Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Opet stali

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
Lagano, spojio se koji dan preko Uskrsa i prvog maja :)
 
Radili su u utorak oko mosta u Pere Velimirovića. Prolazio sam tuda sa 3A.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846798#p846798:1dh2k6nw je napisao(la):
Whiplash » Ned Maj 02, 2021 11:07 pm[/url]":1dh2k6nw]Ima ovde posla minimum godinu dana i to ako bi radili udarnički svaki dan.
Ovako sa razvlačenjem i budući da nisu stigli do Topčidera ko zna...
misliš na drugu etapu, ili ceo projekat ? :D
 
Mislim na deo do Hippdroma i petlje Radničke i B.Brda gde treba da bude spajanje Bulevara i petlje.
 
S obzirom da se bliži polovina maja, siguran sam da do kraja ove godine neće biti okončana aktuelna faza radova.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=848371#p848371:1nv2psfr je napisao(la):
plavac » Ned Maj 09, 2021 8:50 pm[/url]":1nv2psfr]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=846798#p846798:1nv2psfr je napisao(la):
Whiplash » Ned Maj 02, 2021 11:07 pm[/url]":1nv2psfr]Ima ovde posla minimum godinu dana i to ako bi radili udarnički svaki dan.
Ovako sa razvlačenjem i budući da nisu stigli do Topčidera ko zna...
misliš na drugu etapu, ili ceo projekat ? :D

за цео треба минимум годину дана да се распише тендер за расписивање тендера за јавни конкурс за студију о студирању студија...

уместо лепо да су све грађевинске фирме државне, и чим се направи план одма викну из градске управе "гради" и гради се, а не ово, дуже траје добацивање папирима него градња
 
A šta im znači ovo delimično asfaltiranje kad od mosta u P. Velimirovića još ni trake nisu uradili?
 
Да ли је неко видео раднике последњих дана?
 
Izvor: Politika.rs

Bulevar patrijarha Pavla gotov oko prvog septembra
677z381_PP-bulevar.jpg


Deonica od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića na kojoj su radovi počeli krajem leta 2019. i prvobitno je trebalo da bude okončana u martu 2021. – Rok za izvođenje radova produžen je iz više opravdanih razloga, tvrde u Direkciji za građevinsko zemljište.

Konačan završetak obnove i proširenja Bulevara patrijarha Pavla od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića može se očekivati na dvogodišnjicu početka radova, odnosno prvog septembra 2021. Početak naredne školske godine trenutno je važeći ciljni datum za kraj rekonstrukcije ovog dela bulevara gde je posao prvobitno trebalo da bude okončan počekom ovog proleća. Da će proleće doći i proći, da će se duboko zagaziti i u leto, a da ova obnova neće biti završena i dalje, jasno je bilo još zimus. Sada je samo dodatno preciziran i pojašnjen novi ciljni datum. Razlozi za produžetak, odnosno za potpisivanje aneksa ugovora o izvođenju radova kojim je završetak reoročen do 1. septembra, opravdani su, tvrde za naš list u Direkciji za građevinsko zemljište.

– Rok za izvođenje radova produžen je iz više opravdanih razloga. Sinhron plan i projektna dokumentacija nisu bili usklađeni sa stvarnim položajem postojećih podzemnih instalacija na terenu, što je zahtevalo izmeštanje instalacija koje nisu evidentirane projektom. Nepredviđeni poslovi iziskivali su i odlaganje izvođenja pojedinih projektom predviđenih radova, s obzirom na njihovu tehničko-tehnološku povezanost. Organizacija izvođenja radova na vodovodnoj mreži i kišnoj kanalizaciji često je morala da bude korigovana zbog neadekvatnog položaja podzemnih instalacija i obaveze da snabdevanje potrošača vodom bude bez većih prekida – uveravaju iz Direkcije i ponavljaju da je značajno ograničenje u izvođenju radova izazvala pandemija virusa korona.

– Izvođač nije obustavljao radove ni u toku vanrednog stanja, ali su se pojavile poteškoće prilikom nabavke materijala zbog umanjenih radnih kapaciteta gotovo svih dobavljača, a i usled zaraze skoro celog kolektiva izvođača – ukazuju u Direkciji.

Kako preciziraju, do sada su u Bulevaru patrijarha Pavla, na deonici koja se trenutno obnavlja, najvećim delom položene podzemne instalacije pa je, dodaju, cela ugovorena deonica otvorena za izradu saobraćajnih površina i nadzemnih instalacija.

– Na oko 500 metara ugrađen je noseći sloj asfalta i u toku je polaganje ivičnjaka, betoniranje tramvajske baštice, izrada slivničkih veza i izgradnja kontaktne mreže. Do kraja radova preostalo je da se ugradi kameni agregat, da se završi polaganje baštenskih i kolovoznih ivičnjaka, da se betoniraju tramvajske baštice i ugrade šine, postave stubovi, kontaktna mreža, javno osvetljenje, da se završi asfaltiranje i obeleže saobraćajnice – navode u Direkciji.

Radovima koji su počeli u kasno leto 2019. obuhvaćena je deonica nešto manja od dva kilometra. Postojeća saobraćajnica proširuje se tako da se dobiju po dve vozne trake u oba smera sa obostranim trotoarima. U sredini će se nalaziti tramvajska pruga postavljena na izdignutoj baštici. Duž trase su predviđena po dva stajališta javnog prevoza – kod Pere Velimirovića i kod železničkog mosta. Neto vrednost ugovorenih radova je 1,2 milijarde dinara.

Do decembra druga priča

Probijanje rokova na velikim gradskim projektima više je pravilo nego izuzetak, ali se, kada je reč o ovom projektu, prilično dugo činilo da produžetaka neće biti. Jer, još u decembru 2020. gradski čelnici bili su izričiti da će ova deonica Bulevara patrijarha Pavla biti završena do proleća. Ali, samo dva nepuna meseca kasnije u gradu su priznali, ono što su Beograđani koji svakodnevno prolaze bulevarom odavno tvrdili – ova saobraćajnica neće biti gotova na vreme.

http://www.politika.rs/sr/clanak/479839 ... -septembra
 
Opravdani razlozi........ :lol: :lol: :lol: njih 6 se nije moglo dogovoriti oko godisnjeg :D :D :D
 
– Na oko 500 metara ugrađen je noseći sloj asfalta i u toku je polaganje ivičnjaka, betoniranje tramvajske baštice, izrada slivničkih veza i izgradnja kontaktne mreže. Do kraja radova preostalo je da se ugradi kameni agregat, da se završi polaganje baštenskih i kolovoznih ivičnjaka, da se betoniraju tramvajske baštice i ugrade šine, postave stubovi, kontaktna mreža, javno osvetljenje, da se završi asfaltiranje i obeleže saobraćajnice

Samo toliko ostalo....možda ako bi svaki dan ova 3 meseca radili po 24h sa punim obimom ljudi onda da, ovako čini mi se da će novi rok, iz "opravdanih razloga" biti pomeren na proleće 2022 godine jer ide leto, treba otići na more, pa će onda zima, ko će raditi po hladnom vremenu, pa još kad krenu sezone slava i praznici...
 
Ja mislim da oni imaju ovo kao neki template/joker:

"Sinhron plan i projektna dokumentacija nisu bili usklađeni sa stvarnim položajem postojećih podzemnih instalacija na terenu, što je zahtevalo izmeštanje instalacija koje nisu evidentirane projektom."

Generalno, gde god u Srbiji da radis, ako krenes da kopas nacices nesto sto nije evidentirano, samim tim, bilo koji od rokova koje neko postavi za izgradnju/rekonstrukciju moze lagano da se probije, samo se posle iskopira ova recenica.
 
[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=FG69urlFkro[/youtube]
 
Nisu ni do rasadnika stigli sa zemljanim radovima a da ne pričamo do Topčidera. 3+ godine minimum.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=854097#p854097:3b8w980k je napisao(la):
hiavata » Суб Мај 29, 2021 12:50 pm[/url]":3b8w980k]Ja mislim da oni imaju ovo kao neki template/joker:

"Sinhron plan i projektna dokumentacija nisu bili usklađeni sa stvarnim položajem postojećih podzemnih instalacija na terenu, što je zahtevalo izmeštanje instalacija koje nisu evidentirane projektom."

Generalno, gde god u Srbiji da radis, ako krenes da kopas nacices nesto sto nije evidentirano, samim tim, bilo koji od rokova koje neko postavi za izgradnju/rekonstrukciju moze lagano da se probije, samo se posle iskopira ova recenica.
Па тај синхрон план и јесте фора да се обједине сви послови који је у надлежности других лица. И онда ти буквално каже како су направили лош синхрон план?? Не капирам..Фрљање са изразима :|
 
U prethodnom linku iz Politike se nalazi i ovaj pasus
Vodeći član grupe izvođača za rekonstrukciju i proširenje Bulevara patrijarha Pavla je „Energoprojekt”. Reč je o kompaniji koja je i u grupi izvođača što su rekonstruisali Karađorđevu i Savski kej, ali i u konzorcijumu kompanija koje su doskora, gotovo dve pune godine, obnavljale ulice od Ruzveltove do tvrđave. Za sve ove pomenute projekte zajedničko je debelo probijanje rokova i razna opravdanja. Iz ugla građana ove projekte povezuje i to što je često na ovim gradilištima bilo malo majstora i što je mnogo toga urađeno ne preterano pedantno.

Trebalo bi da se uvede evidencija izvođača koji regularno probijaju rokove i/ili koji ne izvode radove kvalitetno. Energoprojekt je definitivno na vrhu liste u obe kategorije.

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=853547#p853547:11hjm48y je napisao(la):
Igor » Wed May 26, 2021 11:48 pm[/url]":11hjm48y]Izvor: Politika.rs

Bulevar patrijarha Pavla gotov oko prvog septembra

Deonica od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića na kojoj su radovi počeli krajem leta 2019. i prvobitno je trebalo da bude okončana u martu 2021. – Rok za izvođenje radova produžen je iz više opravdanih razloga, tvrde u Direkciji za građevinsko zemljište.

Konačan završetak obnove i proširenja Bulevara patrijarha Pavla od Košutnjaka do Ulice Pere Velimirovića može se očekivati na dvogodišnjicu početka radova, odnosno prvog septembra 2021. Početak naredne školske godine trenutno je važeći ciljni datum za kraj rekonstrukcije ovog dela bulevara gde je posao prvobitno trebalo da bude okončan počekom ovog proleća. Da će proleće doći i proći, da će se duboko zagaziti i u leto, a da ova obnova neće biti završena i dalje, jasno je bilo još zimus. Sada je samo dodatno preciziran i pojašnjen novi ciljni datum. Razlozi za produžetak, odnosno za potpisivanje aneksa ugovora o izvođenju radova kojim je završetak reoročen do 1. septembra, opravdani su, tvrde za naš list u Direkciji za građevinsko zemljište.

– Rok za izvođenje radova produžen je iz više opravdanih razloga. Sinhron plan i projektna dokumentacija nisu bili usklađeni sa stvarnim položajem postojećih podzemnih instalacija na terenu, što je zahtevalo izmeštanje instalacija koje nisu evidentirane projektom. Nepredviđeni poslovi iziskivali su i odlaganje izvođenja pojedinih projektom predviđenih radova, s obzirom na njihovu tehničko-tehnološku povezanost. Organizacija izvođenja radova na vodovodnoj mreži i kišnoj kanalizaciji često je morala da bude korigovana zbog neadekvatnog položaja podzemnih instalacija i obaveze da snabdevanje potrošača vodom bude bez većih prekida – uveravaju iz Direkcije i ponavljaju da je značajno ograničenje u izvođenju radova izazvala pandemija virusa korona.

– Izvođač nije obustavljao radove ni u toku vanrednog stanja, ali su se pojavile poteškoće prilikom nabavke materijala zbog umanjenih radnih kapaciteta gotovo svih dobavljača, a i usled zaraze skoro celog kolektiva izvođača – ukazuju u Direkciji.

Kako preciziraju, do sada su u Bulevaru patrijarha Pavla, na deonici koja se trenutno obnavlja, najvećim delom položene podzemne instalacije pa je, dodaju, cela ugovorena deonica otvorena za izradu saobraćajnih površina i nadzemnih instalacija.

– Na oko 500 metara ugrađen je noseći sloj asfalta i u toku je polaganje ivičnjaka, betoniranje tramvajske baštice, izrada slivničkih veza i izgradnja kontaktne mreže. Do kraja radova preostalo je da se ugradi kameni agregat, da se završi polaganje baštenskih i kolovoznih ivičnjaka, da se betoniraju tramvajske baštice i ugrade šine, postave stubovi, kontaktna mreža, javno osvetljenje, da se završi asfaltiranje i obeleže saobraćajnice – navode u Direkciji.

Radovima koji su počeli u kasno leto 2019. obuhvaćena je deonica nešto manja od dva kilometra. Postojeća saobraćajnica proširuje se tako da se dobiju po dve vozne trake u oba smera sa obostranim trotoarima. U sredini će se nalaziti tramvajska pruga postavljena na izdignutoj baštici. Duž trase su predviđena po dva stajališta javnog prevoza – kod Pere Velimirovića i kod železničkog mosta. Neto vrednost ugovorenih radova je 1,2 milijarde dinara.

Do decembra druga priča

Probijanje rokova na velikim gradskim projektima više je pravilo nego izuzetak, ali se, kada je reč o ovom projektu, prilično dugo činilo da produžetaka neće biti. Jer, još u decembru 2020. gradski čelnici bili su izričiti da će ova deonica Bulevara patrijarha Pavla biti završena do proleća. Ali, samo dva nepuna meseca kasnije u gradu su priznali, ono što su Beograđani koji svakodnevno prolaze bulevarom odavno tvrdili – ova saobraćajnica neće biti gotova na vreme.

http://www.politika.rs/sr/clanak/479839 ... -septembra
 
Чудиме што на свим радовима које је добио Енергопројект у последње време није било њихове механизације.
 
Kako mi se čini, ma bici stazu ćemo se načekati. Voleo bih da se varam.
 
И да ураде бициклистичку стазу на делу булевара који сад раде, она нема смисла ни сврху без везе са бициклистичком стазом код Ада-Сајам.
 
Po meni ima smisla. Već sam pisao da je najgori deo za vožnju sam bulevar. Ja uđem u park pored Topčiderke (kod kasarne), vozim do kafane i onda stazom kroz park do semafora. Tu ulazim na glavni put i silazim sa njega odmah desno (put za sajam). Mala je frekvenca saobraćaja i dosta je široko. Sa tog puta siđem kod putokaza za Stenku (malo pre uključenja na Bulevar) i odmah levo ispod podvožnjaka i izlazim na bici stazu Kej - Ada.
Rizik vožnje bicikla bi se smanjio 80-90% izgradnjom staze od Vareške do parka i drastično bi se povećao broj biciklista.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=854960#p854960:3iebppro je napisao(la):
chmi » Sre Jun 02, 2021 7:39 am[/url]":3iebppro] i drastično bi se povećao broj biciklista.
Ja od Jerkovića npr do Ade nemam bici stazu.
Ima ona na Banjic što počinje u Bul.Oslobođenja do Autokomande i gde i kako dalje onda?
 
Ja od trosarine idem do Pink TV zgrade, ona na Uzicku do kruznog toka (tuda nema velikog prometa auta) onda Andre Nikolica pa skrecem levo u ulicu Banjickih Zrtava i idem do restorana Careva Cuprija tu prelazim tramvajske sine (https://www.google.com/maps/@44.7861454 ... 6656?hl=sr) to je ova raskrsnica i odatle idem ka Adi i onda ovde idem levo (https://www.google.com/maps/@44.7861454 ... 6656?hl=sr) al ne idem levo kuda idu auti nego opet u levo okrenem i onda ides ispod nadvoznjaka i cim prodjes nadvoznjak izlazis ispod mosta i na bici stazu.

E da nizbrdo je u Banjickih Zrtava, tako da ako se vracas tuda malo je zeznuto, ja imam elektricni pa mi pripomaze tu :)
 
Prošao sam bajsom danas. Nešto su betonirali i valjcima su ravnali nasuti tucanik. Takođe sam video i neke radnike da se motaju i mere nešto sa druge strane Topčiderke. Dosta ljudi se šeta (kad god da prođem), tako da ostaje velika žal žašto trotoar nije odvojen nekim drvoredom od puta. Put je jako prljav uz ivicu tako da ko ide bajsom dodatna pažnja (tucanik i svašta nešto, sklonio sam poveći komad žice)
 
Realno gledano tempo izvodjenja radova je od pocetka jako slab sa malo radnika,ovo sto pricaju za instalacije,dobavljace itd mislim da je samo prica za malu decu. Sta god da se rekonstruisalo u gradu u zadnjih sest sedam godina rade iste firme i uvek brutalno kasne i probijaju rokove. Verovatno samo peru pare i kradu,a vamo bacaju neke price,svi su u talu bolesnici.Na kraju posao bude ofrlje i lose odradjen i ostane svinjac dugo posle.Trojika ne vozi normalno vec cetvrtu godinu. Za svo to vreme mogli su da rekonstruisu sve pet puta,pocevsi od onog trenutka kad su se radile sine na mostu na Adi kad tramvaji nisu isli na Banovo Brdo i Knezevac godinu dana,tad nista nije uradjeno. Nijednu rekonstrukciju nisu uradili na vreme i kvalitetno. Sacuvaj nas Boze.
 
Vrh