Šta je novo?

Bulevar patrijarha Pavla

Шине су стављење само на раскрсници на почетку булевара (из правца Раковице), јужније од тога их неких 100м ни нема, следећих 50ак м су прекривене асфалтом/земљиштем, и после иду оне старе како су и биле, само још више дотрајале.Ни нзм шта се планира са патријарха Димитрија чини ми се да нема смисла да и њега не прошире, али опет нема смисла ни да ће ова реконструкција надживети моје студирање, али опт је тако.
И да, у патријарха Димитрија нема ни контактне мреже, а неки стубови су баш баш криви, ткд свакако морају и то да мењају па бих рекао да минимум још неке 2-3 године нема ништа од трамваја.
 
Proširenje se planira sve do opštine, ali kako ovo rade, a naročito ako uzmemo u obzir da to proširenje podrazumeva rušenje autosalona, eksproprijaciju dela placa IMRa koji je sad privatan i gradnju novog velikog nadvožnjaka preko pruge koji bi počinjao u Vareškoj... Nema ništa od treće faze.
Projekat ove trenutne predviđa uklapanje pruge, tako da je ideja da se tramvaj vrati kad završe ove dve faze.
 
Želenica je posle dugo vremena nastavila sa uklanjanjem šina, ovog puta od pružnog prelaza kod kovnice novca/skretanja ka groblju, ka želenzičkoj stanici Topčider.
20221224_085436.jpg
20221224_085436.jpg
 
Da li ce biti svecano otvaranje, a usput i zatvaranje par kratera koji su se otvorili oko sahti uz ivice, ili odvodi kako god.
 
Пошто радови поприлично касне, постоји ли могућност да се коридор, којим је ишла пруга поред Хиподрома, искористи за неки шински вид превоза а да се за аутомобилску везу искористи простор поред?
Ако им је већ стало да сулуди метро иде кроз БнВ, можда би уместо њега могао трамвај да се провуче тим коридором и негде око Сајма да се спусти испод земље и настави до бивше Железничке станице (а ако има и нека не превише скупа опција да настави и даље).
С друге стране да трамвај из Раковице тим коридором има директан успон на мост, уместо да користи кривудање којим се трамвај с Бановог пење на мост?!
Па да добијемо две лакошинске линије: Раковица - Нбг, Баново - Центар (или где већ).
 
Kamion za metlanje ulica je čistio novoizgrađeni deo. Desetak radnika i par mašina je kao nešto radilo. Pruga se i dalje sklanja
Opa, izgleda da ćemo ipak doživeti to otvaranje, možda i ove godine!

Sinoć prošao tuda, rasveta deluje pomalo čkiljavo. Svakako kudikamo bolje nego do sada, mada intenzitet osvetljenja na centralno postavljenim stubovima deluje da nije dovoljan da se lepo pokriju trotoari sa obe strane kolovoza.

Deo između raskrsnica sa Pere Velimirovića i Vareškom (kod nove perionice) je verovatno osuđen na večiti mrak. Raniji stubovi na kojima je bila rasveta su uklonjeni zajedno sa tramvajskom kontaktnom mrežom, a postavljanje novih izgleda da nije deo sadašnjeg projekta i verovatno neće doći na dnevni red bar još deceniju, tj. dok se ne krene u produžetak rekonstrukcije Bulevara ka Rakovici. S obzirom da na tom delu nema ni trotoara, mrkli je mrak, put je uzan, stalno je zastoj zbog suženja - dobili smo novu crnu tačku, posebno za pešake (i to bukvalno crnu, noću). Sa te strane se inače nalazi i džinovski Sportski centar Rakovica u koji gomila dece odlazi svako veče na treninge i snalazi se kako zna i ume da dođe do tamo. Katastrofa!
 
Poslednja izmena:
Potvrdjujem, rasveta samo da se kaze da radi. Poprilicno mracno i dalje.
 
Ne samo put, crna tačka je i pruga. I to možda i opasnija jer je krivina tu i ne vide se vozovi od Resnika ka gradu. A svi tuda prelaze jer su najbliži pravi prelazi po 1 km i levo i desno.
A svetlo je dno dna. Čisto da ga ima
 
Ово је пуштено коначно, додуше тротоари нису асфалтирани, шина нема, службени пролази нису пуштени.. А ове сијалице ако ће АМСС да изађе да мери осветљеност неће проћи испитивање..
 
Ne samo put, crna tačka je i pruga. I to možda i opasnija jer je krivina tu i ne vide se vozovi od Resnika ka gradu. A svi tuda prelaze jer su najbliži pravi prelazi po 1 km i levo i desno.
A svetlo je dno dna. Čisto da ga ima
U pravu si, deca tu prelaze i prugu. Postojeći nadvožnjak preko pruge koji vodi do SC je jednako opasan, jer je jako uzan, bez trotoara, na njemu ne mogu ni dva automobila da se mimoiđu, za pešake je noću ozbiljan rizik ići tuda.

1672407426587.png


Možda bi imalo najviše smisla napraviti privremenu pešačku pasarelu preko pruge i ulice, otprilike između prilaza Sportskom centru do Autokomerca? Pa jednog lepog dana, kada se bude nastavljalo proširivanje Bulevara, zameniće ga novi nadvožnjak sa dve trake i trotoarom.

1672407668609.png
 
Uf... pasarele su nam jedna od mnogih, nesavladivih, tačaka u modernom građevinarstvu Beograda...
Pitanje da li bi bila otvorena dok se ne bude završilo proširivanje Patrijarha Pavla do Kijeva...
Najčešće jeste tako, nažalost. Mada ona nova pasarela kod Ade pokazuje da kad imaju dovoljno jak motiv (npr. teranje inata Ada Mallu) da mogu da je završe i za par meseci.
 
Jeste završena ali čini mi se da nije puštena u upotrebu ili možda jeste u poslednjih nekoliko dana.
Kad je u pitanju pasarela za pešake to je onda specijalna filozofija.

Послато са SM-G991B помоћу Тапатока
 
Bilo ljudi danas u pogresnom smjeru :) a i ovaj novi kakve su sahte dajem mjesec dana da potonu osjetno, na drugoj strani vec ima poveca rupa jedna npr pri ivici puta...
 
Vrh