Znam da sam dosadan, ali bike, ebike, trotinet postaju nešto obavezno za Beograd. Ovaj put bi prešao bez problema za mnogo kraće vreme.Danas, oko 16.45.
4km od tačke A do tačke B za 25 minuta. To mu dođe negde oko 9km/h.
Pogledajte prilog 174697
Dakle, brže je pešice, brže dođe do tačke B i zlatni ritriver i morska kornjača. Bulevar Patrijarha Dimitrija ne dominira čak ni nad Pelomedusidae (African Sideneck Turtle) - gmizavcem sa Madagaskara veličine 12 do 45 cm.
Ali... dobro je, može i gore, ćuti...
Pogledajte prilog 174700
I to nije baš moguće. Proći biciklom i sličnim sredstvom od topčiderskog parka preko mosta do NBG je vrlo rsikantno. Staza ne postoji.Znam da sam dosadan, ali bike, ebike, trotinet postaju nešto obavezno za Beograd. Ovaj put bi prešao bez problema za mnogo kraće vreme.
Eto prilike da napravimo modernu stazu uz ovaj novi Bulevar. Tačno ide do mosta. Bombonica. Zamisli povežeš Rakovicu i NBG biciklistički? Vrhunski.I to nije baš moguće. Proći biciklom i sličnim sredstvom od topčiderskog parka preko mosta do NBG je vrlo rsikantno. Staza ne postoji.
Naravno da je biciklistička staza bila predviđena prvobitnim projektom. Priča je kako se navodno niko nije javio za tender za izvođenje te staze i onda je jednostovna ta ideja precrtana. Previše je to sitno, ne može dovoljno da se nakraducka na bici stazama, to je problem. Te firme su suviše zauzete nezavršavanjem i fušerisanjem mnogo većih projekata da bi mogle da ne završe i običnu bici stazu.Eto prilike da napravimo modernu stazu uz ovaj novi Bulevar. Tačno ide do mosta. Bombonica. Zamisli povežeš Rakovicu i NBG biciklistički? Vrhunski.
Ne verujem u ovo. Strategija koju vidim je da se promoviše prodaja goriva. Dugoročno se suzbijaju alternative.Naravno da je biciklistička staza bila predviđena prvobitnim projektom. Priča je kako se navodno niko nije javio za tender za izvođenje te staze i onda je jednostovna ta ideja precrtana. Previše je to sitno, ne može dovoljno da se nakraducka na bici stazama, to je problem. Te firme su suviše zauzete nezavršavanjem i fušerisanjem mnogo većih projekata da bi mogle da ne završe i običnu bici stazu.
Ma most je super. Ima staza sa obe strane plus liftovi. Bombona.Ni sam Djilasov most nema dovoljno prostora za bicikle a to je najveći problem
Ja idem tuda nekoliko puta nedeljno. Imam samo dva dela po kojima ne volim da vozim. To su deo od Vareške do Pere Velimirovića i od kraja duplih traka do Topčiderskog parka. Mada je ovaj drugi deo non stop pod gužvom pa i nije tako opasno. Bici staza bi privukla ogroman broj biciklista (ja znam bar desetoro ljudi koji se plaši da ide na posao baš zbog ovih deonica). Kroz park može da se vozi stazama (nema pešaka po njima bar po staza kuda ja idem) a od perionice do bici staze pored Save vodi put koji je dovoljno širok i nema puno saobraćaja(Bus 3a ide tim putem, ja se odvajam pre samog uključenja u Bulevar Vojvode Mišića). Staza na Mostu preko Ade je solidna i dovoljno široka, problem je deo posle mosta u Jurija Gagarina koji je očajan, kao i veći deo staza po NBGI to nije baš moguće. Proći biciklom i sličnim sredstvom od topčiderskog parka preko mosta do NBG je vrlo rsikantno. Staza ne postoji.
Мост је супер за бицикле, грешка је само што нема рампу за бицикле ка булевару Војводе Мишића.Ni sam Djilasov most nema dovoljno prostora za bicikle a to je najveći problem
Nisam razumeo u šta tačno ne veruješ? Misliš da se firme namerno nisu javile na tender za bici stazu u Rakovici kako bi se u zemlji ukupno prodalo 0,0001% više goriva?Ne verujem u ovo. Strategija koju vidim je da se promoviše prodaja goriva. Dugoročno se suzbijaju alternative.
To i aljkavost i nerad.
Liftovi na Mostu na Adi? Šališ se, jel' da?Ma most je super. Ima staza sa obe strane plus liftovi. Bombona.
Za početak ne verujem da postoji spontano tržišno ponašanje kada su državni poslovi u pitanju. Change my mindNisam razumeo u šta tačno ne veruješ?
Naravno, svi tenderi su namešteni, učestvuje se po pozivu, plus 2 fejk ponude.Za početak ne verujem da postoji spontano tržišno ponašanje kada su državni poslovi u pitanju. Change my mind
Sada je 0.3%, ali strateški za 10 godina će biti značajno više. Zato mora da se suzbija na vreme. Već sada se spominje neki suludi broj trotineta u Beogradu.
Negiraš postojanje raznoraznih lobija, a Srbija puna nekih ekipa, svaka drži neki svoj zabran i ne dozvoljava da se mrdne ni milimetar.Ova vlast ne gleda 10 godina unapred ni za šta, zanimaju ih samo naredni izbori i ko će šta da dograbi.
Kamo sreće da imaju ikakvu dugoročnu strategiju za bilo šta, pa makar i pogrešnu.