Поштовани, из Дирекције за грађевинско земљиште и изградњу Београда су нам одговорили да је хоризонтална сигнализација изведена у складу са одобреним пројектом. Хвала.
Zato što zahtevaju pedantnost, odogovrnost i vreme, pa posao traje duže od varijante "strpaj i zatrpaj". Tamo gde su dobro urađeni, najpre su stvar "zadrtosti" inženjera, koji je uspeo da natera majstore da urade nešto kako treba, a tek je to nauka za sebe, jer sada i svaki fizikalac, znajući da je deficitaran, postaje doktor izvrdavanja obaveza, a sve i da je odgovoran, poslodavci ih ubrzavaju i šetaju sa gradilišta na gradilište.Nije mi jasno kako je u zadnjih nekoliko godina nije moguće uraditi na novim ulicama šahtove u nivou asfalta. Možda da dovedemo strance koji to znaju da urade.
Položaj šahta je diktiran položajem podzemnih instalacija u profilu saobraćajnice, ne može sve stajati uz ivičnjak. Ako si mislio na slivnike, oni se mogu ukomponovati u ivičnjak.Meni nije jasno što se kod nas ne rade šahtovi uz ivičnjak kao u Americi.
Jel toliko komplikovano uraditi takve šahotve ili je nešto drugo u pitanju?
Sve je jasno. Samo sto kod nas i sa varijantom "strpaj i zatrpaj" 1700m puta kroz ravnu poljanu traje skoro 3 godine.Zato što zahtevaju pedantnost, odogovrnost i vreme, pa posao traje duže od varijante "strpaj i zatrpaj".
Pravac koji je glavna alternativa ovome, ulica Velislava Vulovića koja povezuje Stari Košutnjak i Dedinje je takođe poznat po velikom broju šahtova, revizija, poklopaca, čovekrupa ili kako hoćeš. Uz ludačke krivine i jedan kontradiverzioni ležeći.Naravno da nisam stručan, ali zaista mi je neverovatno da ovakva saobraćajnica ima toliko mnogo poklopaca.