Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Iskreno mi necemo nikad znati koji je razlog zasto se desava ovo sto se desava trenutno sa Bulevarom.
I nije moja voljena pruga nego je jedino logicno resenje, Bekijeve slike pokazuju svu ludost ukidanja pruge, sada imamo mamutske mostovske konstrukcije, vijadukte, raskpelje, liftove, pasarele, dakle izuzetno skupa infrastruktura za prelaz cetvorokolosecne pruge koja apsolutno ne sluzi nicemu. 100 miliona evra narodnih para potpuno obesmisljeno. To nije mala para pa sad da kazemo sta ima veze. I sta da radimo sa tim objektima ako nema pruge? Da stoje tu onako bez veze?
Ne znam druže, mene više zanima bulevar iz naslova ove teme (železnice imaju više svojih tema) a vidim da ti blagosiljaš blokiranje istog. Kao da ga ne koči dovoljan broj ljudi…
 
Poslednja izmena:
Има и места и потребе, и за пругу, и за булевар. Срамота је што је пруга ишчупана у таласу потпуног слепила, и што је булевар пројектован накарадно, а тек о "радовима" не знам шта бих рекао. Надмашили су и чувени фуш-крш-недоврш у "4 булевара".
 
Надам се да ће данас-сутра неко озбиљно одговарати због овог "пројекта". Дајте бре Кинезима што су урадили обилазницу да ураде комплетан булевар кад сте већ толико неспособни!!!
 
Jeste. Prošao sam sinoć preko njega čisto da vidim. Interesantno da nije bilo uopšte gužve na tom potezu prošle nedelje (pon-sreda)
 
Istina za volju, koliko se vozači zaleću novootvorenom mostovskom deonicom, nije ni čudo što postoje.


Ne znam šta ljudi dobijaju vožnjom od 80 km/h na tom delu, osim da ubiju nekog pešaka kao mene pre neki dan zamalo. Vremenska ušteda u odnosu na 50 km/h minimalna.
Isti problem i kroz Košutanjak.
 
Da, postoje s razlogom ali očigledno da ne rade svoj posao i da problem nije rešen, što si i naveo u primeru. Gde je uspeo da se zaleti 80? Mislim, ne sumnjam, samo ne razumem kako je uspeo kad između dva ležeća putanjom preko mostića nema duze distance od 100m. A tu nema ni trotoara, verovatno si mislio na nekom pešačkom prelazu? Očigledno kad je neko bu**** ne pomaže ni tih 10 ležećih barijera ni sve rupčage na toj trasi.

Odosmo u off... Nisam protiv ležećih kao sredstvo kontrole saobraćaja ali mislim da krcanje tih prepreka kao najlakši vid kontrole brzine služi više da ispuni neku formu nego suštinski da reši probleme. Zamisli, nije li najlakše da sručiš dve lopate asfalta na ulicu i kažeš "Vidi Baki to ti je savršeno", i odeš dalje nikad se više ne okrenuvši za svojim minulim radom? A jel si rešio problem zaista? Pa nisi, ispunio si formu pa ako se ne daj Bože nekad nešto desi možeš reći "Uradili sml sve što je do nas". E od toga pizdim i tako vidim i gomilu tih ležećih postavljenih na nelogičnim mestima. Ima primera kod nas gde su ležećih između sebe udaljeni 10 metara. 4 ležeća... Bila dva, pa su onda dodali još dva između. I to oni nagojeni gde moraš u prvu da ubaciš. Koja je poenta? Bez trunke mozga i plana se radi i to kao i mnogo toga drugog...
 
To i jeste problem. Više puta sam pisao na tu temu. Negde se moraju postaviti, al njihov broj je postao nenormalan da su ležeći na kraju obesmišljeni. Ima i mnogo nerazumnih vozača, al su opet u teškoj manjini, a nakrcavanjem ležećih svima nama bukvalno ubijaju želju za vožnjom. Tamo gde se stvaraju gužve, ležeći preterano usporavaju saobraćaj. Najčešće su i previsoki, jer nema poente spuštati ikada brzinu ispod 20 do 25km/h. Odvališe nam kola. Na deonicama od nekoliko kilometara ih bude i po više desetina što je u najmanju ruku bolesno. Kroz Košutnjak je tek posebna priča, uništen je nemali deo Kneza Višeslava. Ako treba da imamo rov umesto ulice onda ok, al ovako ubija u mozak definitivno.
 
Kneza Višeslava je nezgodna, ako pričamo o uzbrdici, škola je blizu, ljudi su se zaletali, deca pretrčavaju i bilo je loših situacija, postavili su ih uglavnom na deonicma gde đaci tipično prolaze na putu do škole. Slažem se da su previsoki, verovatno bi podjedan učinak doneo i onaj radar sa ekranom koji ispisuje brzinu i par kamera...
Za Topčider važi isto, Topčiderskom i Pionirskom voze kao sumanuti, kako se izađe iz kolone tako ide gas do poda da se sav nakupljeni bes zbog kreni-stani vožnje izbaci, a tu iako nema puno pešaka, trotoara ima još manje.
 
Interesantno je i da i dalje nema gužve. Juče sam išao bajsom na posao i prošao sam kroz Topčederski park oko 7:20 i oko 17:00. Kolona ujutru je počinjala blizu kasarne a popodne skoro i nije bilo kolone(destak vozila pred semafor pre ulaska u park). Jedino je bilo kolone ka gradu u nedelje oko 15:30 ali i tada je bila otprilike od srušene benzinske pumpe.
 
Pik gužve u Topčideru je od 8-8:45, dok je popodne udar na suženje kod Topčiderca, od 16-17:30. Mada nekad bude i duže. Mislim da je ubrzanje u jutarnjem špicu postignuto reprogramiranjem semafora kod Miloševog konaka, gde se za pravac iz Rakovice daje više vremena da skrenu levo dok ne pusti pravac iz Senjaka pravo.

Par predloga za brzo rešenje: Ukinuti ležeće kod Kneževog lada, i dodati da srednja traka na raskrsnice aa Požeškom ide pravo kao nekada umesto levo, za šta ne postoji nijedno racionalno objašnjenje.
 
Ovo je sad potez levo od mostića, ka Rakovici

1000035932.jpg
1000035933.jpg
1000035934.jpg
1000035935.jpg
1000035936.jpg
1000035937.jpg
1000035938.jpg
1000035939.jpg
1000035940.jpg
1000035941.jpg
1000035942.jpg
1000035943.jpg
1000035944.jpg
1000035945.jpg
1000035946.jpg



I mostić
1000035947.jpg
1000035948.jpg
 
Џабе гледамо у ове слике и надамо се Булевару кога никад бити неће 😕😟
 
Видим на слици упаљене 2 сијалице на станици Топчидер. Је ли то неко користи ?
 
Ima li ikakvih vesti o onom nesrećnom ponovnom zahtevu za zaštitu prava? Je li definitivno propao tender sada?
 
Ima li ikakvih vesti o onom nesrećnom ponovnom zahtevu za zaštitu prava? Je li definitivno propao tender sada?
Рекли су ако два пута поднесу чувени захтев да тендер пропада. Сад, ја нисам из струке ал' видим да се нико не оглашава од форумаша који познају материју...
 
Vrh