog mercedesa na 10-tak dana, dodju u Srbiju da pokazu kako su uspeli u zivotu i kupili novi auto na leasing. A ono renta @Defke :)
 
Na zapadu je da oni imaju auto od 100k ali ih mozeš videti i u staroj radnoj odeći kako voze neko djubre u starijem ispravnom pickup-u, kako koriste gradski prevoz, ne idu na letovanje autom itd. Ima i milionera koji imaju auto ispod 30k, koji nemaju auto npr. To teško kod nas može da se vidi iskreno.... kompleks bede, šta da se radi kada 90% stanovništva ima ispod 500evra štednje. Slao sam podatak NBS
 
Bilo bi neobično da je drugačije. Samo u poslednjih 100 godina: 2 svetska rata u kojima su Srbi i Srbija masovno uništavani, Nemačko pa Savezničko bombardovanje Beograda i drugih srpskih gradova, pa onda u novije vreme sankcije i ratovi. Poslednjih decenija je namenjena uloga sveže radne snage za izvoz.

U skladu sa vremenom i okolnostima je 500e štednje i ponašanje.
 
Gastarbajteri odlicno rentaju i to leti. Iznajme novog mercedesa na 10-tak dana, dodju u Srbiju da pokazu kako su uspeli u zivotu i kupili novi auto na leasing. A ono renta @Defke :)

Cim prestanu Srbi da rentiraju propade nemacka autoindustrija.

Ima stranac i Audi i BMW ali ide sa njim u vikendicu i van grada,
a ne parkira ga ispred firme u centru, i kafića da ostavi utisak na skorojeviće.

Ma da, tamo u centru samo Dacie Sandero vidis.

Na zapadu je da oni imaju auto od 100k ali ih mozeš videti i u staroj radnoj odeći kako voze neko djubre u starijem ispravnom pickup-u, kako koriste gradski prevoz, ne idu na letovanje autom itd. Ima i milionera koji imaju auto ispod 30k, koji nemaju auto npr. To teško kod nas može da se vidi iskreno.... kompleks bede, šta da se radi kada 90% stanovništva ima ispod 500evra štednje. Slao sam podatak NBS

Ja ovde znam ljude koji voze auto koji kosta manje od njihove mesecne plate. Znam ljude koji imaju firme koje vrte milione a voze aute stare 10+ godina.

Opsesija materijalnim i isticanje marki sigurno nije nastala na Balkanu. Ferari i Lamborgini sigurno ne prezivljavaju od prodaja na Balkanu.

Takvim generalizacijama samo pokazujete sopstvenu ogranicenost.
 
Električni bicikli i električni skuteri treba da se kreću sa ostalim motorizovanim saobraćajem, a ne posebnim trakama.
Te posebne trake se zovu biciklisticke staze i tuda prolaze i elektricni bicikli i trotineti kao u svakoj normalnoj zemlji.
@keks Siguro da si po planinskom terenu vozio nesto skuplje za offroad. Za po gradu ti je dovoljna i ona od 1000e, a Xiaomi pro 2 trotinet ti kosta manje od 500e. Na super modu mozes da predjes 20-25km, u obicnom 40km sa jednim punjenjem baterije, a ide do 25kmh neotkljucan.
Ne brinite vi ni za cene ni za brda, samo da postoje staze, ali u starom delu grada kao i oko nbg je sa tim zavrseno. Ulice su maksimalno suzene i tome leka vise nema.
 
Poslednja izmena:
Na zapadu je da oni imaju auto od 100k ali ih mozeš videti i u staroj radnoj odeći kako voze neko djubre u starijem ispravnom pickup-u, kako koriste gradski prevoz, ne idu na letovanje autom itd. Ima i milionera koji imaju auto ispod 30k, koji nemaju auto npr. To teško kod nas može da se vidi iskreno.... kompleks bede, šta da se radi kada 90% stanovništva ima ispod 500evra štednje. Slao sam podatak NBS

А где си ти то видео на западу? Поготову пикапове и људе који иду у старој одећи на посао?
 
Problem sa narodom ovde je što se zaposleni smatra sirotinjom ako dolazi na posao GSPom, BgVozom ili daleko bilo trotinetom/el.biciklom.
Dakle sirotinjski kompleks da eto ja sam faca jer dolazim iz Resnika autom u centar i onda pi..dim jer nema parkinga, a lik koji dolazi BgVozom je jadnik, daleko bilo onaj što dolazi trotinetom a živi dva bloka dalje i ima gajbu od 200m2.
Можда ти то тако замишљаш. Ја долазим да уштедим сат до сат и по времена живота сваки дан, и да не бих плаћао такси када негде журим јер су цене једне крстке вожње као 10 литара горива. Градски превоз у Београду из године у годину све лошије функционише, и све су веће гужве. Овај циркус где се практично нико не плаћа карте у превозу ћемо платити али са великом каматом.
 
Vrh