Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
6.791
Pohvaljen
14.782
Lokacija
Lion
Meni je ovde najveći problem što između ulice, gde će se brzo juriti, i trotoara nije ostavljen bezbedonosni zeleni pojas koji metar. Plus je trotoar relativno uzak. Dakle ovo je nebezbedno rešenje jer će pešak biti na metar od busa ili kola koji jure 60 na sat. Mala nepažnja pri toj brzini - i nastrada pešak. A da će se juriti, to ne treba sumnjati: 4 trake i nenaseljen prostor. Morao je tampon pojas između trotoara i kolovoza.
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
185
Pohvaljen
562
A gde će biti biciklistička staza? Jel beše uključena u ove radove ili ne?
Koliko sam shvatio nece je biti. Navodno se na raspisani tender nije javio nijedan izvodjac i to je to, gotovo.
Bicu srecan ako se do kraja godine barem izasfaltiraju trotoari, moci ce i njima da se vozi bajs, tuda ionako ide malo pesaka.
 

sudija

Intermediate
Učlanjen(a)
09.10.2018.
Poruke
277
Pohvaljen
572
Bici staza bi trebalo da bude napravljena pored korita Topčiderke, na drugoj obali, desnoj...ali ko zna kada. Najbolje bi bilo kada bi se biciklisti organizovali da ih pritisnemo da barem završe trotoar i da naprave bajpas od kraja trotoara ka Topčiderskom parku
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.924
Pohvaljen
26.621
Бициклистичка стаза искрено и нема смисла без адекватне везе на потезу Топчидерска позорница-Ушће Топчидерке у рукавац. Може бити само за локална кретања Раковица-Топчидерски парк. Пешачка стаза исто. Али опет, требали су радити оба уз булевар и то целом трасом. И свакако фали заштитни зелени појас.
 

astrodule

Professional
Učlanjen(a)
05.08.2009.
Poruke
15.943
Pohvaljen
25.011
Lokacija
Novi Beograd, Fontana
Da malo rekapituliram šta je urađeno i šta još treba uraditi.

Bulevar patrijarha Pavla GE legende.jpg


Po starom glupom običaju, radi se od sredine. Umesto da se prvo radilo spajanje sa Mostom na Adi, to je ostavljeno za kraj (i ne nazire se početak). To je plava linija sa brojem 3.

Do sada je urađeno (mada još nije gotovo) samo deo između crvenih linija gde je jedini problem bila raskrsnica sa Pere Velimirovića i to je sada valjda rešeno na bolji način nego što je bilo.

Od problema, ostaju raskrsnica sa Vareškom (plavi krug 1,) zajedno sa rampom ka Košutnjaku i raskrsnica sa Miška Kranjca koja je već odavno delom mogla da bude poboljšana jer imamo asfaltirane tramvajske koloseke koji se ne koriste.

Zna li se uopšte kada je realno da se napadnu preostali potezi?

Što se tiče bici staze i trotoara - zaista ne znam šta je bio problem da se to uradi u sklopu postojećih radova.

Sve u svemu radovi i organizacija su potpuno u skladu sa SKORO SVIM SNS projektima do sada.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.924
Pohvaljen
26.621
Грешка је и што су корито реке бетониралу уместо да су радили од камена.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.924
Pohvaljen
26.621
Могуће, мада сам мислио да је камено корито природнијег изгледа и пријатније у амбијенту. Парадокс је да имамо корита канала уз аутопутеве са каменом а реку кроз град са голим бетоном. Плус бетон привлачи графите.
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
185
Pohvaljen
562
Protekle dve nedelje, otkako je Vesić najavio da samo što nije krenuo saobraćaj u dve nove trake, bilo je u proseku po dva-tri radnika na celoj trasi. Uglavnom, kad god sam prolazio, ravnali su zemlju pored puta lopatama ili se krili u hladovini. Pitao sam se šta li se sad čeka, što ga ne puste napokon.

Danas sam prošao i konačno se primećuje malo konkretnija aktivnost: izgleda da polažu kablove za uličnu rasvetu po sredini između traka, tj između budućih tramvajskih baštica. Vidi se da tu i tamo viri neki drečavo žuti bužir za kablove, ponegde su ga već i zatrpavali zemljom, a na pojedinim mestima se izgleda postavljaju po sredini ivičnjaci koji će razdvajati dve tramvajske trake, a između kojih će ići kablovi. Inače, na središnjem delu bulevara na postavljenim stubovima i dalje nedostaju same svetiljke. Sve u svemu, izgleda da je ideja da se ipak završi i rasveta, pa tek onda da puste saobraćaj. Koliko će im sad trebati za to, misterija je velika...
 

stf

Professional
Učlanjen(a)
22.01.2010.
Poruke
12.068
Pohvaljen
12.371
Могуће, мада сам мислио да је камено корито природнијег изгледа и пријатније у амбијенту. Парадокс је да имамо корита канала уз аутопутеве са каменом а реку кроз град са голим бетоном. Плус бетон привлачи графите.
Камен је очајно решење јер у далеко већој мери зауставља муљ и корито се брже запрља, а неупоредиво га је теже чистити. Сем тога, из фугни расте коров, неретко и дрвеће које даље кореном разара обалоутврду.
 

GOJE

Expert
Učlanjen(a)
15.04.2008.
Poruke
5.597
Pohvaljen
17.396
Lokacija
Dort Yol
Камен је очајно решење јер у далеко већој мери зауставља муљ и корито се брже запрља, а неупоредиво га је теже чистити. Сем тога, из фугни расте коров, неретко и дрвеће које даље кореном разара обалоутврду.
Dabome, @stf je imao na umu korito Gročice:
20220521_174442.jpg

20220521_174723.jpg
Uživo, iz Grocke.
 

Дошљак

Professional
Učlanjen(a)
31.10.2014.
Poruke
19.924
Pohvaljen
26.621
Ово је баш лепо у Гроцкој :) Штета само што куманлне службе не чисте корито од отпадака.
 
Vrh