Mene jeza hvata od ove slike. Guzva na gazeli, vozilo do vozila, a pored mosta se gradi najveci trzni centar u gradu[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=528493#p528493:13r17f72 je napisao(la):
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531549#p531549:35q1o71v je napisao(la):Volf » Thu Apr 12, 2018 9:25 am[/url]":35q1o71v]
....Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531578#p531578:o2i9hpn7 je napisao(la):RioBL » 12 Apr 2018 12:51 pm[/url]":o2i9hpn7][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531549#p531549:o2i9hpn7 je napisao(la):Volf » Thu Apr 12, 2018 9:25 am[/url]":o2i9hpn7]
....Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.
E, upravo je obrnuto.
govorish kao da se spic desava samo ujutro i samim tim i guzve. Guzve se desavaju i posle podne, kada se ljudi vracaju kuci ili odlaze u shoping radnim danima. Poredjenje sa nekom poslovnom zgradom na nbg-u uopste nije adekvatno jer broj posetilaca i radnika najveceg trznog centra sa vishe stotina lokala ce biti mereno u desetinama hiljada svakog dana. Da li ijedna poslovna zgrada na NBG moze da kaze da u njoj radi vishe od 2000 ljudi? PLus se na ovaj i preostala dva mosta "u kraju" - brankov i tramvajski kachi josh koliko hiljada stanovnika BNV, koji se nece voziti gradskim prevozom jer onaj koji placa 2-6 hiljada evra se ne gura u autobusu. Znachi sva ta vozila i ljudi ce ici preko ova tri mosta i njihovih pristupnica, a brankov i gazela su vec godinama na granicama svojih kapaciteta. A izgradnjom BNV smo zavrshili svaku prichu o josh jednom mostu u nastavku bulevara AVNOJ-a[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531549#p531549:2vg0xku9 je napisao(la):Volf » 12 Apr 2018 09:25 am[/url]":2vg0xku9]Problem gužve na gazeli nije u nekoj direktnoj vezi sa tržni centrom, niti će biti.Gazela je problematična 3-4 sata dnevno, a pri tom jutarnji špic se završava i pre otvaranje TC.Broj auta koji će se povećati zbog TC je zanemarljiv, a čak i da ne bude tako problem gužve na gazeli je mnogo širi.Po istoj logici i svaka nova poslovna zgrada na NBG pravi dodatni problem, pa treba zabraniti njihovu izgradnju.
Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.Fluktuacija ljudi sa jedne na drugu stranu reke biće sve veća u oba pravca, šta god i gde god se gradilo, kao i što se ekonomija bude više razvijala.
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531652#p531652:2vvyy0a2 je napisao(la):Volf » Thu Apr 12, 2018 4:20 pm[/url]":2vvyy0a2][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531578#p531578:2vvyy0a2 je napisao(la):RioBL » 12 Apr 2018 12:51 pm[/url]":2vvyy0a2][url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=531549#p531549:2vvyy0a2 je napisao(la):Volf » Thu Apr 12, 2018 9:25 am[/url]":2vvyy0a2]
....Saobraćajna infrastruktura mora da prati pravce razvoja grada.
E, upravo je obrnuto.
Ne znam šta da kažem na tvoj post, nego ajde da se malo napravim pametan.Ako je pravac razvoja grada da se grade neboderi u Makišu, saobraćajna infrastruktura to treba da isprati.Ako ne može da prati, od toga pravca se odustaje.