Део бивше пруге испод постојећих вијадукта неће бити део булевара. Булевар почиње тамо где се 4 траке са моста сужавају на 2.Iskreno, nemam pojma šta je šta, to je to područje, i kao i za mostić, ovo je tema za to.
На делу од петље Радничка па дуж хиподрома уз Топчидерку и оних терена до парка би ваљало да ураде бицикслитичко-пешачку везу парка и Аде.
Suparnička ekipa je iščupala prugu.100 miliona evra ulupano u raskpetlju i petlju na 3 nivoa sa izdignutim kruznim tokom da bi se preskocila pruga, kad ono... ...prugu iscupali.
Vratite pare ili vratite prugu!
Кад је рађена раскрпетља нису ни маштали о гашењу старог железничког чвора.100 miliona evra ulupano u raskpetlju i petlju na 3 nivoa sa izdignutim kruznim tokom da bi se preskocila pruga, kad ono... ...prugu iscupali.
Vratite pare ili vratite prugu!
Hroničan je slučaj da kada nova ekipa dođe na vlas', smatra da oni stari nisu imali pojma, pa: "Čekaj malo, mi smo pametniji, sad ćemo da im pokažemo kako se to radi." Samo u inat.Или кад нема доследности у планирању што је у Београду хроничан случај још од одустајања предрарног плана спајања Јужног и Северног булевара.
Zar zaista veruješ da se to radi da bi se vratila tvoja voljena pruga? Pa sad nema ni bulevara ni pruge, a ti navijaš upravo za taj status kao trajno rešenje.Blagosloven onaj covek koji obara tendere svaki put.
Iskreno mi necemo nikad znati koji je razlog zasto se desava ovo sto se desava trenutno sa Bulevarom.Zar zaista veruješ da se to radi da bi se vratila tvoja voljena pruga? Pa sad nema ni bulevara ni pruge, a ti navijaš upravo za taj status kao trajno rešenje.