Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Iskreno mi necemo nikad znati koji je razlog zasto se desava ovo sto se desava trenutno sa Bulevarom.
I nije moja voljena pruga nego je jedino logicno resenje, Bekijeve slike pokazuju svu ludost ukidanja pruge, sada imamo mamutske mostovske konstrukcije, vijadukte, raskpelje, liftove, pasarele, dakle izuzetno skupa infrastruktura za prelaz cetvorokolosecne pruge koja apsolutno ne sluzi nicemu. 100 miliona evra narodnih para potpuno obesmisljeno. To nije mala para pa sad da kazemo sta ima veze. I sta da radimo sa tim objektima ako nema pruge? Da stoje tu onako bez veze?
Ne znam druže, mene više zanima bulevar iz naslova ove teme (železnice imaju više svojih tema) a vidim da ti blagosiljaš blokiranje istog. Kao da ga ne koči dovoljan broj ljudi…
 
Poslednja izmena:
Има и места и потребе, и за пругу, и за булевар. Срамота је што је пруга ишчупана у таласу потпуног слепила, и што је булевар пројектован накарадно, а тек о "радовима" не знам шта бих рекао. Надмашили су и чувени фуш-крш-недоврш у "4 булевара".
 
Надам се да ће данас-сутра неко озбиљно одговарати због овог "пројекта". Дајте бре Кинезима што су урадили обилазницу да ураде комплетан булевар кад сте већ толико неспособни!!!
 
Jeste. Prošao sam sinoć preko njega čisto da vidim. Interesantno da nije bilo uopšte gužve na tom potezu prošle nedelje (pon-sreda)
 
Jeste. Prošao sam sinoć preko njega čisto da vidim. Interesantno da nije bilo uopšte gužve na tom potezu prošle nedelje (pon-sreda)
10 ležećih na toj deonici preko mostića, pored konaka samo dva (nataknem ih i za ta dva) i Drajzerova ne radi pa se semafor prođe brzo.
 
Istina za volju, koliko se vozači zaleću novootvorenom mostovskom deonicom, nije ni čudo što postoje.


Ne znam šta ljudi dobijaju vožnjom od 80 km/h na tom delu, osim da ubiju nekog pešaka kao mene pre neki dan zamalo. Vremenska ušteda u odnosu na 50 km/h minimalna.
Isti problem i kroz Košutanjak.
 
Da, postoje s razlogom ali očigledno da ne rade svoj posao i da problem nije rešen, što si i naveo u primeru. Gde je uspeo da se zaleti 80? Mislim, ne sumnjam, samo ne razumem kako je uspeo kad između dva ležeća putanjom preko mostića nema duze distance od 100m. A tu nema ni trotoara, verovatno si mislio na nekom pešačkom prelazu? Očigledno kad je neko bu**** ne pomaže ni tih 10 ležećih barijera ni sve rupčage na toj trasi.

Odosmo u off... Nisam protiv ležećih kao sredstvo kontrole saobraćaja ali mislim da krcanje tih prepreka kao najlakši vid kontrole brzine služi više da ispuni neku formu nego suštinski da reši probleme. Zamisli, nije li najlakše da sručiš dve lopate asfalta na ulicu i kažeš "Vidi Baki to ti je savršeno", i odeš dalje nikad se više ne okrenuvši za svojim minulim radom? A jel si rešio problem zaista? Pa nisi, ispunio si formu pa ako se ne daj Bože nekad nešto desi možeš reći "Uradili sml sve što je do nas". E od toga pizdim i tako vidim i gomilu tih ležećih postavljenih na nelogičnim mestima. Ima primera kod nas gde su ležećih između sebe udaljeni 10 metara. 4 ležeća... Bila dva, pa su onda dodali još dva između. I to oni nagojeni gde moraš u prvu da ubaciš. Koja je poenta? Bez trunke mozga i plana se radi i to kao i mnogo toga drugog...
 
To i jeste problem. Više puta sam pisao na tu temu. Negde se moraju postaviti, al njihov broj je postao nenormalan da su ležeći na kraju obesmišljeni. Ima i mnogo nerazumnih vozača, al su opet u teškoj manjini, a nakrcavanjem ležećih svima nama bukvalno ubijaju želju za vožnjom. Tamo gde se stvaraju gužve, ležeći preterano usporavaju saobraćaj. Najčešće su i previsoki, jer nema poente spuštati ikada brzinu ispod 20 do 25km/h. Odvališe nam kola. Na deonicama od nekoliko kilometara ih bude i po više desetina što je u najmanju ruku bolesno. Kroz Košutnjak je tek posebna priča, uništen je nemali deo Kneza Višeslava. Ako treba da imamo rov umesto ulice onda ok, al ovako ubija u mozak definitivno.
 
Vrh