Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Ишао је лево доскора, ал сад га гурнуше ту право до Шпанских бораца.

Али морала би нека линија да иде целом дужином тог булевара, као и Миланковићевом.
 
Иде, ал треба до Студењака нека. Могли би 77 туда да гурну нпр.
 
aaa ma dobro, ja reko skreće u AB. Uglavnom ova žuta traka je bacanje resursa...
 
Ni Eko ni 68 ne idu ulicom Antifašističke borbe, Eko kreće od skora u Španskih boraca a 68 u Omladinskih brigada. Dakle ne skreće niko iz BZĐ u AFB, osim linije 17 u suprtonom smeru :)
 
Да, али како сконтах, жута трака је за право, не за лево?

(Ако је за лево, то је авангардно пројектовање нас, мада нема ниједне линије:) )
 
Ja sam shvatio da su dve trake za skrenaje, od kojih je jedna žuta. Ne iznenađujem se, celo ovo silovanje BZĐ nema smisla.

Prošetaću danas i fotografisati.
 
Neee, žuta traka je levo skretanje (kako Trejsi primet). Pravo je normalno, dve "bele" trake.

DA ponovim, od dve trake za levo u AB, sada je jedna žuta...

ZAto mi je i čudno.
 
Звучи СНС-генијално, мада, можда је привремена боја, а може бити и да има везе са скорим отварањем новог БАС-а (не знам тачно какве, за међуградске из Баната, јбг).
 
Али морала би нека линија да иде целом дужином тог булевара, као и Миланковићевом.

Иде, ал треба до Студењака нека. Могли би 77 туда да гурну нпр.
Ranije je bila potegnuta priča o preusmerenju linije 77, i tada je došlo do žestokih rasprava, najviše od strane onih koji žive uz Bulevar Mihajla Pupina i Pariske komune, kako nije u redu da im se ukida linija koja odlično funkcioniše i zadovoljava njihove potrebe. Tada im je bilo postavljeno pitanje u čemu je problem da se prepešači taj jedan blok poprečno da bi se došlo do linije 77 onome kome je potrebna, obzirom da postoji i linija 75 koja pokriva isti potez kao i 77? Na to je odgovreno kontra pitanjem "A šta je problem da oni iz Bulevara Zorana Đinđića prepešače taj isti jedan blok poprečno da bi došli do stanice 77?". Tako da to nikada nije zaživelo kako bi trebalo.

Sa druge strane, kada je spominjano preusmerenje linije 601 da ide Bulevarom Milutina Milankovića do one planirane okretnice kod NCR - a, tada jedosta ljudi reklo kako je to super, jer se tako ubrzava sama linija, ali da ista mora da ide i dalje do Savskog trga, a ne da bude skraćena do bloka 42. Nedugo nakon toga su se nadležni ućutali sa tom idejom i planom.​
 
Схваташ ли ти степен ретардираности који извире из сваког слова тих "становника Бул. м. Пупина и П. комуне" (био сам 30 година становник П. комуне)? Треба све линије да пролазе њиховим правцем, а ниједна паралелним - да ти други пешаче сваком приликом, а они никад?

Уосталом, ко пита дегенерике уопште за такве ствари; пробуде се једног јутра и... пешаче 400 метара на аутобус, или преседају код Хајата. Ајде, бре.
 
A može da bude i olakšica za Taxi vozila, pošto i oni imaju pravo na korišćenje žute trake. ;)

A može i da bude zbog nedavnih radova 👇

NIje, ovo je obaveštenje za period dok su radili ulicu.

Ulica je sada urađena u potpunosti, puštena u rad, radi se parking.
 
A nije vam palo na pamet da su jednostavno moroni? To je najverovatnije objašnjenje žutog levog skretanja.
 
Biće da smo ipak mi moroni, prvi ja. Nastavak ulice ima i dalje samo dve trake. Žuta je upravo jer je privremeno ta traka za levo jer ne može pravo, a kad (nadam se nikad) prošire ostatak, postaće traka za pravo. Mada mogla je svakako i bela da bude pa posle da menjaju smer...
 
Можда ће сад и тај нови део да прошире за по траку-две?
 
Žutom bojom se takođe označavava privremena signalizacija, pre postavljanja drugog sloja asfalta. Možda je i to.
Жута боја, тамнија означава привремену намену / сигнализацију, односно где су радови.
Жута боја, светлија означава ткз. "жуту траку" за градски саобраћај, такси, хитну помоћ, ватрогасце, полицију
 
Pešački koji su ukinuli je put koji se koristi od početka izgradnje 21 i 22 bloka, da bi se došlo do Pekabete u 21 bloku. Ukidanje takvog prelaza je prosto zločin protiv čoveka.
Sad mi je žao što nismo slonovi, da sa uživanjem pregazimo SNS bandu.
 
Njihov problem ako izginu prelazeći nebezbedan pešački?
Kako pesacki postaje nebezbedan ako se pomeri 50m?

Koliko se secam bilo je reci da je nebezbedno zato sto ce ljudi i dalje prelaziti tamo gde oni hoce, tj. kuda su njihovi dedovi prelazili o postanka ulice. U tom slucaju jeste njihov problem da li ce biti bezbedni, kao i u svakoj ulici kada prelazis gde hoces preko puta.

Zapravo ulica ce postati bezbednija, prvo zbog semafora za pesake ako ga bude, a onda i zbog cinjenice da nece postojati tri pesacka u 130m na kojima vozac moze nekoga da ne primeti. Sa tri mesta konflikta ides na jedno. Pri tome pricamo o 100m razdaljine, ne 2 km.
 
Poslednja izmena:
nagledao sam se krpljenja te rupe nenormalno mnogo puta

Hoću da dodam da je apsolutno kriminalno šta je urađeno sa pešačkim prelazima i još jedan čist dokaz da ovu gradsku vlast zanimaju samo automobili i da nemaju nikakve svesti o pešacima i ostalim učesnicima u saobraćaju. Pešački su prethodno bili na prirodnim lokacijama gde je bila i potreba za iste. Pešački broj 1 na slici je ukinut, a ovde je bio prirodan prelaz između blokova 21 i 22. Pešački broj 3 se takođe ukida u potpunosti iako je ovde opet totalno logičan prelaz između blokova. Umesto njih je postavljen pešački na lokaciji 2 gde ide iz ničega u ništa, poljubiš zid sa obe strane. Bez ikakve logike ni svesti, računam da će svi stanovnici nastaviti da prelaze na uobičajenim i prirodnim mestima, naročito pešački broj 3 jer ovde ima velika količina kretanja ljudi iz bloka 22 koji dolaze u/idu iz fast foodova i pijace/samoposluge u bloku 21.

Pogledajte prilog 177490
Odgovor za shadestudio pogledaj sliku
Nebezbdan pešački: iz bloka 22 ka 21 po novome prelaziš 4 saobraćajnice. Kreneš preko pešačkog 1, uđeš na parking, skreneš levo , pređeš preko dva polukružna izlaza i ulaza na parking ( dva opasna prelaza i nebezbedna-deca ne mogu da se primete od vozača koji naglo skreću i vozila koja propuste pešake će praviti na krajnjoj levoj traci zastoj) i dođeš do semafora na prelazu broj 2. Ako je ovo tebi bezbedno, onda ti ne živiš u gradu već na nekoj planini.

Ovaj deo bulevara je postao bezbedniji kad su stavljeni ležeći policajci jer ima dosta dece koja prelaze tu zbog škole. Mada ovde nikad nije bilo zastoja zbog tri pešačka jer nema puno kola.

Postavljanje semafora je apsolutno i potpuno idiotski i neprimereno, naročito pred samu bus stanicu. Tek će sad biti gužve i kola će davati na gasu jer su ukinuli ležeće policajce i napravili mini auto-put.
 
Poslednja izmena:
Gangula je prevazišao Engleze, oni barem prave 15' minutne gradove zatvore, ovaj prekide komunikaciju između dva bloka i napravi jednominutne zatvore.
 
Vrh