Stefan94d
Intermediate
- Učlanjen(a)
- 31.03.2022.
- Poruke
- 192
- Pohvaljen
- 273
Nepotrebno je da bude na toj deonici bulevara gde je sa obe strane suma. Ima primera gde treba, ali ovde nije taj slucaj..Kako drvo može biti nepotrebno? Ovo prvi put čujem.
Nepotrebno je da bude na toj deonici bulevara gde je sa obe strane suma. Ima primera gde treba, ali ovde nije taj slucaj..Kako drvo može biti nepotrebno? Ovo prvi put čujem.
Da me J***s ne razumem sta bi drvored pokvario.Nepotrebno je da bude na toj deonici bulevara gde je sa obe strane suma. Ima primera gde treba, ali ovde nije taj slucaj..
A и сигурније за пешаке јер имају додатну баријеру између свог тела и ~1000кг метала.Posađeno je par drveća kod pružnog prelaza. A neka neko pokuša da zamisli kak bi lepo izgledalo da je trotoar odvojen od puta drvoredom. A još i bici staza odvojen od trotoara drvoredom
Како то кад је никад већи буџет?Ja sam ubeđen da su oni u ovaj posao ušli sa manjkom finansija, i da je to i razlog da se ovako oteže. Prosto ne mogu sebe da ubedim u drugačiji scenarijo, jer da je bilo koji drugi u pitanju do sad bi se našlo rešenje.
Kućica najbliža kružnom toku, ova sa roze fasadom pripada železnici i ona je u planu za rušenje, koliko znam druge ne smetaju, kružni tok će biti na poziciji bivše pupme i iza nje na bivšoj pruzi.Dali je moguće da ovih nekoliko kućica na mestu novog kružnog toka prave problem?
Jeli to državno ili moraju da otkupe pre rušenja?
Hvala na informaciji. Znači ne moraju čekati eksproprijaciju, završili su uklanjanje pragova. Nije mi jasno što onda čekaju. Mora da neki planovi još nisu odobreni.Kućica najbliža kružnom toku, ova sa roze fasadom pripada železnici i ona je u planu za rušenje, koliko znam druge ne smetaju, kružni tok će biti na poziciji bivše pupme i iza nje na bivšoj pruzi.
Da li neko ima informaciju, da li se odustalo od tunela za tramvaj i ostavlja se ukrštanje puta sa njim?
Na ovom potezu, koliko me sećanje služi, saobraćao je samo tramvaj na liniji 3. Pitanje je koliko često? Ima li smisla denivelisati tramvaje, ako prolaze ovuda na 15 minuta? Na Autokomandi ima više linija, pa raskrsnica nije denivelisana, nego tramvaj prolazi kroz sam kružni tok....Za taj tramvaj kod kružnog toka, ja bi ga radije digao nego ukopavao. Jeste da bi ukopan tunel bio jeftiniji, ali uvek postoji mogućnost plavljenja. A i pešaci/biciklisti bi sigurnije prolazili ispod tramvaja na nadvožnjaku nego da čekaju dali tramvaj izlazi iz tunela...
U svakom slučaju bi tramvaj tu morao biti denivelisan.
Mislim nije dobra praksa praviti novo loše rešenje samo zato što su u prošlosti neka druga rešenja bila loša. Slažem se da bi na Autokomandi bilo sjajno kada bi se tramvaj denivelisao. Pitanje je da li su za to postojali finansijski, vremenski, prostorni i drugi tehnički uslovi kada se radila rekonstrukcija. Takođe, to bi eventualno značilo i višemesečno zatvaranje saobraćaja na Autokomandi tokom izgradnje, pa je možda i to bio faktor zašto se nije išlo na takvo zahtevnije rešenje, usleg neviđenog kolapsa koji bi tako nastao. Na lokaciji gde je ovde predviđen KT sa tramvajskim tunelom izgleda da ima sasvim dovoljno prostora da se u svakom trenutku obezbedi dovoljan bajpas ili neko drugo privremeno rešenje tako da se drastičnije ne ometa postojeći saobraćaj dok traje izgradnja.Na ovom potezu, koliko me sećanje služi, saobraćao je samo tramvaj na liniji 3. Pitanje je koliko često? Ima li smisla denivelisati tramvaje, ako prolaze ovuda na 15 minuta? Na Autokomandi ima više linija, pa raskrsnica nije denivelisana, nego tramvaj prolazi kroz sam kružni tok.
Никад већи буџет за никад већи бирократски апарат и лоповлук.Како то кад је никад већи буџет?