Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

šta je ova crta sa trouglom pre bici staze ovde na skretanju? Šta znači?
signal-2023-10-21-110032_002.jpeg
 
Mislim da će biti iscrtana bela linija (kod mene crvena) a imaš sličnu situaciju preko puta (zaokruženo) pa baci pogled kad budeš šetao.

Ali NAJVIŠE me zanima koliko će proći dana dok opet ne ulegne rupa na tom uključenju u BZĐ.
signal-2023-10-21-110032_002.jpeg
 
dok opet ne ulegne rupa na tom uključenju u BZĐ.
nagledao sam se krpljenja te rupe nenormalno mnogo puta

Hoću da dodam da je apsolutno kriminalno šta je urađeno sa pešačkim prelazima i još jedan čist dokaz da ovu gradsku vlast zanimaju samo automobili i da nemaju nikakve svesti o pešacima i ostalim učesnicima u saobraćaju. Pešački su prethodno bili na prirodnim lokacijama gde je bila i potreba za iste. Pešački broj 1 na slici je ukinut, a ovde je bio prirodan prelaz između blokova 21 i 22. Pešački broj 3 se takođe ukida u potpunosti iako je ovde opet totalno logičan prelaz između blokova. Umesto njih je postavljen pešački na lokaciji 2 gde ide iz ničega u ništa, poljubiš zid sa obe strane. Bez ikakve logike ni svesti, računam da će svi stanovnici nastaviti da prelaze na uobičajenim i prirodnim mestima, naročito pešački broj 3 jer ovde ima velika količina kretanja ljudi iz bloka 22 koji dolaze u/idu iz fast foodova i pijace/samoposluge u bloku 21.

Screenshot 2023-10-21 at 14-12-21 Google Maps.png
 
Da li ukidaju ili pomeraju sasvim je isto. Dva komada su pomerili za po 50m i dobili jedan.
Stavice jedan sa semaforom, sasvim dovoljno. Nije ni logicno da svako iz svog stana ima ispred pesacki.
 
Nije ni logicno da svako iz svog stana ima ispred pesacki.
Nije, ali isto tako nije ni logično da tamo gde su ljudi navikli, i/ili gde se vidi potreba za pešačkim, što je u ovom slučaju oba. Ukida se pešački koji vodi direktno na Maxi, što je sumanuto, jer će veliki broj ljudi nastaviti tuda da i dalje prelazi, od trenutka nove regulacije, na divlje. A onda samo fali da se postavi ograda i da se ljudi usmeravaju kao st*** (figurativno) da idu okolo ili da istu preskaču. Eno tamo na delu od zgrada iza West 65 TC ka ŽS Tošin bunar, umesto uspostavljanja pešačkog prelaza, oni podigli ogradu, pa sada ljudi em što i dalje prelaze ulicu na divlje, sada još i preskaču ogradu, jer im ne pada na pamet da pešače 500m - 700m okolo da bi došli do iste te tačke sa koje prelaze na divlje. Slično je i na Slaviji urađeno. Na više mesta po gradu je tako nakaradno urađeno, samo zato što je neko zamislio da on zna bolje od samih građana šta im je potrebno.​
 
Biće jako opasno prelaziti BZĐ tako kako su uredili. Umesto dve saobračajnice, pešak će prelaziti 4 saobraćajnice od kojih su dve unutar parkinga i gde kola ulaze ili izlaze sa parkinga. Ima dosta školaraca koji idu u OŠ Jovan Dučić i kojima će sada život biti ugrožen. Deca koja su niža od kola neće biti primećena od strane onih vozača koji ulaze i izlaze sa parkinga.

Znači pešaci će prilikom prelaska bulevara ići u zik zak. Ne mogu da verujem! Ili će možda naknadno odraditi nove pešačke sa ove strane 22 bloka pa da pešak može pravolinijski da pređe bulevar?
 
Poslednja izmena:
Ni jedna jedina stvar vezana za trenutne radove u BZĐ nema apsolutno nikakvog smisla ni rezona. Ukidanje pešačkih prelaza, semaforizovanje. Usporiće tokove i pešaka i automobila i javnog prevoza. Cena je travnata površina koja je upijala vodu i one nesrećne trešnje. Jedino se raduju vozači Wolt i Glovo i ljubitelji brze hrane, dobiše traku za parkiranje.
 
Neće biti pešačkog između Crown Plaze i Delte?
Pešaci če od sada idu okolo, do raskrsnica?
 
Ne znam čemu iščuđavanje. Zar ste stvarno mislili da će biti bolje posle radova?
 
Nije, ali isto tako nije ni logično da tamo gde su ljudi navikli, i/ili gde se vidi potreba za pešačkim, što je u ovom slučaju oba. Ukida se pešački koji vodi direktno na Maxi, što je sumanuto, jer će veliki broj ljudi nastaviti tuda da i dalje prelazi, od trenutka nove regulacije, na divlje. A onda samo fali da se postavi ograda i da se ljudi usmeravaju kao st*** (figurativno) da idu okolo ili da istu preskaču. Eno tamo na delu od zgrada iza West 65 TC ka ŽS Tošin bunar, umesto uspostavljanja pešačkog prelaza, oni podigli ogradu, pa sada ljudi em što i dalje prelaze ulicu na divlje, sada još i preskaču ogradu, jer im ne pada na pamet da pešače 500m - 700m okolo da bi došli do iste te tačke sa koje prelaze na divlje. Slično je i na Slaviji urađeno. Na više mesta po gradu je tako nakaradno urađeno, samo zato što je neko zamislio da on zna bolje od samih građana šta im je potrebno.​
To su pesacki na razdaljini od 100m. Ja ne mogu da verujem da je nekome toliki problem da pusti nogu 100m, to je 40 sekundi.

Ograda ce biti postavljena 90%.
Ulica ce postati prometna kada se naprave most i tunel. To nece skoro, ali oni verovatno vec sada obelezavaju pesacki u skladu sa buducom kolicinom saobracaja i tipom saobracajnice.
 
Pešački su bili na prirodnom mestu i dosta prometniji od mesta na kom će biti novi. Nije problem, što neko kaže, pustiti korak, nego je problem što se pešacima bez razloga dodatno otežava da pređu ulicu. Sve što rade, urade naopako.
 
U tih 100 m i 40 sekundi, pešaci će ginuti 90%.
 
Ove godine je gradsko zelenilo napravilo ovaj putić gde je bilo prirodno da ljudi idu do pešačkog, tu je ranije bila utabana staza u travi od silnog prelaska. Sada Beograd put uklanja pešačke. Ne zna se ko pije ko plaća ali jasno je da grad treba graditi oko prirodnih potreba stanovništva koje se jasno vide čak iz ptičije perspektive, ne mora taj uhleb iz kancelarije grada ni da izađe i pogleda teren, ipak bi bilo previše da se poslušaju potrebe građana.
Screenshot 2023-10-22 at 10-19-36 Google Maps.png
 
To su pesacki na razdaljini od 100m. Ja ne mogu da verujem da je nekome toliki problem da pusti nogu 100m, to je 40 sekundi.
Ja nažalost mogu da poverujem da postoje ljudi koji sve mere u odnosu na sebe i kojima je svet merodavan jedino kroz njihovu ličnu prizmu. Ja naprimer mogu i po 10km da prepešačim u cugu, tako da mi nije problem i kada je neki zastoj u gradu. Da li zbog toga što sad ja mogu 10km da pređem u cugu, čak i uzbrdo, treba da se bunim što se pravi pauza par puta kada se ide organizovana pešačka tura, jer eto ja mogu bez pauze, pa zato mogu i drugi?

Mislim, mogu i ja da idem unaokolo što se tiče pešačenja kao takvog, ali svaki smisao se gubi kada umesto da se pređe pešački prelaz sa jedne strane na drugu, koja te vodi direktno do radnje, po novome do te iste radnje moraš da ideš 300m okolo, pritom se udaljavajući od samog objekta, zato što je neko zamislio da je to mnogo bolje rešenje. To me sad podseti i na primer one pasarele kod Ada Mall - a, gde istu gotovo niko ne koristi jer pešasčki prelaz u nivou ulice nije ukniut, a koji je tik uz istu.

Jedan još drastičniji primer ti je donošenje odluka u vezi gradskog prevoza i naplate karata od strane čoveka koji u isti nije seo od kako je po sticanju punoletstva položio vozački ispit.​
 
U tih 100 m i 40 sekundi, pešaci će ginuti 90%.
Njihov problem. Svako se mora drzati propisa.

@solecar
Ni u jednoj situaciji se distanca ne povecava za 300m. 100m je maksimum odakle god da dolazis i hoces da stignes. Jos je nekima i skracena razdaljina.
U sustini nista toliko drasticno.
Meni je tu uvek bilo neugodno da prelazim jer nije bilo semafora, uvek sam morao da se nagadjam sa raznim moronima da li ce me propustiti. Ako sada bude semafor, to je mnogo bolje resenje.
Jedino me plasi da li ce u jednom zelenom moci da se predju oba smera bulevara, jer postoji veliko razdelno ostrvo izmedju smerova.
 
Poslednja izmena:
Gde nema dovoljno pešačkih prelaza, ili gde su loše postavljeni, ljudi sami ''naprave'' novi. Vazda bilo i biće. Grad može ili da se bori protiv toga, ili da se prilagodi i prikloni volji većine. Ali kažem, glede ovih pitanja, ljudi na kraju sami sve izregulišu. Što pre Grad shvati da ne može i ne treba da ide protiv većine, to će bolje i lakše svima biti.
 
Imam utisak kao da se namerno ovi iz Grada inate sa običnim narodom i teraju neku svoju priču, jer neće da dozvole da im građani govore šta i kako treba da rade, pošto oni znaju 1000x bolje, čak i u slučajevima kada nešto ne koriste.​
 
Ja razumem da se ovaj 4 pešački ne ukida, već ovaj 3 kod Fitbara?

novi je svakako ne bezveze mestu, samo je razlog da se ukinu 2 i napravi jedan, onda bolje da su samo ukinuli 3 (ako ostaje 4)
 
Usput, ovde je neko lud

Od sada dve trake za levo skretanje u Antifašističke borbe (iliti proleterske solidarnosti) iz ZĐ, jedna je opredeljena kao žuta traka :D (ova desna). Tu ide jedna linija na svako deseto otvaranje semofora, mora da je neko baš poremećen da ostavi celu žutu traku ili pak planiraju da promene nešto u linijama?
 
Ех, иду две моћне линије, ЕКО 1 и 68.

Обе треба појачати, додуше.
 
Vrh