Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Ako je drvored suvisan, onda je i ovde suvisan i trebalo bi ga poseci zbog ustede u budzetu:

1678400535617.png

1678400781036.png
 
U Bulevaru oslobođenja je drvored tu decenijama unazad. U Bulevaru vojvode Putnika ne postoji šuma sa obe strane, plus što je dobar deo Hajd parka prethodnih godina proređen, te raskrčen tamo gde su napravljene staze koje su posute rizlom.​
 
Pa čak i da je kao neki argument da postoji šuma, a nije, nje nema na većem delu Bulevara Patrijarha Pavla. Sa jedne strane je celom dužinom pruga uz prekid sa onim nelegalnim autoservisima, a sa druge su reka, kuće i rasadnik koji je toliko pust da se polako pretvara u njivu. Em što su trotoare nabili uz ulicu, em treba ako hoćeš peške od Kanarevog do Topčidera da se pržiš na suncu i lipšeš.
 
Posađeno je par drveća kod pružnog prelaza. A neka neko pokuša da zamisli kak bi lepo izgledalo da je trotoar odvojen od puta drvoredom. A još i bici staza odvojen od trotoara drvoredom
 
Polako sto zamišljanje. Još uvek smo u fazi zamišljanja bici staze. ;)
 
Posađeno je par drveća kod pružnog prelaza. A neka neko pokuša da zamisli kak bi lepo izgledalo da je trotoar odvojen od puta drvoredom. A još i bici staza odvojen od trotoara drvoredom
A и сигурније за пешаке јер имају додатну баријеру између свог тела и ~1000кг метала.
Сигурније и за возаче јер што је неко референтно тело ближе путу то се мање несрећа догађа (човек смањи брзину када види како се брзо дрвеће "помера" одмах поред њега).
 
Jutros nije bilo sudara niti nekog drugog razloga za zastoj, osim velikog broja vozila i suženja iz dve u jednu traku
IMG_20230313_073719.jpg
 
Tačno. Kolona je u dve trake bila od Pere Velimirovića ka centru. 30 minuta se vozilo do semafora kod Drajzerove.
 
Za 10 dana ističe rok od 360 dana dat za deonicu od Rasadnika do Mosta na Adi. I dokle smo stigli?

Možda se u međuvremenu odustalo od izgradnje bulevara i prešlo na proširenje turističke ponude prestonice?
Prave se Topčiderska jezera i kanalizacioni slapovi. Kad može zoo vrt na Adi, buvljak na Miljakovcu, možda i Topčider dobije neko lekovito blato umesto ulice?

1679333312448.png


1679333349810.png


1679333389810.png
 
Ja sam ubeđen da su oni u ovaj posao ušli sa manjkom finansija, i da je to i razlog da se ovako oteže. Prosto ne mogu sebe da ubedim u drugačiji scenarijo, jer da je bilo koji drugi u pitanju do sad bi se našlo rešenje.
 
Dali je moguće da ovih nekoliko kućica na mestu novog kružnog toka prave problem?
Jeli to državno ili moraju da otkupe pre rušenja?

Moguće je i da prepravljaju dokumentaciju za spajanje na bulevar vojvode Mišića.
Ako to ne denivelišu kako treba, onda će tu stalno biti blokada.
Verovatno će morati da ruše i deo postojećih rampi da ih uklope na novu proširenu trasu.
 
Ma jeste nego nas ubiše ta socijalna davanja za decu, penzionere, invalide.....
 
Dali je moguće da ovih nekoliko kućica na mestu novog kružnog toka prave problem?
Jeli to državno ili moraju da otkupe pre rušenja?
Kućica najbliža kružnom toku, ova sa roze fasadom pripada železnici i ona je u planu za rušenje, koliko znam druge ne smetaju, kružni tok će biti na poziciji bivše pupme i iza nje na bivšoj pruzi.
Da li neko ima informaciju, da li se odustalo od tunela za tramvaj i ostavlja se ukrštanje puta sa njim?
 
Kućica najbliža kružnom toku, ova sa roze fasadom pripada železnici i ona je u planu za rušenje, koliko znam druge ne smetaju, kružni tok će biti na poziciji bivše pupme i iza nje na bivšoj pruzi.
Da li neko ima informaciju, da li se odustalo od tunela za tramvaj i ostavlja se ukrštanje puta sa njim?
Hvala na informaciji. Znači ne moraju čekati eksproprijaciju, završili su uklanjanje pragova. Nije mi jasno što onda čekaju. Mora da neki planovi još nisu odobreni.
Za taj tramvaj kod kružnog toka, ja bi ga radije digao nego ukopavao. Jeste da bi ukopan tunel bio jeftiniji, ali uvek postoji mogućnost plavljenja. A i pešaci/biciklisti bi sigurnije prolazili ispod tramvaja na nadvožnjaku nego da čekaju dali tramvaj izlazi iz tunela.
U svakom slučaju bi tramvaj tu morao biti denivelisan.
 
...Za taj tramvaj kod kružnog toka, ja bi ga radije digao nego ukopavao. Jeste da bi ukopan tunel bio jeftiniji, ali uvek postoji mogućnost plavljenja. A i pešaci/biciklisti bi sigurnije prolazili ispod tramvaja na nadvožnjaku nego da čekaju dali tramvaj izlazi iz tunela...
U svakom slučaju bi tramvaj tu morao biti denivelisan.
Na ovom potezu, koliko me sećanje služi, saobraćao je samo tramvaj na liniji 3. Pitanje je koliko često? Ima li smisla denivelisati tramvaje, ako prolaze ovuda na 15 minuta? Na Autokomandi ima više linija, pa raskrsnica nije denivelisana, nego tramvaj prolazi kroz sam kružni tok.
 
Na ovom potezu, koliko me sećanje služi, saobraćao je samo tramvaj na liniji 3. Pitanje je koliko često? Ima li smisla denivelisati tramvaje, ako prolaze ovuda na 15 minuta? Na Autokomandi ima više linija, pa raskrsnica nije denivelisana, nego tramvaj prolazi kroz sam kružni tok.
Mislim nije dobra praksa praviti novo loše rešenje samo zato što su u prošlosti neka druga rešenja bila loša. Slažem se da bi na Autokomandi bilo sjajno kada bi se tramvaj denivelisao. Pitanje je da li su za to postojali finansijski, vremenski, prostorni i drugi tehnički uslovi kada se radila rekonstrukcija. Takođe, to bi eventualno značilo i višemesečno zatvaranje saobraćaja na Autokomandi tokom izgradnje, pa je možda i to bio faktor zašto se nije išlo na takvo zahtevnije rešenje, usleg neviđenog kolapsa koji bi tako nastao. Na lokaciji gde je ovde predviđen KT sa tramvajskim tunelom izgleda da ima sasvim dovoljno prostora da se u svakom trenutku obezbedi dovoljan bajpas ili neko drugo privremeno rešenje tako da se drastičnije ne ometa postojeći saobraćaj dok traje izgradnja.
 
Problem na Autokomandi su poplave tokom svake veće kiše i za repavanje toga je potrebno malo više posla i malo više rakopavanja, vrlo moguće sve do Franša.
 
Како то кад је никад већи буџет?
Никад већи буџет за никад већи бирократски апарат и лоповлук.

Пролазим овом рутом често и раднике/машине виђам само и искључиво на старим пругама тамо код старе Топчидерске станице. А и то је за прсте једне руке....
 
Vrh