Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Ne uliva mi nadu to što nisu postavili šine u urađeni deo. Hoće li sad morati još jedan triput oboren tender za to? Ili još jače, završe ceo BPP, ugrade šine... i onda odluče da na tom potezu ipak više nema potražnje za tramvajem.
 
Mislim da će biti situacija kao na mostu na Adi. Završiće drumski deo a za šine, kontaktnu mrežu i sve ostalo što treba za tramvaj će se čekati još X godina. Plus što treba srediti to sve i posle Pere Velimirovića ka Rakovici. Biće to neki zasebni tenderi sa sopstvenim obaranjima.

Da se razumemo, najviše bih voleo da me demantuju, ali…
 
 
Морају да врате трамвај и итекако има потребе за њим, тројика много значи Раковици, битно је.
 
A ne ne ne nenenenne to je deo drugog projekta, UMP ne ide dalje ka Rakovici, već u Pere Velimirovića pa preko Banjice na Medak i dalje na auto-put.
Ljudi u Rakovici su nebitni i neka čekaju u kolonama.


Da ima pameti, uradila bi se cela veza sa bulevarom od 4 trake najmanje do okretnice na kojoj bi saobraćale najmanje 2 linije tramvaja i to 3 i neka nova koja bi išla na Novi Beograd-nazovite je 4.
Time bi i železnička stanica bila bolje povezana sa lokalnim javnim prevozom i konačno bi moglo da se nastavi sa izgradnjom pismenog planskog naselja na prostoru farike IMR, kao i DMB, sa smislenim zgradama, dosta zelenila i parkovskih površina.

Za kraj jedan fun fact: razdaljina od raskrsnice Ivana Ribara i Jurija Gagarina do sredine mosta na Adi sa jedne strane je veća od bivšeg Kapitola (sadašnjeg Big Fashion Rakovica) ko iste te sredine mosta na Adi sa druge strane. To samo pokazuje koliko je dobra saobraćajna infrastruktura važna. Po tom merilu Rakovica ima stvarno dobar potencijal, jer ima dosta mesta za izgradnju celih kvartova i naselja koja su pismeno planirana, a ne stihijska sa iznuđenim rešenjima, a koja naselja bi bila izuzetno dobro povezana sa različitim delovima grada, bilo putem BG Voza koji je na dohvat ruke, bilo normalnim širokim bulevarom bez iskih grla i kritičnih tačaka, kao i tramvajem koji ide do centra i na Novi Beograd
 
Shvatate da je kraća razdaljina od Big Rakovica (nekadašnji Capitol) do polovine mosta na Adi, nego od ugla Ivana Ribara i Jurija Gagarina do iste te tačke.
Razdaljina od raskrsnice Ivana Ribara i Jurija Gagarina do sredine mosta na Adi sa jedne strane je veća od bivšeg Kapitola (sadašnjeg Big Fashion Rakovica) ko iste te sredine mosta na Adi sa druge strane.
Vidim da više puta pišeš ovo, a odakle ti to? Sad sam izmerio na mapi, od raskrsnice Ivana Ribara i Jurija Gagarina do sredine mosta na Adi ima 5 km, a od BIG Rakovica do sredine mosta na Adi ima 7,1 km, najkraćim mogućim putem, kroz Topčidersku. Čak i novim putem će biti možda oko 6,8 km. Ako si mislio vazdušnom linijom, onda je 4,3 i 6,3 km. Ne vidim kako je kraća razdaljina, kako to računaš?
Edit: Pilon tehnički nije na sredini mosta, nego je bliži Rakovici, možda si njega računao kao sredinu, ali to je samo do 200 metara razlike (bilo bi u najboljem slučaju 5,2 i 6,6 km).
 
Poslednja izmena:
  • Sviđa mi se
Reagovanja: wk_
Rakovica ima problem što je kotlina pa se zimi itekako oseti zagađenje u periodima kad nema vetra. To kažem samo kao opasku na izgradnju većih naselja u tom basenu. Što se tiče tramvaja, pravda za trojku!
 
20251124_143518.jpg

20251124_143531.jpg

20251124_143527.jpg
20251124_143554.jpg

20251124_143557.jpg

20251124_143635.jpg

Poslastica
20251124_143633.jpg

20251124_143655.jpg
 
Каква је ово играрија са ивичњацима?
Ovi ivičnjaci nemaju ama baš nikakvog smisla...pogotovo što je ovaj drugi red viši...šta je poenta, da voda ostaje na kolovozu kad se prelije preko prvih?

Jedino ima smisla da je neko trebao da naplati ivičnjake a malo mu bilo da postavi samo jedan red...
 
Vrh