Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Neko napisa da je ovaj semafor kod nadovžnjaka samo za pešake a koliko vidim i za vozila je
 
Kako mislis, da bude zeleno za pesake, a da se vozila pritom ne zaustavljaju? ;)
Bitno je da semafor ima taster i da se (iskreno se nadam) nece ni aktivirati dokle god ga neko ne pritisne.
U tom delu je i tramvajska stanica i neophodno je da pesaci imaju nacina da bezbedno dodju do nje.
 
Hoće li ove trotoare da pune onom crnom masom kao što su radili na Trošarini? Da daju fajnal tač ovom fijasku.
 
Da li postoji neki konkretan racionalan razlog zasto se kod nas skoro nigde odvodi sa strane ne stavljaju na betonsku podlogu?
Sahtovi takodje redovno upadaju, cak i na novim saobracajnicama.. da li je u pitanju samo fuseraj ili je i tehnologija pogresna?
Generalno imam utisak da je izrada gradskih saobracajnica, pa i njihovo obelezavanje koje se svodi na belu liniju po sredini poprilicno zaostalo u vremenu.

image.jpg
 
I, jel' pusten konacno saobracaj?
Rekao je Veliki vezir da ce biti u toku ove nedelje...
 
Ljudi, danas sam prošao ovim potezom posle dosta vremena i blago rečeno sam razočaran. Šta su oni radili sve ovo vreme? Samo jedna tačka zagušenja je rešena (Pere Velimirovića).

Plus pomenute krivine, plus pomenuto neosvetljenje.

Najvažniji deo (od okretnice Trojke do mosta nije ni započet). Raskrsnica kod Konaka je i danas (nedelja) bila zakrčena.

Plus što tramvaj tamo neće ićl još godinama.

O broju poklopaca je već sve rečeno (doduše, svi su u istoj traci).
 
Meni je ovde najveći problem što između ulice, gde će se brzo juriti, i trotoara nije ostavljen bezbedonosni zeleni pojas koji metar. Plus je trotoar relativno uzak. Dakle ovo je nebezbedno rešenje jer će pešak biti na metar od busa ili kola koji jure 60 na sat. Mala nepažnja pri toj brzini - i nastrada pešak. A da će se juriti, to ne treba sumnjati: 4 trake i nenaseljen prostor. Morao je tampon pojas između trotoara i kolovoza.
 
A gde će biti biciklistička staza? Jel beše uključena u ove radove ili ne?
Koliko sam shvatio nece je biti. Navodno se na raspisani tender nije javio nijedan izvodjac i to je to, gotovo.
Bicu srecan ako se do kraja godine barem izasfaltiraju trotoari, moci ce i njima da se vozi bajs, tuda ionako ide malo pesaka.
 
Bici staza bi trebalo da bude napravljena pored korita Topčiderke, na drugoj obali, desnoj...ali ko zna kada. Najbolje bi bilo kada bi se biciklisti organizovali da ih pritisnemo da barem završe trotoar i da naprave bajpas od kraja trotoara ka Topčiderskom parku
 
Бициклистичка стаза искрено и нема смисла без адекватне везе на потезу Топчидерска позорница-Ушће Топчидерке у рукавац. Може бити само за локална кретања Раковица-Топчидерски парк. Пешачка стаза исто. Али опет, требали су радити оба уз булевар и то целом трасом. И свакако фали заштитни зелени појас.
 
Da malo rekapituliram šta je urađeno i šta još treba uraditi.

Bulevar patrijarha Pavla GE legende.jpg


Po starom glupom običaju, radi se od sredine. Umesto da se prvo radilo spajanje sa Mostom na Adi, to je ostavljeno za kraj (i ne nazire se početak). To je plava linija sa brojem 3.

Do sada je urađeno (mada još nije gotovo) samo deo između crvenih linija gde je jedini problem bila raskrsnica sa Pere Velimirovića i to je sada valjda rešeno na bolji način nego što je bilo.

Od problema, ostaju raskrsnica sa Vareškom (plavi krug 1,) zajedno sa rampom ka Košutnjaku i raskrsnica sa Miška Kranjca koja je već odavno delom mogla da bude poboljšana jer imamo asfaltirane tramvajske koloseke koji se ne koriste.

Zna li se uopšte kada je realno da se napadnu preostali potezi?

Što se tiče bici staze i trotoara - zaista ne znam šta je bio problem da se to uradi u sklopu postojećih radova.

Sve u svemu radovi i organizacija su potpuno u skladu sa SKORO SVIM SNS projektima do sada.
 
Грешка је и што су корито реке бетониралу уместо да су радили од камена.
 
Могуће, мада сам мислио да је камено корито природнијег изгледа и пријатније у амбијенту. Парадокс је да имамо корита канала уз аутопутеве са каменом а реку кроз град са голим бетоном. Плус бетон привлачи графите.
 
Vrh