Nesto se nisu pokazali na vračaru, mozda u galeriji prodju bolje.Ako neko vole, uskoro bi trebalo u Galeriji da se otvori i restorn havajske kuhinje "Kepo". Već uveliko traže radnike po sajtovima za zapošljavanje.
Koncept je valjda italijanski, a ovde su franšizno.
Mislim da je popunjenost oko 70%. Prizemlje je popunjeno 90%. Tu je ostao poluprazan hodnik ka budućoj luksuznoj zgradi, u kome je npr. Boss. To se čuva za lokale tog tipa. Ostao je prazan i deo prekoputa Maksija. Ostalo je uglavnom popunjeno. Na prvom spratu je popunjenost 75%. Tu ima mesta za jos velikih brendova koji za sada nisu dosli (LC Waikiki, Lindex, Deichmann npr). Na drugom spratu je popunjenost oko 65%. Tu ima mesta za npr. salone namestaja koji bi mogli da zauzmu preostale lokale.@ProžetVrlinom, kako sad ceniš popunjenost?
Naprotiv. Činjenica da se samo u septembru otvara maltene 20 novih prodavnica sigurno nije znak propasti tržnog centra. "Dalasov" salon je showroom a ne mesto na kome će izložiti sve što proizvode. Tržni centar u naselju u kome se grade zgrade i gde će doći ljudi kojima je potreban nameštaj za nove stanove je upravo mesto na kome treba otvoriti prodavnicu nameštaja.Uf, ako se otvaraju prodavnice nameštaja, znači da im ne ide dobro.
Naime, prodavnice nameštaja zahtevaju ogromne prostore, i nije im isplativo da plaćaju veliki zakup po kvadratu. Razmislite koliko je prostora potrebno za jednu garnituru, a koliko za desetine komada odeće, koji imaju bolju maržu. Isti prostor a zarada neuporediva. Zato se prodavnice nameštaja (osim nekih luksuznih brendova) ne nalaze na top lokacijama.
U Americi npr. sa propašću (i odlasku) velikih prodavnica je došlo do pražnjenja velikih površina u tržnim centrima. U takvim situacijama, vlasnik tržnog centra ide sa logikom, bolje išta nego ništa, te se lokali, po nižim cenama, iznajmljuju i prodavnicama nameštaja. Ali u Americi je reč o tržnim centrima koji su sagrađeni pre nekoliko decenija, a ne novim, tek projektovanim.
Location, Location, Location: How Empty Malls Are Becoming Prime Spaces for Furniture Retailers
With retailers like Sears and JCPenny leaving space open in malls across the United States, retail strategist Connie Post sees an opportunity for furniture retailers.www.furniturelightingdecor.com
Njima da ide dobro ne bi se otvarale radnje tipa H&M i slične. Još dok se gradio pričalo se o tome da će ovo biti TC samo za Lux brendove.Svako može da shvati to kako želi, ja tu ne mogu da pomognem
Postoji i nešto što se zove ekonomska logika, ali opet treba studirati i raditi da bi se to shvatilo.
Ali eto, neka barem lepo sija
Liče, pola Srbije nema ni za "Koton" i kupuje kod Kineza, a čemu se ovde stremilo, to možemo samo da nagađamo, jer nikada nigde nije objavljeno.Njima da ide dobro ne bi se otvarale radnje tipa H&M i slične. Još dok se gradio pričalo se o tome da će ovo biti TC samo za Lux brendove.
Bio sam za vikend u Malo of Berlin. To je ono ćemu su ovi u Beogradu stremili pa nije uspelo.
Sent from my SM-X806B using Tapatalk
Liče, 80% Srbije nema ni za stan u ovom naselju pa ih to nije sprečilo da stave cene kao da su zgrade u Londonu. Istina jeste da pune sada tržnjak sa svim i svačim jer ti Lux brendovi koje su najavljivali ne dolaze.Liče, pola Srbije nema ni za "Koton" i kupuje kod Kineza, a čemu se ovde stremilo, to možemo samo da nagađamo, jer nikada nigde nije objavljeno.
Njima da ide dobro ne bi se otvarale radnje tipa H&M i slične. Još dok se gradio pričalo se o tome da će ovo biti TC samo za Lux brendove.
Bio sam za vikend u Malo of Berlin. To je ono ćemu su ovi u Beogradu stremili pa nije uspelo.
Sent from my SM-X806B using Tapatalk