I semafor je zasvetleo, do duše za sada samo trepćuće žuto, ali s obzirom na to da je urađeno stajalište za bus 3A na delu iz grada koji nije pušten, može se očekivati uskoro puštanje druge strane nadam se.Zasvetlelo ko božićna jelka, konačno celom urađenom trasom.
Ima ih ukupno 7, primaju mesecnu platu svakih 75 dana, kvari im se cesto bager, a kamion j*** hidraulika od pocetka projekta ..... moramo imati trunku razumevanja!Zna li se hoće li izvođač radova snositi neke penale zbog kašnjenja?
Opa, izgleda da ćemo ipak doživeti to otvaranje, možda i ove godine!Kamion za metlanje ulica je čistio novoizgrađeni deo. Desetak radnika i par mašina je kao nešto radilo. Pruga se i dalje sklanja
U pravu si, deca tu prelaze i prugu. Postojeći nadvožnjak preko pruge koji vodi do SC je jednako opasan, jer je jako uzan, bez trotoara, na njemu ne mogu ni dva automobila da se mimoiđu, za pešake je noću ozbiljan rizik ići tuda.Ne samo put, crna tačka je i pruga. I to možda i opasnija jer je krivina tu i ne vide se vozovi od Resnika ka gradu. A svi tuda prelaze jer su najbliži pravi prelazi po 1 km i levo i desno.
A svetlo je dno dna. Čisto da ga ima
Najčešće jeste tako, nažalost. Mada ona nova pasarela kod Ade pokazuje da kad imaju dovoljno jak motiv (npr. teranje inata Ada Mallu) da mogu da je završe i za par meseci.Uf... pasarele su nam jedna od mnogih, nesavladivih, tačaka u modernom građevinarstvu Beograda...
Pitanje da li bi bila otvorena dok se ne bude završilo proširivanje Patrijarha Pavla do Kijeva...