Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

зашто не би направили трамвај/бус/такси траку од бетонских плоча, ако ће то да помогне да не буде разрована...?
 
Od "Franša" do Slavije tramvaji će ići samo levom stranom i tako će se izbeći ono ukrštanje sa drumskim saobraćajem. Međutim, tu je problem ogromna zgrada Veterinarskog fakulteta. Ona nije lepa ali ja sasvim funkcionalna. Podignuta je pre XXII rata. Nije problem što nije neka lepotica već je problem što je suviše blizu ulice. Tramvajski koloseci će ići tik uz glavni ulaz gde uvek ima studenata. Naravno, platani sa te strane moraće biti posečeni ali posle iskustva sa Bulevarom to neshvatamo tako tragično. Odmah će biti posađeni novi. Nerešiv problem je kako odmaći zgradu fakulteta bar nekoliko metara od ulice.
 
Moja predpostavka je da ce ulaz prebaciti na neku bocnu stranu.

Nego koji ti je to XXII rat? :laugh:
 
Pogrešio sam, naravno mislio sam WWII. Inače sasvim je dobra ideja da se ulaz prebaci na neku bočnu stranu. U tom kraju postoji još jedan problem a to je parking restorana "Franš".
 
A bas mi zao divljeg restorana koji je uzurpirao javno stepeniste i putni pojas ,plus kida bankinu ,i divljie se parkiraju njegvi divlji gosti sve srusiti bez pardona
 
I napravljen je od nekadašnjeg javnog wc-a....
 
А зашто би се улаз у факултет мењао, или се платаи са те стране секли? Шинска траса према Вождовцу остаје на месту, а до ње долази траса ка граду.

Франш је екстремни примерак дивљине деведесетих. Међутим, и као такав, има легалан паркинг на крову врачарског тунела који је свако вече потпуно празан. док се буџовани и полусвет са џиповима паркира по тротоару, ако може, до свог стола у ресторану.
 
Premestiti sine,vratiti fransu namenu i napraviti od tog parkinga park and ride.

Takodje spojiti medjunivo stanice karadjordjev park sa podzemnim prolazom ispod Bulevara.
 
Stf, može i tako ali bi onda bulevar ostao iste širine a ja sam mislio da on treba da se bar malo proširi da bi se povećao protok saobraćaja. Što se tiče "Franša" kada je pravljena petlja na tom mestu niko nije ni pomišljao na restoran. Nikad nisam bio u njemu ali je neverovatno da restoran na tom i takvom mestu u podzemlju postaje elitno kultno mesto sa jakim prizvukom polusveta. Zašto neko ne uredi čuveni restoran Golf na Košutnjaku koji je bio kultni još pre rata. Istina on je nešto dalje ali sva ta klijentela svakako ima kola i to kakva. Inače stanicu "Karađorđev park" treba potpuno dovršiti i napraviti peron koji bi bio spojen sa pozemnim prolazom koji je tako blizu ali je sada vrlo slabo korišćen.
 
drum1":11b1f7hi je napisao(la):
зашто не би направили трамвај/бус/такси траку од бетонских плоча, ако ће то да помогне да не буде разрована...?

Ovo bi moralo da se uradi i to ne samo tu nego na svim mestima gde se šine koriste i za autobuse npr. Milentija Popovića.
 
dedinje":3h09yim2 je napisao(la):
Stf, može i tako ali bi onda bulevar ostao iste širine a ja sam mislio da on treba da se bar malo proširi da bi se povećao protok saobraćaja.
Наравно, Булевар треба проширити за још једну траку, али нажалост, на страни Ветеринарског факултета нема места, нарочито на кратком потезу код улаза на Инфективну клинику. Булевар ће се евентуално проширивати на штету парка од чега ми се диже коса на глави ...

dedinje":3h09yim2 je napisao(la):
Što se tiče "Franša" kada je pravljena petlja na tom mestu niko nije ni pomišljao na restoran. Nikad nisam bio u njemu ali je neverovatno da restoran na tom i takvom mestu u podzemlju postaje elitno kultno mesto sa jakim prizvukom polusveta. Zašto neko ne uredi čuveni restoran Golf na Košutnjaku koji je bio kultni još pre rata. Istina on je nešto dalje ali sva ta klijentela svakako ima kola i to kakva.
Јако је интересантно какве локације "елита" бира за себе. Ваљда им је подсвесни инстинкт толико јак па бирају обавезно чудна места подземног света, блата итд ...
dedinje":3h09yim2 je napisao(la):
Inače stanicu "Karađorđev park" treba potpuno dovršiti i napraviti peron koji bi bio spojen sa pozemnim prolazom koji je tako blizu ali je sada vrlo slabo korišćen.
Чини ми се да подземни пролаз поседује рачвање ка подземној станици и та врата су тренутно забарикадирана неким дрвеним плочама.
 
Frans je bio obicni javin wc koji je zauzimanjem javnog stepenista pretvoren u restoran to moze samo u srbistanu 90tih i da nikom danas ne pane na pamet da ga ukloni ,cak su i skidali zastitnu ogradu pa su morali staviti betonske barijere da neulaze na utoput gdje netreba banana drzava
 
Zar ne treba pored veterinarskog fakulteta d aprodje saobracajnica ka prokopu i Maleskom brdu. Ako je tako, tramvaji koji bi isli pored faksa bi se ukrstali sa vaznim pravcem. Tu samo pomaze ukopavanje, cak bi i nesrecni platani preziveli
 
Taj nadvoznjak je dosta dalje ka Klinickom centru,izmedju onog novog sportskog centra i KC-a.
 
Kako dokazati i kome se obratiti za uklanjanje Fransa?
 
Galeks":pmseazrn je napisao(la):
Kako dokazati i kome se obratiti za uklanjanje Fransa?

Piši propalo. Tu su se odomaćile mnoge vrste moćnika koje ova zemlja produkuje u velikim količinama, verovatno je jedan od njih i gazda. To bi se kočilo na sve moguće strane.
 
Ipak se nazire kraj korupciji..više neće biti takvih moćnika,zbog kojih mora da se ide obilazno.Dosta je više.
 
Postoje fotografije cak i na forumu gdje se vide stepenice u kojoj temi sam ih stavio nesjecasm se
2012 ja se nadam da dolazi to vrijeme koje ti kazes da je stiglo to cu povjerovati tek kad sruse frans ,ono divlje naselje na obali iza bloka 45 za pocetak
 
direktor":2gztp3qe je napisao(la):
Postoje fotografije cak i na forumu gdje se vide stepenice u kojoj temi sam ih stavio nesjecasm se
2012 ja se nadam da dolazi to vrijeme koje ti kazes da je stiglo to cu povjerovati tek kad sruse frans ,ono divlje naselje na obali iza bloka 45 za pocetak

Eh direktore, potpisujem tvoju izjavu, ali mi se cini da bi tako vec zasli u domen maste.
Sta mislis da se napravi neka lista, sta sve treba da se ukloni.
A posle fazona radi bombardujemo svi zivi pismima novine i institucije, pa ako 10% uspemo da sredimo uspeh za nas?

Ili previse mastam?
 
Podržavam, ali samo ako se svaki cilj detaljno obrazloži. Da ne bude ni u kom slučaju ni jedna jedina nevina žrtva!

A cela ta ulica je trebala da se proširi, koliko mi je jedan starosedelac iz tog kraja pričao, tu su do slavije trebale da se ruše neke zgrade kako bi se ulica proširila. No, od toga nema ništa jer bi koštalo jako puno i bilo bi jako loše promuvati to u političkom svetu. Al nešto svakako da je moguće. No, ako šine premestimo na jednu stranu, onda taj prolaz ne mogu da koriste i autobusi?
 
U nadi da ce ova tema postati aktuelna tokom 2014 postavljam pitanje da li je neko nekada razmisljao o tunelu iz Nebojsine odmah posle skretanja iz skerliceve pa do Tirsove ulice(izlaz pre Deligradske).Sva vozila koja skrecu iz Bul.Oslobodjenja ka Tirsovoj mogla bi to da cine ulicama Ohridska,Sv.Save,Krusedolska gde bi bilo poniranje u tunel ka Tirsovoj pre raskrsnice.Problem bi bio za automobile koji iz Pasterove idu ka Nebojsinoj i Hramu,kao i za vozila koja iz knjeginje zorke skrecu u Tirsovu. Ovim tunelom bi se povecala protocnost vozila u Bul.Oslobodjenja i sto je za mene vaznije oslobodio u potpunosti pogled na Hram i Svetosavki plato i to od bus stanice ispred spomenika Karadjordju. Svetosavski plato bi trebao da bude jedan od najmirnijih i najlepsih delova grada i da jos iz samog tramavaja/busa/automobila, dok se vozite pukne pogled na Hram i to vas natera da se bas jednom nedeljno obidjete ga bilo da ste vernik/turista/ljubitelj arhitekture. Sto se tice izbora drveca i nacin sadnje oko spomenika Karadjordju je katastrofalan,a Svetosavski plato je definitivno najlepsi kod Biblioteke.Vodoskoske i vodene povrsine sa alejama cveca i biranim stablima treba prosiriti do samog Bul.Oslobodjenja i tako dobiti cistu vizuru.(dobar primer Tas i Crkva Sv.Marka u pozadini). Cekam komentare i kritike iskusnijih na postavljenu ideju.
 
Разматрано је раније да се Булевар ослобођења стави у тунел испод Врачарског платоа. Да се ја питам, под земљом би ишао трамвај од Ветеринарског до Славије, чиме бисмо Вождовац приближили за пет минута центру, а једног дана бих укопао можда и Булевар, зарад стварања пешачког раја на Платоу.
 
Пантограф":23i1t20t je napisao(la):
Разматрано је раније да се Булевар ослобођења стави у тунел испод Врачарског платоа. Да се ја питам, под земљом би ишао трамвај од Ветеринарског до Славије, чиме бисмо Вождовац приближили за пет минута центру, а једног дана бих укопао можда и Булевар, зарад стварања пешачког раја на Платоу.

Svidja mi se ova ideja :)
 
Пантограф":2brto0ss je napisao(la):
Разматрано је раније да се Булевар ослобођења стави у тунел испод Врачарског платоа. Да се ја питам, под земљом би ишао трамвај од Ветеринарског до Славије, чиме бисмо Вождовац приближили за пет минута центру, а једног дана бих укопао можда и Булевар, зарад стварања пешачког раја на Платоу.

Не само да је разматрано него је и урађен идејни пројекат који је био у склопу ширег плана за врачарски плато и све околне улице које би постале пешачке зоне.Имао сам увид у тај пројекат пре око две године. Да је то све спроведено каснија девастација Врачара би била избегнута тј не би била ни дозвољена онолика спратност.
 
Delija imam knjgu sa tim divnim idejamakoje nisu realizovane i nekim za slaviju STF je listo i poslje mu bilo lose koliko dobrih projekata ceka u ladicama a radi se konkurs radi konkursa a ostalo se samo renovira i prepakuje na isti polozaaj bez unapredjena i poboljsanja .Kad uhvatim vremena postavicu po nesto ,Prosto mi se slosi kad vidim kakoje sve moglo dobro da izgleda i kako je sa vizijom projektovano
 
Vrh