DelimičnoJe l postoji uopste nacin da se proseta uz korito Topciderke na uradjenom potezu?
DelimičnoJe l postoji uopste nacin da se proseta uz korito Topciderke na uradjenom potezu?
Камен је очајно решење јер у далеко већој мери зауставља муљ и корито се брже запрља, а неупоредиво га је теже чистити. Сем тога, из фугни расте коров, неретко и дрвеће које даље кореном разара обалоутврду.Могуће, мада сам мислио да је камено корито природнијег изгледа и пријатније у амбијенту. Парадокс је да имамо корита канала уз аутопутеве са каменом а реку кроз град са голим бетоном. Плус бетон привлачи графите.
Dabome, @stf je imao na umu korito Gročice:Камен је очајно решење јер у далеко већој мери зауставља муљ и корито се брже запрља, а неупоредиво га је теже чистити. Сем тога, из фугни расте коров, неретко и дрвеће које даље кореном разара обалоутврду.
Dule, to što si označio plavom bojom i brojem 3 nije krajnja faza, već naredna, za koju su već raspisali tender i navodnoDa malo rekapituliram šta je urađeno i šta još treba uraditi.
Pogledajte prilog 136482
Po starom glupom običaju, radi se od sredine. Umesto da se prvo radilo spajanje sa Mostom na Adi, to je ostavljeno za kraj (i ne nazire se početak). To je plava linija sa brojem 3.
Do sada je urađeno (mada još nije gotovo) samo deo između crvenih linija gde je jedini problem bila raskrsnica sa Pere Velimirovića i to je sada valjda rešeno na bolji način nego što je bilo.
Od problema, ostaju raskrsnica sa Vareškom (plavi krug 1,) zajedno sa rampom ka Košutnjaku i raskrsnica sa Miška Kranjca koja je već odavno delom mogla da bude poboljšana jer imamo asfaltirane tramvajske koloseke koji se ne koriste.
Zna li se uopšte kada je realno da se napadnu preostali potezi?
Što se tiče bici staze i trotoara - zaista ne znam šta je bio problem da se to uradi u sklopu postojećih radova.
Sve u svemu radovi i organizacija su potpuno u skladu sa SKORO SVIM SNS projektima do sada.
Jedino ako su poslali nevidljivu ekipu sa nevidljivim masinama.Ради ли макар железница шта на уклањању шина?
Eh, sta su sve mogli... Sa drvoredom bi taman kasnili dodatno jos dve, najvise tri godine.Da li planiraju da posade drvored pored trotoara?Pričaju kako se sadi "najviše u istoriji", a ovde imaju slobodan prostor oko bulevara i rasadnik odmah pored i ništa...
Posebna glupost je što je trotoar odmah pored puta, a imali su prostora da ga pomere za metar i posade drvored i živu ogradu između bulevara i trotoara. Onda bi bilo podnošljivo prošetati od Kanarevog to Topčidera. Ali pretpostavljam da je to rezervisano za Beograd na vodi.
Hvala Srdjane, super snimak kao i uvek . Vidim da je brojcana situacija danas sa radnicima potpuno identicna kao i pre 10 dana: dvojica pipkaju sine kod onih servisa (na 1:00), jedan mini-bager se vozika kod nadvoznjaka (1:05) i jos dvojica cackaju srednje ivicnjake kod rasadnika (1:27). Ovim tempom svecano otvaranje za Vidovdan 2023.