Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

IgorBG

Novice
Učlanjen(a)
09.12.2022.
Poruke
19
Pohvaljen
90
Capture.JPG

Katastrofa
 

Saobraćajna Kamera

Higher intermediate
Učlanjen(a)
13.03.2014.
Poruke
613
Pohvaljen
658
Lokacija
Beograd
Zašto se pravi veći zastoj sad u odnosu na ranije?
Zato što su ostale tačke usporavanja ostale nepromenjene (raskrsnica sa Topčiderskom ulicom, raskrsnica sa Teodora Drajzera) a napravljen je dodatni "levak" na mestu gde prestaju dve trake u smeru ka Topčideru:
Screenshot_2023-01-25-06-07-15-646_com.android.chrome.jpg
 

Skyrunner

Beginner
Učlanjen(a)
08.03.2021.
Poruke
61
Pohvaljen
163
Mislim da je ova ulica sa svojim krivinama, pozicijom i izvedbom šahti, a i posebnim sinusnim asfaltom zapravo nova platforma i ogledni prikaz najsavremenije saobraćajnice.
Nema šanse da zaspiš od truckanja, lupanja poklopaca i nelogičnih i opasnih skretanja.
 

Earthmoving

Expert
Učlanjen(a)
22.01.2016.
Poruke
7.411
Pohvaljen
16.241
Lokacija
Lion

Gradonacelnik sa slikom i tonom.
Malo mi je glup razlog da šine nisu stavljene jer faza 1 do mosta nije gotova, jer su šine na fazi 2 bile deo faze 2. Ali ok, nego jel ima crtež trase faze 3 nastavka ka Rakovici? Sadašnji put mi deluje usko za proširenje čak i da sruše neke objekte i uzmu dvorište ex fabrike, pa sam mislio da neće možda trasa ići iza objekata, prateći reku?
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
273
Pohvaljen
948

Gradonacelnik sa slikom i tonom.
Jaaaoooo, boli me mozak od ovoga:
"...i da završimo ovo u zaista izuzetno brzom periodu, uzimajući u obzir da je rok probijen za godinu i po dana. Suština je u tome da smo ovo završili u rekordnom roku u odnosu na momenat kada smo preuzeli neke stvari..."

Neverovatno. Ja nisam primetio da je sada neka druga partija došla na vlast u Beogradu, a to što se oni tamo svi međusobno mrze i sabotiraju, što svako ima neke svoje dilove i izvođače, to zaista nije naš problem.
 

pwl

Intermediate
Učlanjen(a)
25.12.2018.
Poruke
130
Pohvaljen
276
Mislim da je ova ulica sa svojim krivinama, pozicijom i izvedbom šahti, a i posebnim sinusnim asfaltom zapravo nova platforma i ogledni prikaz najsavremenije saobraćajnice.
Nema šanse da zaspiš od truckanja, lupanja poklopaca i nelogičnih i opasnih skretanja.
Bas me cudi da jos uvek niko nije izleteo na krivini posle nadvoznjaka/tehnickog pregleda, u smeru ka Pere V
 

markobg

Intermediate
Učlanjen(a)
15.08.2009.
Poruke
387
Pohvaljen
198
Прошао ја пре неки дан... Лудило кривина.... Лежећи полицајац у најави...
 

IgorBG

Novice
Učlanjen(a)
09.12.2022.
Poruke
19
Pohvaljen
90
Zanima me ako neko stručan može da objasni jednu svar u vezi ovog projekta.

Po mojoj logici, ima smisla da tramvajska baštica bude između kolovoznih traka u slučaju kada sa obe strane saobraćajnice postoje naseljeni delovi (kao na primer Vojvode Stepe). Ali u slučaju ovog bulevara, gledajući iz pravca Rakovice prema Košutnjaku, samo desna strana je donekle naseljena i to oko ulice Pere Velimirovića a leva je većim delom pod šumom.

Zašto se ovaj bulevar nije projektovao tako da tramvaj saobraća skroz desno (kao što je ranije i bilo) pa onda ostatak da bude kolovoz jer bi u tom slučaju samo na dve tačke (koje su već semaforizovane) imali presecanje automobila i tramvaja? U ovom rešenju praktično će se svakoj stanici tramvaja biti pešački prelaz i ukrštanje pešaka i vozila.

Mislim čak da bi ovo rešenje ublažilo i tu kolovoznu krivinu ispod nadvožnjaka jer bi kolovoz išao blagim skretanjem ulevo.
Capture.JPG
 
Poslednja izmena:

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
273
Pohvaljen
948
Jedna stvar mi nikako nije jasna. Prošlog aprila su započeti radovi od Rasadnika do Mosta na Adi, rok je dat do aprila 2023, trajanje kompletnih radova 360 dana. Bili smo oprezno optimistični, u tom trenutku niko nije ni pominjao pitanje uklanjanja šina, delovalo je da je to već u sklopu tih dogovorenih radova. Međutim svega par meseci kasnije (nakon Šapićevog dolaska) apsolutno sve staje. Pravi se novi tender i uvodi drugi izvođač da vrši uklanjanje šina. Od tada više nema nikakvog pomaka na glavnim radovima na toj deonici. Ako uklanjanje šina nije bilo uključeno u obim poslova prvog izvođača, kako je on mogao uopšte da bude uveden na gradilište kada taj osnovni preduslov nije ispunjen, i kako je mogao da bude dat rok april 2023, a uklanjanje nije ni započeto? Nemoguće da je napravljen baš toliki propust u planiranju. A ako uklanjanje šina jeste bilo uključeno u prvi projekat, otkuda onda u sred izvođenja imamo novi tender i novog izvođača? Nameće se pitanje da li je isti posao naplaćen dva puta, svako da podmiri svoju ekipu? Ili je nešto drugo u pitanju? Kakogod, do aprila će možda biti završene šine, a za spajanje Bulevara sa Mostom na Adi ćemo verovatno čekati još koju godinu.
 

johnny_s

Higher intermediate
Učlanjen(a)
09.04.2011.
Poruke
884
Pohvaljen
2.288
Nije uključeno uklanjanje šina u tender jer nije u nadležnosti grada, već republike, odnosno Infrastrukture železnica Srbije. Koordinacija je po običaju problem, a to zašto je izvođač uveden pre ispunjenja preduslova za radove, to je već politika...
 

karim

Intermediate
Učlanjen(a)
17.10.2011.
Poruke
273
Pohvaljen
948
Po tome ispada da su oni u času početka radova već znali da ne mogu ni da krenu da rade na velikom delu te deonice sve dok se šine ne uklone, a za to tada još nije ni bio raspisan tender. Samim tim, znali su i da je taj rok od 360 dana totalna budalaština jer u velikoj meri zavisi od potpuno nezavisnog projekta i drugog izvođača. Neverovatno. Da li se barem zna koji je rok za uklanjanje šina, tj. kada će zvanično moći da se nastave radovi na samoj saobraćajnici?
 

končar

Intermediate
Učlanjen(a)
14.06.2022.
Poruke
316
Pohvaljen
643
Мени није јасно зашто ИЖС мора да распише тендер да би уклонио шине. Забога, зар немају опрему и људе за тако нешто?
 

johnny_s

Higher intermediate
Učlanjen(a)
09.04.2011.
Poruke
884
Pohvaljen
2.288
Ovo je samo pretpostavka, ali verovatno neće da angažuju svoje ljude na nečemu što im nije u opisu posla, kad mogu da raspišu tender i naplate od države. Posao infre je da upravlja i održava infrastrukturu, ne da je uklanja kako bi Grad mogao da uzme to zemljište, tako da angažovanje njenih resursa zarad interesa trećeg (pravnog) lica nije baš osnovano. A i ovako ne moraju posle da se prepucavaju sa Gradom oko naplate.
 

varos kapija

Higher intermediate
Učlanjen(a)
04.10.2007.
Poruke
1.285
Pohvaljen
1.984
Kad grad uradi eksproprijaciju kuce za ulicu, ne rusi je bivsi vlasnik valjda? Zasto bi ovde bilo drugacije. Osim sto su šine vredna sekundardna sirovina.
 
Vrh