A ne ne ne nenenenne to je deo drugog projekta, UMP ne ide dalje ka Rakovici, već u Pere Velimirovića pa preko Banjice na Medak i dalje na auto-put.
Ljudi u Rakovici su nebitni i neka čekaju u kolonama.
Da ima pameti, uradila bi se cela veza sa bulevarom od 4 trake najmanje do okretnice na kojoj bi saobraćale najmanje 2 linije tramvaja i to 3 i neka nova koja bi išla na Novi Beograd-nazovite je 4.
Time bi i železnička stanica bila bolje povezana sa lokalnim javnim prevozom i konačno bi moglo da se nastavi sa izgradnjom pismenog planskog naselja na prostoru farike IMR, kao i DMB, sa smislenim zgradama, dosta zelenila i parkovskih površina.
Za kraj jedan fun fact: razdaljina od raskrsnice Ivana Ribara i Jurija Gagarina do sredine mosta na Adi sa jedne strane je veća od bivšeg Kapitola (sadašnjeg Big Fashion Rakovica) ko iste te sredine mosta na Adi sa druge strane. To samo pokazuje koliko je dobra saobraćajna infrastruktura važna. Po tom merilu Rakovica ima stvarno dobar potencijal, jer ima dosta mesta za izgradnju celih kvartova i naselja koja su pismeno planirana, a ne stihijska sa iznuđenim rešenjima, a koja naselja bi bila izuzetno dobro povezana sa različitim delovima grada, bilo putem BG Voza koji je na dohvat ruke, bilo normalnim širokim bulevarom bez iskih grla i kritičnih tačaka, kao i tramvajem koji ide do centra i na Novi Beograd