Šta je novo?

Bulevar Zorana Đinđića - produžetak ulice

Ne, samo će pešačka kretanja biti svedena na jedan pešački prelaz, kao što je u delu bulevara između bloka 29 i 30. Da, biće sve naravno sa semaforima.
 
Generalno, preći tri trake bez semafora jeste malo neprijatno. Svakako sam pre za semafore nego za ležeće policajce, a oni skoro postavljeni jesu neprijatni za prelazak...
 
Радиће се проширење Булевара Зорана Ђинђића и између блока 34 и блока 3, мада је гангула рекао мало другачије (зацрнио сам то), али поента је схваћена. Радиће се такође и проширење Париске комуне, од Тошиног бунара до кружног тока код општине, итд:

"Почели смо са радовима у Улици Милентија Поповића, одакле се радови настављају дуж Булевара Зорана Ђинђића. Ови радови ће „донети” још по једну траку у оба смера. Такође, дуж целог Булевара Зорана Ђинђића до Улице омладинских бригада биће направљен паркинг. Када радови буду завршени на потезу од Улице Милентија Поповића до Улице омладинских бригада, имаћемо по две нове траке, али и велики број нових паркинг-места. Проширење коловоза ће бити настављено и после Улице омладинских бригада скроз до Тошиног бунара, па чак и кроз Блок 34, а након Тошиног бунара и на потезу са десне стране до Улице париске комуне, која ће такође бити проширена до кружног тока на улазу у Булевар Михајла Пупина, а потом и „назад” све до Ушћа."

https://www.beograd.rs/cir/beoinfo/...povecavamo-protocnost-gradskih-saobracajnica/
 
Mislim da je ovo bukvalan primer one izreke "osveta loših đaka"

Da se zaustavim samo na BZĐ od NArodnih heroja do Tošinog bunara.

Screenshot 2023-09-27 090924.jpg


Jeste, tu su petkom popodne gužve ka Bežanijskoj kosi. Zašto? Pa zato što imamo jednu traku u smeru ka BK. Pazite sad ovo - drugu traku dobijemo u nivou blokova 3 i 34 ako uklonimo mesta za parkiranje (uz eventualno minimalno širenje od jednog metra)

Onda dolazimo do dela uz Studenjak u tu nije problem proširiti za još jednu traku.
Ali onda dolazimo do Tošinog bunara gde zastoj nastaje zbog označenog dela koji može da se ispravi i tada dobijamo još jednu ulaznu traku ka BK (i KBC BK)

Screenshot 2023-09-27 091038.jpg


Sledeća kritična tačka je skretanje posle 11. aprila,

Znači Gangula se bukvalno hvata za ulice kuda ide ceo život kolima i gde ga smara čekanje na tih par mesta, a to se jeftino može rešiti.

Širenje Pariske komune je najbesmislenija ideja koju neko može da osmisli.
 
Мислим, на крају Париске комуне је планиран тунел, па чак ни онда ширење профила не би имало смисла, већ само побољшање раскрсица (што важи, практично, за целу примарну мрежу).

Не знам ће Г. да ради са БЗЂ код Новог Меркатора, тамо где је профил већ 4+4 траке, хоће ли да диже на 5+5?
 
Видим да Шапић спомиње да ће у БЗЂ код Меркатора претворити разделно острво у паркинг. Само фали да све зелене површине у граду претвори у паркинге макар били и потпуно непотребни...
 
Мислим, на крају Париске комуне је планиран тунел, па чак ни онда ширење профила не би имало смисла, већ само побољшање раскрсица (што важи, практично, за целу примарну мрежу).

Не знам ће Г. да ради са БЗЂ код Новог Меркатора, тамо где је профил већ 4+4 траке, хоће ли да диже на 5+5?
Неће да шири код Меркатора, него ће да прави паркинг који је потпуно непотребан.
 
Pa ne možeš da držiš kola parkirana 24/7, osim ukoliko nije nešto menjano.
 
Видим да Шапић спомиње да ће у БЗЂ код Меркатора претворити разделно острво у паркинг. Само фали да све зелене површине у граду претвори у паркинге макар били и потпуно непотребни...

nije mi jasno kakav parking moze da uglavi tu? ako se misli na ono razdelno ostvro imzedju merkatora i crkve
 
А на њему је беше и дупли дрворед?

Видећемо. Углавном, ништа нас не смије изненадити...
 
Мајко мила, какви дилетанти, болиди и неспособњаковићи воде овај град то је просто невероватно... Мада сутра и да одлуче да изграде зграду на сред неке улице народ се не би бунио јер "само нек се ради и гради"...
 
Vrh