Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Kakva glupost od plana! Kao da su gledali da prođu što jeftinije:
1. Plan ne predviđa obnovu šina od podvožnjaka do parka, odnosno predviđa zadržavanje one sulude krivine u parku gde tramvaji jedva prolaze (videti deformacije na samim šinama)
2. Zadržava se ulica kroz park, sasvim nepotrebno, ovde je verovatno vlasnik kafane podmazao
3. Prvi kružni tok posle Hipodroma je potpuno nepotreban. Tu je samo zbog gorepomenute ulice i ulice iz smera kovnice. Dovoljno je jednosmerno uključenje za ulicu ka kovnici, čemu ogroman kružni tok?!
4. Zadržava se slepi patrljak ulice od Stanice ka Parku, umesto da se otkupe one dve kućice, sruše i to pošumi
5. Tramvaj ide u tunel (struja+voda...)

Možemo dodati i to da je glupost što se šinski koridor uzurpira ulicom, a petlja Hipodrom postaje tragikomično suvišna.
 
Krenulo. Rade u dve smene
1b1f5972f1286f43ff9bcaccaa791d4c.jpg


Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
@johnny_s

Ово укидање недавно денивелисане железничке пруге ка центру града је само по себи већ толика васионска глупост, да све што се даље ради може бити само у мањој или већој мери глупо.
 
Radiće do skretanja za žandarmeriju, pa će nastaviti kada pripreme sledeći deo. Inače, tramvajsku bašticu su počeli da rade i sa druge strane, od Pere Velimirovića. Desetak dana im treba da spoje sa do sada urađenim delom...

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844280#p844280:2us0kha5 je napisao(la):
Пантограф » Fri Apr 23, 2021 5:11 pm[/url]":2us0kha5]@johnny_s

Ово укидање недавно денивелисане железничке пруге ка центру града је само по себи већ толика васионска глупост, да све што се даље ради може бити само у мањој или већој мери глупо.
I meni nije jasno zašto ukidaju prugu koja nije na teritoriji BnV, koja predstavlja potpuno funkcionalan saobraćajni koridor od Rakovice preko Sajma ka Novom Beogradu, ali kad se malo bolje razmisli cilj je jasan.
Pruga u Savskom amfiteatru i Glavna železnička stanica su uklonjeni zbog izgradnje što više kvadrata i povećanja profita "arapskih" investitora projekta BnV. I razlog za uklanjanje pruge u dolini Topčiderke je isti, kad se ukloni pruga otvara se mogućnost za izgradnju na tom zemljištu. Već postoji projekat izgradnje novog naselja u Košutnjaku na teritoriji Avala filma, a sad će moći da krenu sa projektovanjem novog naselja na zemljištu pruge i stanice Topčider. Kao što smo videli u slučaju Savskog amfiteatra, zemljište železnice se vrlo brzo može transformisati u građevinsko zemljište, i to kako u vlasničkom tako i u urbanističkom smislu.
 
A šta je sa NIS-om kod hipodroma. Koliko znam oni su koristili prugu tj imaju kolosek za tamo. Verovatno će i to da sele.
Šta umesto 4 koloseka kod hipodroma i petlje radnička kao i kod sajma ima 3 beše? Da neće možda bul. Vojvode Mišića da produže do topčiderskog parka umesto pruge u 2 trake u svakom pravcu. Traka ka gradu da bude ispod nadvožnjaka a ka Topćideru tamo gde je sad pruga.
 
meni je iskren da budem bangavo što sada asfaltiraju (razumem njih što asfaltiraju) moraće kasnije opet, ionako to neće moći da se koristi
 
Добра ствар у денивелисању петље Радничка је у томе што и након уклањања пруге остаје слободна простор испод петље за пешачке везе Сајма, Топчидерског парка, хиподрома и Аде. Да је ту нпр. правац Војводе Мишића-Радничка у нивоу,то би било трајно пресечено, и правили би неке бангаве пасареле.
 
Ja mogu da potpišem da nisu brinuli o prirodi ovde uopste jer onog ovo samo znaci uklanjanje pruge iz topciderske doline a to znaci da čitav potez od kruznog toka ka kosutnjaku pa sve do onog socijalnog naselja ce da uklone prugu a tu sigurno nece da sade šumu da bi proširili kosutnjak vec ce biti neko elitno stambeno naselje zbog blizine Nbga centra grada, dedinja i banovog. Pazite sta sam vam rekao , uopste nije postojao neki gradjanski pritisak da se sacuva dodatna 3 metra pojasa parka koja iskreno nije strasno da su provukli, oni su ovde provukli bulevar iskljucivo da obesmisle skroz prugu i stanicu i da ponude nekome svom zemljište koje je ogromno i u vlasnistvu jednog vlasnika a to su zeleznice od kog ce po ko zna kakvoj sumljivoj ceni kupiti. Tako da radujte se Beogradjani dobicete naselje velicine 3 A Bloka sa fenomenalnim pristupom topcideskom parku i kosutnjaku i izolovan od gradske vreve a izuzetno povezan i blizu glavnim gradskim centrima.
 
Топчидер гарден или капије Топчидера. Сасвим реалан сценарио, уколико се сетимомпонављане тезе да град улаже само у саобраћајнице од којих може иматимиорист.
 
Bice verovatno prica da ce morati da se kao ispune neki visoki ekoloski standardi ali tu ce sigurno da se gradi . Cak iako je zasticeno gradice se sa uslovom da bude u skladu sa prirodom. I verovatno ce biti imbecilan naziv (garden ili kapije ) a investitor ce kao morati to da ozeleni da bude u skladu kao sa okolonom (tipa svaka terasa sa zelenom žardinjerom.. Ali kvadrat garantujem ima da bude 3,4 hiljade evra jer je lokacija najbolja u gradu sa svojom mikroklimom i blizine najskupljih gradskih centara. Potpuno divljacki pristup ,nas je samo most na adi koštao 100 miliona više jer su morali da izdignu saobracajnice i umesto da stave u pogon tu zeleznicu da se uveze sa metroom oni su i taj funkcionalni deo zeleznice koji uopste ne smeta su unistili jer hoce nekome svome da prodaju zemljiste. Nije pitanje para i da li ce grad ili drzava da zarade od ovoga vec od podmuklosti gradskih vlasti koji ciljano rade stvari kako bi se napravili “uslovi” da se nesto naruši. Zato i imamo slepu ulicu kraljevsku zeleznicu stanicu ce ostaviti pored puta kao javni toalet ,ona favela prekoputa zeleznicke ce biti odlicna kapija xa ulaz u najzanemareniji deo grada.plasim se da ce sve parcele da se urbanizuju oko saobracajnice i da jedini gradski raj u gradu ce dobiti naselja kao u okolini west 65 samo jer ce taj deo grada dobiti i pristup tunelu ka autokomandi i banovom i adi i novom beogradu i beogradu na vodi. Ali taj plan ce biti etapan . I to što su hteli pojas uz park da sacuvaju ce poseći zbog parkinga da moze parku da se pristupi lakse kolima
 
И ја сам мишљења да је дугорочно веома штетно уклонити ту пругу, а исто сам мислио и за онај део од Дунав станице до старе Жел. станице, односно од ње до Топчидера. Огроман новац се баца у ветар лошим планирањем, као што је горе речено, а о томе сам и сам раније писао.

Готова, чиста траса је од непроценљиве важности и вредности за будући развој града - било за железницу, делове метроа, лаки или тешки трамвај. Погледајте Лондон из ваздуха - свуда су широки сплетови пруга до петнаестак главних железничких станица у ширем центру одлично повезаних с линијама метроа, на које се надовезује надземни метро и надземна (при)градска железница према периферији и околним мањим местима и насељима који припадају Граду. Без њих би град стао, не би се могли ничиме надоместити.

Зато се упоредљиво мало користе градски аутобуси, иако их има много, преко 9.000, од којих су око једне половине хибридни и електрични; исто и аутомобили, којима је улаз у строги центар ограничен посебном таксом.
 
Koliko vidim na planu ostaje jedan kolosek sto je sasvim ok. Ako se ne varam sada su tu 4 koloseka i potpuno su nepotrebni. Jedan je sasvim dovoljan za sadasnji obim zeleznickog saobracaja, a dovoljan je i za pet puta veci koji ne verujem da ce biti ni u sledecih pedeset godina. Moze ici jedan od hipodroma do zeleznicke u rakovici. kad si video da su se tu mimoisla dva voza, ja nikad. ti koloseci pogotovo u delu kod podvoznjaka kod kosutnjaka su uvek sluzili za otpad starih vagona i vucnih za automobile, a jedan je funkcionisao za transport

edit. tek sad vidim, nisam ni znao da od nadvoznjaka kod ak samardzic pa na ovamo ka centru ne ide vise nijedan voz.
Nek skidaju prugu koji ce nam. imam samo utisak da ce sca ta pruga da ostane i ne sluzi nicemu umesto da je sklone i posade neko drvece.
Pitam se samo sta ce sa onom prugom kod sajma i sajmom generalno..prividja mi se neki beograd na vodi 2
 
Jutros oko 11h kad sam prolazio, bilo je više mehanizacije nego ikad pre u ove 3 godine i kusur, koliko radovi na II etapi
traju. Čim se uozbilje na 7 dana, vidi se odokativno neki pomak. Prethodne nedelje dočekasmo da vidimo i prvi asfalt na
deonici.

Imam utisak da bi ovaj potez odavno bio gotov da ima neko da im sedne na kičmu. Pošto opozicije nema, onda jedino neki
gradjani sami da se okupe, zaprete blokadom/whatever. Svidja mi se što sam i popodne (oko 16h) video par ljudi kako šaluju
za nastavak izgradnje tramvajske baštice ka Pere Velimirovića. Druga ekipica skida šalunge sa dela koji je već bio betoniran,
a snimio sam i ono što je neko iznad pomenuo, da je oplata postavljena i kod samog mostića (kod P. Velimirovića).
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=844553#p844553:151m7w0p je napisao(la):
plavac » Sub Apr 24, 2021 7:58 pm[/url]":151m7w0p]Jutros oko 11h kad sam prolazio, bilo je više mehanizacije nego ikad pre u ove 3 godine i kusur, koliko radovi na II etapi
traju. Čim se uozbilje na 7 dana, vidi se odokativno neki pomak. Prethodne nedelje dočekasmo da vidimo i prvi asfalt na
deonici.

Imam utisak da bi ovaj potez odavno bio gotov da ima neko da im sedne na kičmu. Pošto opozicije nema, onda jedino neki
gradjani sami da se okupe, zaprete blokadom/whatever. Svidja mi se što sam i popodne (oko 16h) video par ljudi kako šaluju
za nastavak izgradnje tramvajske baštice ka Pere Velimirovića. Druga ekipica skida šalunge sa dela koji je već bio betoniran,
a snimio sam i ono što je neko iznad pomenuo, da je oplata postavljena i kod samog mostića (kod P. Velimirovića).


U prevodu, zaj*** onu stvar. Kako ih nije sramota ovako da grade? Sporije ne mogu od ovoga što su radili. Ma niko da obiđe radove da ih potrsi. Dobili komotan rok, i nisu ga ispoštovali. Kako ovakve firme mogu da dobiju ovakve poslove? UŽAS. Ne zna se koji su gori ovi ovde ili oni na autobuskoj stanici Novi Beograd
 
Polako, što ste nestrpljivi, evo završavaju petlju Petlovo brdo pa će da se prebace, pa kad zapnu ima da završe do 2030.
 
Obzirom da je planirana i bici staza duz novog bulevara da li je u planu da je spoje sa postojecom negde u zoni mosta na adi ili negde drugde?

Sent from my SM-G930F using Tapatalk
 
A gde će biti ovaj drugi kružni tok?

Jedan će biti kod bivše benzinske pumpe to mi je jasno ali ovaj drugi KT ne mogu da ukapiram gde prave?
 
Kod one kafanice, stare daščare, ja mislim

Послато са Redmi 7 помоћу Тапатока
 
ја не могу да верујем да ће да денивелишу укрштања са трамвајима
 
Да, опет да се самопохвалимо - можда су читали форум, па им синула добра идеја...
 
Da je pameti da ga upšte nisu stavljali u sredinu ali to je već prošla priča važno je da ovo fino raspetljaju i pomere saobraćajnicu dalje od parka.
 
To je i meni prva pomisao bila da ce na mestu pruge da grade stanove. Ali moram drugu stvar da zapazim - ono sto sam pricao i pre 15 godina kad je gradjen most na adi. Secate se neresive petlje topcider za koju su tonu konkursa razradili, da bi sacuvali 3 stvari koje su jos onda bile svakako predvidjene za izmestanje. 1. hipodrom 2. nis 3. pruga.
1. zbog hipodroma su morali da prave one silne kruzne tokove na kojima ni dan danas ne mozes da se snadjes. Moralo je da obidje hipodrom.
2. zbog nisa nisu mogli da naprave standardnu krst petlju poput gazele nego su morali da prave one katastrofalne vratolomije - izgubljen prostor u sumi nadvoznjaka.
3. zbog pruge su morali da podignu sve na sumu stubova i da izuvijaju kompletne trase, visina mosta bi bila drugacija, bio bi lucni, ne bi bio potreban nadvoznjak preko ropcideke u radnickoj.
4. Glavni propust je semaforska raskrsnica tamo gde treba da bude tunel ka autokomandi.

Sad smo dosli do toga da sve 3 stvari padaju u vodu a dobili smo i gotovo sumu beskorisnih nepovezivih ulica u perspektivi u trouglu radnicka - pozeska - most na adi. Kao sto smo znali tada nema vise ni hipodroma ni nis-a ni pruge a vlasnik finvesta bi bio odusevljen da svoje delovanje moze da prosiri sa banovog brda dole u dolinu. A da se ja pitam sasvim bi bilo logicno topciderski park posmatrati kao sistem sa kosutnjakom i sumom ispod belog dvora, a sve to je trebalo povezati nekakvim linijskim parkom sa seceranom i na kraju adom - mozda pomerenom trasom topciderke ka secerani.
 
Predlagao sam linijski park u formi pešačko-biciklističke transferzale od Sajma do Topčidera.
 
Vrh