Šta je novo?

"BW Galerija" - Beograd na vodi [ Tržni centar | 300 000m² ]

Nadam se da će ujak dobiti posao :kk: Koliko su predvideli da to bude eko zgrada, tipa skupljanje kišnice za tehničku vodu i slično?
 
Не знам ништа више од онога, каже ионако да мењају пројекте само тако - на крају ће да узму најјефтинију понуду и све ће се убуђати највероватније
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528493#p528493:13r17f72 je napisao(la):
milos.tro » 28 Mar 2018 07:04 pm[/url]":13r17f72]Pogledajte prilog 1
izvor.Eagle Hills
file.php
Mene jeza hvata od ove slike. Guzva na gazeli, vozilo do vozila, a pored mosta se gradi najveci trzni centar u gradu
 
Ne branim mesto trznog centra, ali ne vidim zasto smeta to sto je pored gazele.
 
Vjerovatno covjek misli zbog saobracaja koji ce generisati ovaj giga centar. Gazela je odavno nedovoljna za putne potrebe koje se traze na ovom pravcu.
 
Gazela jeste najblizi most ali nije jedini. Kao u svakom milionskom gradu biras put sa najmanjom guzvom.
 
gazela sigurno nece da bude feeder za ovaj tc, nazalost.

Guzva ce da se pravi po celom gradu


Sent from my iPhone using Tapatalk
 
gazela je najblizi most za ovaj tc i znajuci ovaj narod vecina ce ga i koristiti za pristup....
 
Problem gužve na gazeli nije u nekoj direktnoj vezi sa tržni centrom, niti će biti.Gazela je problematična 3-4 sata dnevno, a pri tom jutarnji špic se završava i pre otvaranje TC.Broj auta koji će se povećati zbog TC je zanemarljiv, a čak i da ne bude tako problem gužve na gazeli je mnogo širi.Po istoj logici i svaka nova poslovna zgrada na NBG pravi dodatni problem, pa treba zabraniti njihovu izgradnju.

Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.Fluktuacija ljudi sa jedne na drugu stranu reke biće sve veća u oba pravca, šta god i gde god se gradilo, kao i što se ekonomija bude više razvijala.
 
Hehe-od projekta veka, imaćemo krov tržnjaka koji prokišnjava, obaloutvrdu koja tone, fasade koje gore itd..
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531549#p531549:35q1o71v je napisao(la):
Volf » Thu Apr 12, 2018 9:25 am[/url]":35q1o71v]

....Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.

E, upravo je obrnuto.

Ne moze saobracajna infrastruktura da prati izgradnju nebodera, vec mora biti obrnuto. Neboderi treba da prate izgradnju saobracajne infrastrukture.
U ovom slucaju, cio prostor BNV sa svojim internim saobracajnicama se jednostavno kaci na postojece saobracajnice koje su i do sada bile nedovoljne. Sta ce biti na Gazeli i Brankovom kad se u potpunosti izgradi BNV, nije tesko zamisliti.

Da se ozbiljno pristupilo projektu BNV, najprije bi ostala zeljeznicka putnicka stanica sa frekventnim zeljeznickim linijama prema udaljenim dijelovima grada i sire. Zatim bi se projektovao metro i/ili tramvaj u prosotru BNV. I na kraju biciklisticki i pjesacki koridori i saobracajnice koje bi BNV povezali i sa Beogradom i sa NBG.

Tek tad bi postojala mogucnost da pritisak na Gazelu, Brankov most i ostale postojece saobracajnice nece biti znacajnije povecan.

Naravno, tako se ne radi jer nit je to ozbiljan projekat nit je ovo ozbiljna drzava.
 
Проблем је што имамо планирану инфраструктуру како тако, што правно се сматра као да постоји сад и одмах, а гради се и изнад тога

Како год сада је једини излаз из вечних гужви још инфраструктуре што значи још више откупљивања експропријација што значи све паре ће да оду на то, а Београд није једини такав град
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531578#p531578:o2i9hpn7 je napisao(la):
RioBL » 12 Apr 2018 12:51 pm[/url]":o2i9hpn7]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531549#p531549:o2i9hpn7 je napisao(la):
Volf » Thu Apr 12, 2018 9:25 am[/url]":o2i9hpn7]

....Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.

E, upravo je obrnuto.

Ne znam šta da kažem na tvoj post, nego ajde da se malo napravim pametan.Ako je pravac razvoja grada da se grade neboderi u Makišu, saobraćajna infrastruktura to treba da isprati.Ako ne može da prati, od toga pravca se odustaje.Potpuno dve povezane stvari, sa koje strane gledaš nebitno.Da li je starija , kokoška ili jaje, ostavljam tebi pošto vidim da voliš da filozofiraš.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531549#p531549:2vg0xku9 je napisao(la):
Volf » 12 Apr 2018 09:25 am[/url]":2vg0xku9]Problem gužve na gazeli nije u nekoj direktnoj vezi sa tržni centrom, niti će biti.Gazela je problematična 3-4 sata dnevno, a pri tom jutarnji špic se završava i pre otvaranje TC.Broj auta koji će se povećati zbog TC je zanemarljiv, a čak i da ne bude tako problem gužve na gazeli je mnogo širi.Po istoj logici i svaka nova poslovna zgrada na NBG pravi dodatni problem, pa treba zabraniti njihovu izgradnju.

Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.Fluktuacija ljudi sa jedne na drugu stranu reke biće sve veća u oba pravca, šta god i gde god se gradilo, kao i što se ekonomija bude više razvijala.
govorish kao da se spic desava samo ujutro i samim tim i guzve. Guzve se desavaju i posle podne, kada se ljudi vracaju kuci ili odlaze u shoping radnim danima. Poredjenje sa nekom poslovnom zgradom na nbg-u uopste nije adekvatno jer broj posetilaca i radnika najveceg trznog centra sa vishe stotina lokala ce biti mereno u desetinama hiljada svakog dana. Da li ijedna poslovna zgrada na NBG moze da kaze da u njoj radi vishe od 2000 ljudi? PLus se na ovaj i preostala dva mosta "u kraju" - brankov i tramvajski kachi josh koliko hiljada stanovnika BNV, koji se nece voziti gradskim prevozom jer onaj koji placa 2-6 hiljada evra se ne gura u autobusu. Znachi sva ta vozila i ljudi ce ici preko ova tri mosta i njihovih pristupnica, a brankov i gazela su vec godinama na granicama svojih kapaciteta. A izgradnjom BNV smo zavrshili svaku prichu o josh jednom mostu u nastavku bulevara AVNOJ-a
 
Tu ce ionako ziveti ljudi koji il ne rade regularno radno vreme, il ne rade uopste ili zive preko, tako da brige zbog guzvi nema :)
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531652#p531652:2vvyy0a2 je napisao(la):
Volf » Thu Apr 12, 2018 4:20 pm[/url]":2vvyy0a2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531578#p531578:2vvyy0a2 je napisao(la):
RioBL » 12 Apr 2018 12:51 pm[/url]":2vvyy0a2]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531549#p531549:2vvyy0a2 je napisao(la):
Volf » Thu Apr 12, 2018 9:25 am[/url]":2vvyy0a2]

....Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.

E, upravo je obrnuto.

Ne znam šta da kažem na tvoj post, nego ajde da se malo napravim pametan.Ako je pravac razvoja grada da se grade neboderi u Makišu, saobraćajna infrastruktura to treba da isprati.Ako ne može da prati, od toga pravca se odustaje.

Potpuno se slazem. Samo sto ja ne vidim da se negdje odustalo od gradnje jer "saobracajna infrastruktura to ne moze da prati".

To se posebno odnosi na BNV jer je veliki projekat koji ce dodatno opteretiti ionako opterecenu drumsku infrastrukturu. A imali su gotovu zeljeznicku infrastrukturu koja je BNV mogla povezati i sa NBG, Sajmom i Dorcolom. Naravno, odlucili su to da uniste i da se novim ulicama povezu na postojece.
Sta reci a ne zaplakati.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=5KbVwmkBnMY[/youtube]
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=YR-ujgwhG8A[/youtube]
 
Malo fotografija iz donje perspektive. Cini mi se da je visinski to to, nece ici dalje u visinu.
 
Na kraju krajeva ispade da Trzni centar ima najnormalnije gabarite od svih objekata koji se trenutno grade u BnV.
 
Vrh