Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Vozio sam bajs večeras novim asfaltom 😀.
Nema ulegnuća kao na drugoj strani, ali se skoro svaki šaht dobro oseti.
Inače, Azvirt je asfaltirao, barem su njihova vozila bila.
 
Ne razumete se u estetiku svetiljke ako pazljivo pogledate predstavljaju sake koje su otvorene a stub grudi da prigrle sve koji koriste ulicu. Dobro moze i kao varjaca da se rastumace. Da li je Bulevar osvetleniji nocu nego pre? Kada sam vozio zadnji put je bio mrkli mrak sa javnog osvetljena.
Svetiljke jesu postavljene, ali jos ih ne ukljucuju (ili barem prekjuce oko 20h nisu radile kada sam prolazio).
 
Vozio sam bajs večeras novim asfaltom 😀.
Nema ulegnuća kao na drugoj strani, ali se skoro svaki šaht dobro oseti.
Inače, Azvirt je asfaltirao, barem su njihova vozila bila.
Ma bre vi ljudi uvek tražite dlaku u jajetu. Pa bar bajsem si mogao obići te šahte... 😂😂

Inače, kod nas nije moguće izvesti šahte da se ne osećaju (izgleda da ovo područje nije pogodno za "uzgoj" šahti), tako da ih zakonom treba izjednačiti sa rupama na kolovozu i izbegavati ih, a ne prelaziti preko njih. Mislim, dobijete novi asfalt i sve to i sad vam teško da bar šahte obiđete... 😁
 
Ja se izvinjavam što upadam u ovu temu kao padobranac, ali prosto, toliko me kopka već neko vreme, pa moram da pitam.

Nisam neko ko se bavi gradjevinom, ne razumem se u infrastrukturu, ali već godinama pratim raznorazne teme na ovom forumu i beskrajno mi je zanimljivo sve to, svašta čovek može da nauči ovde, pročita nešto novo i sazna u kom pravcu se kreće razvoj ovog grada.

Imam tu nesreću da prolazim ovim delom puta skoro svakodnevno, i nikako ne uspevam da zaključim koji je razlog da na ovako kratkoj deonici postoji 70 šahtova koji su postavljeni tako da skoro ni jedan ne može lepo da se zaobidje točkom automobila. Je li možda pozicija nekog otvora za šaht unapred odredjena nekim predjašnjim stanjem terena, nekako mi deluje sve random, neki su postavljeni ulevo, neki na samoj sredini puta, negde su postavljeni jedan pored drugog itd, bukvalno bez ikakvog reda. Zbog čega je to tako? Zvuči mi nemoguće da se to postavlja otprilike random, bez ikakvog razloga/reda. Na kraju krajeva, je li zapravo postoji neki opravdan razlog za baš toliki broj otvora? Siguran sam da ako već hoće da otaljaju posao, lakše je valjda da naprave tako da ih jednostavno bude što manje, zar ne?

Vozeći se ovim bulevarom, 100x mi je palo na pamet kako je ovo projektovao neko ko se sigurno bavi prodajom poklopaca. Je li ti otvori moraju da budu na samoj ulici, zar nije lakše da se zbog održavanja, izmeste van kolovoza, možda na trotoar? Pokušavam da se stavim u ulogu osobe koja je projektovala ovako nešto, siguran sam da postoji razlog, samo nikako ne mogu da dokučim koji bi to razlog bio.
 
I mene zanima toliki broj šahtova na ovoj deonici, cenim da je možda zbog reke Topčiderke, ili kao neka preventiva od poplava ili nešto slično.
I sa jedne i sa druge strane je toliki broj šahtova postavljen praktično na samom početku a kasnije ih nema u tom broju.
Zašto su u tolikom broju skoncentrisani na tim potezima nadam se da će neko objasniti
 
Nisam pametan, ali evo recimo jedan berlinski bulevar i ne mogu da nađem poklopac na sred kolovoza nikako

 
 
Počeli smo i da merimo svaki smer posebno

– U toku su poslovi na baštici za javni gradski prevoz u bulevaru koja se nalazi između dve saobraćajne trake, a koju će koristiti tramvaji i autobusi. Rade se ivičnjaci baštice, sistem za odvodnjavanje, a počinje i polaganje tramvajskih šina u dužini od četiri kilometra (dva puta po dva kilometra). Završetak ove baštice sa tramvajskom prugom očekuje se do kraja septembra – kazao je Vesić.
 
И кад ураде та 2х2 километра пруге, опет неће пустити трамвај пошто треба да се ради скроз до окретнице цела пруга.
 
U novijoj istoriji Srbije, svakako.

I svakako po ko zna koji put moram da napomenem koliko je gradonacalnik Sinisa Mali kukao na rekonstrukciju V.Stepe jer to su demokrate ugovodile, videcete kako mi to radimo. Sto se iz prilozenog moze i videti.
Steta sto je pamcenje novinara u Srbiji na nivou zlatne ribice.

Napomena: V. Stepe je lose izveden organizaciono i kvalitetno.
 
U novijoj istoriji Srbije, svakako.

I svakako po ko zna koji put moram da napomenem koliko je gradonacalnik Sinisa Mali kukao na rekonstrukciju V.Stepe jer to su demokrate ugovodile, videcete kako mi to radimo. Sto se iz prilozenog moze i videti.
Steta sto je pamcenje novinara u Srbiji na nivou zlatne ribice.

Napomena: V. Stepe je lose izveden organizaciono i kvalitetno.
Novinar zna da u svakom trenutku može da postane nezavistan... ;)
 
Beobuild tvrdi na naslovnici da su počeli radovi na drugoj fazi, ja sam skoro prolazio i nigde ih nisam video, pa ako mogu neke slike kao potkrepljenje te tvrdnje ?
 
Ja nigde nisam video nijednu mašinu niti radnika da raščišćavaju teren ili bilo šta drugo, a ako sam dobro razumeo, na toj Vesićevoj tabli piše početak radova april 2022., pa ako je tabla neki dokaz, recite šta je početo u aprilu 2022.? Raščišćavanje šina na savskoj i dunavskoj obali je nešto što traje već godinama i nije počelo u aprilu 2022. Pa ne znam koje raščišćavanje, na kom mestu je početo u aprilu?
 
Polako Zemljani imaju godinu dana nerealnog roka da nešto konkretnije urade. Postavljanje mini kampa i građevinske table je dovojljno da se ozvaniči početak i pomenu prethodni rokovi.
 
Pre oktobra meseca ništa od trojke, koja je dok je saobraćala verovatno bila najbrža tramvajska linija u celom gradu.

Negde sam čuo zanimljiv podatak da je Kinezima trebalo manje vremena da sagrade Transhimalajsku Železnicu, dužine skoro 1000 kilometara i na nadmorskoj visini preko 4000 metara, nego što Vesiću i kompaniji treba da REKONSTRUIŠU Bulevar Patrijarha Pavla, na ravnom terenu i dužine cela 2 kilometra.
 
Prošao sam danas bulevarom. Još veći pakao od gužve je u najavi, jer montiraju semafor kod železničkog nadvožnjaka.

Sent from my DN2103 using Tapatalk
 
Vrh