Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

Osim toga,prebacivanjem sina na sredinu dobilo bi se duplo ukrstanje kod Veterinarskog.
Inace, imam neki osecaj da ce potez od Autokomande do Slavije prosiriti za jednu traku, tako da bude 2+2. Naravno,isecice drvece, jer su ga vec planski ``lose odrzavali``.

Mozda bi se prebacivanjem sina na sredinu ulice u Vojvode Stepe konacno resili onog parkiranja na sred ulice,koje je tamo rak rana saobracaja. Ali to je vec druga tema.
 
Надам се искрено да ће пребацити у Војводе Степе шине у средину, мада се и ту поставља питање места. А што се дела од Вука до Калемегдана тиче, и ту се очекује хорор.
 
Kad sam predlagao prebacivanje tramvaja iz Vojvode Stepe na sredinu Bulevara Oslobođenja polazio sam od toga da su te dve ulice paralelne i blizu jedna druge tako da stanovnici ulice V. Stepe mogu da koriste i tramvaj na Bulevaru. Kasnije mi je pala na pamet možda bolja ideja - zašto se tramvaj ne bi prebacio u ulicu Jove Ilića. Ona jeste uska ali tramvaj bi mogla da primi. Postoji i mogućnost da tramvaj od autokomande ka trošarini ide ulicom Jove Ilića a sa trošarine (Banjice) vraća se na autokomandu ulicom Vojvode Stepe. Možda ovo izgleda neozbiljno ali pogledajte plan Bgd. - te ulice su duge, paralelne i veoma blzu jedna druge. Ulica vojvode Stepe je veoma uska a nema ni drvored ni parking. U njoj su soliteri, fakultet, studentski domovi itd. Ona sama po sebi nije za tramvaj koji drastično otežava neophodno parkiranje. Možda bi ovoj ulici više odgovarao trolejbus. Drugo je ulica Jove Ilića koja je takođe uska ali mnogo slabije naseljena i bez solitera.
 
Поента је да се трамвају да што више независности да не би био аутобус на шинама. Ја сам зато за укидање аутомобилског саобраћаја у Ресавској и Београдској (којом би, наравно, било дозвољено да пролазе сва возила ГСП). ;)
 
dedinje":2j54odpu je napisao(la):
Bulevar Oslobođenja ima razdeobna ostrva na sredini koja su široka i mogu da prime tramvaje bez problema. Jedino bi se morali ukloniti platani sa tih razdeobnih ostrva ali ostaje drvored platana uz trotoar.
dedinje":2j54odpu je napisao(la):
Kasnije mi je pala na pamet možda bolja ideja - zašto se tramvaj ne bi prebacio u ulicu Jove Ilića. Ona jeste uska ali tramvaj bi mogla da primi.
Ne izgleda mi da poznajete ovaj kraj, jer u suprotnom se nikada kombinacija ovih reci ne bi nasla u istoj recenici. Molim se samo da se iste ideje nece "javiti" i nekim vizionarima u upravi grada.
 
Taj kraj poznajem dobro a ti izloži svoje vizije i kombinacije reči da vidimo šta misliš o problemu ulice Vojvode Stepe i tramvaja u njoj.
 
Posle izgradnje naselja 4 juli,Vojvode Stepe ce biti zagusena do tacke pucanja.

Sva je sreca te su sve novoizgradjene zgrade uvucene oko 10 metara od dotadasnjih udzerica. To govori da je u buducnosti planirano njeno prosirenje,a po mojoj proceni, imace mesta za 2+2+ tramvaj na sredini. ali, to ce biti tek za nekih 20 godina.
 
Wile E. Coyote":39j1ljj3 je napisao(la):
Ја сам зато за укидање аутомобилског саобраћаја у Ресавској и Београдској (којом би, наравно, било дозвољено да пролазе сва возила ГСП). ;)
Hm za resavsku i može, ali za Beogradsku bi to imalo suviše negativnih posledica jer je Beogradska za veliki deo Palilule gotovo jedina praktična veza iole prisojnog kapaciteta sa Autoputem.

Od Beogradske ka istoku nemate ni jednu kapacitetnu ulicu koja povezuje Palilulu sa auto-putem u pravcu sever-jug.

Ne zaboravite da zabrana automobilskog saobraćaja znači i zabranu saobraćaja za dostavna vozila
 
nbumbic":2cnd2eyq je napisao(la):
Od Beogradske ka istoku nemate ni jednu kapacitetnu ulicu koja povezuje Palilulu sa auto-putem u pravcu sever-jug.
Па биће УМП :lol:
Алтернатива је Максима Горког и Јужни булевар. Или Булевар КА па на Устаничку. Знам, ово много обилази...
nbumbic":2cnd2eyq je napisao(la):
Ne zaboravite da zabrana automobilskog saobraćaja znači i zabranu saobraćaja za dostavna vozila
Може да се њима дозволи пролаз у времену ван шпица.
 
Wile E. Coyote":2r013nr2 je napisao(la):
nbumbic":2r013nr2 je napisao(la):
Od Beogradske ka istoku nemate ni jednu kapacitetnu ulicu koja povezuje Palilulu sa auto-putem u pravcu sever-jug.
Па биће УМП :lol:
:D

U bre ti kao da si agent za nekretnine koji je pokušavao da mi uvali stan na uglu Dunavske i Francuske dok smo sa terase gledali reku šlepera:

Čovek mi reče: Kad kupujete stan ne treba da gledate sadašnju situaciju nego perspektivu.Sav taj saobraćaj će biti za tri-četiri godine prebačen na UMP i obiliznicu jer to moraju da završe.
A u međuvremenu će sve barake, skladišta i pruga koju vidite biti zamenjene parkovima i poslovno-stambenim kompleksima.

Sigurno ste čuli da uveliko rade na marini! Tako da cene od 2.300€ po kvadratu je na ovoj lokaciji extra povoljno jer će biti mnogo skuplje za tri četiri godine!

:blah: :blah:

Taj je zeznuo i 2012 po optimizmu
 
Не, ја сам као политичар. :D

Мали оф, али са причом о агенту за некретнине подсети ме на причу када сам тражио стан за куповину и наведе ме пут у скојевско насеље, где се оглашавао једноипособан стан:

Лепа зграда, леп и стан, заиста у добром стању, малтене ништа да се уложи: предсобље, кухиња са трпезаријом, солидно купатило... и једна соба!!! Питам ја, где је друга соба, а она ми показује кухињу са трпезаријом и каже: па ево овде може да се направи као дневни боравак!!! Не можеш ни да замислиш шта сам јој све рекао...
 
@wille

Gotovo svaki razgovor sa agentima za nekretnine može da se pretvori u lep skeč za TV seriju. Čak bi mogli da pokrenemo temu o pisanju rečnika agenata za nekretnine kako bi ih razumeli nesrećni kupci

recimo

Ušuškan stan= stan iz koga možete komotno da gledate tv program na televizoru komšije u zgradi preko puta vaše uprkos činjenici da Vaš nesretni komšija ne može da priušti TV sa dijagonalom većom od 37cm

Među mojim omiljenijim rečenicama prilikom razgledanja stanova u Belvilu

JA: Pa cena od 2.108 EUR/km2 je malo visoka imajući u vidu da se za 2.000 EUR/km2 može uzeti stan kod Vuka.

Belvilac: A pa to se ne može porediti, Belvile je za početak na neuporedivo boljoj lokaciji. Odavde ste za 5min vožnje već u centru! :o
U ostalom kako ćete tamo za garažu ovde to imate (prim.nbumbic u Belvilu je cena garažnog mesta prava sitnica samo 7.000EUR-9.000EUR :blah: :blah:
 
Нашао сам чланак у новинама БЛИЦ од 14.11.2011. и пише следеће:

- Осим Славије, у плану је реконструкција Булевара ослобођења и у перспективи и аутокоманде. Онда ће практично цео овај потез бити уређен. - прича градски архитекта Дејан Васовић.

Када је у питању Булевар ослобођења, радови ће се такође финасирати из Европске банке за обнову и развој, а процењена вредност је 6 милиона евра. Радови који се овде помињу су реконструкција трамвајске пруге и мреже, саобраћајница, комуналне инфраструктуре, тротоара, сигнализације... За ову саобраћајницу у току је израда пројектног задатка, а разматра се и да ли постоји могућност да Булевар уместо досадашње три буде проширен да има 4 траке, а да улица остане у истом профилу.

Мостом преко аутокоманде

Уређење аутокоманде је нешто чиме ће се градске власти тек бавити, а идеја о којој се већ неко време прича је могућност да се из Булевара ослобођења, из правца Бањице практично пређе изнад кружног тока на Аутокоманди, одакле би возила даље ишла према граду и аутопуту. Тако би се саобраћај који иде ка Улици војводе Степе одвијао без заустављања у кружном току.

То је конкретно шта жели архитектонско-планерска секта и градски диктатори. Питање Славије намерно остављам за другу тему.

Не уважавају се уопште поставке еколошког и хуманог планирања:
- Дати хуман простор пешачком и бициклистичком саобраћају
- Унапредити јавни саобраћај
- Не забранити у потпуности, али ограничити аутомобилски саобраћај, посебно у централним градским зонама. Учинити га што непожељнијим унапређењем осталих видова саобраћаја, по некада и на рачун аутомобилског.
- Водити рачуна о друмском саобраћају за возила снабдевања, хитних служби, и за превоз инвалида.
- Не нарушавати постојеће зелене површине. По неко дрво може да се посече тек у зони раскрсница, и стајалишта јавног превоза, како би повећали функционалност истих. Али за тај рачун треба унапредити зелене површине на блиским локацијама.
- Стварни јавни увид на самој локацији будуће изградње/реконструкције/уређења, а не у некој канцеларијској рупи, објављен у неком информацијском сметлишту, од кога људи окрећу главу пре него што прочитају, иако су заинтересовани.
- Приликом јавног увида направити минимално 2 варијанте које се озбиљно разликују, а по могућству 3-4.

Слажем се са форумашима који предлажу премештање трамваја на десну страну од Славије до Ветеринарског. Само, то би захтевало семафор код Ветеринарског за укључивање аутобуса према Славији. Паметним системом сигнализације могуће је направити такав систем да се трамвај никада не зауставља код Ветеринарског, и да не долази до нагомилавања возила код Храма према центру. А доскочили би и таксистима да не букирају траку за јавни превоз. Некад због њих саобраћај буде бржи за аутомобиле него за јавни превоз. Морало би један или два платана код Ветеринарског да се посеку, да се испегла кривина за трамвај.
Свакако, треба имати бициклистичку стазу од Аутокоманде до Славије, а улица је довољно широка.
 
Превлачење булевара Ослобожења преко кружног тока код Аутокоманде се коси са плановима УМП-а, који би такође требало да иде преко њега. Још један доказ да су или одустали од УМП-а или немају појма о чему причају.
 
U zadnje vreme su bile indicije od strane Vasovica da ce se graditi nadvoznjak preko Autokomande ali ne za UMP vec za Bulevar oslobodjenja.Time ce i ukucati zadnji ekser u kovceg ideje poznate kao UMP jer je ocigledno da nema niceg od mosta,a izgradnjom ovog nadvoznjaka ne moze se poterati tuda nadvoznjak za UMP.


6.15 Пројекат за надвожњак Аутокоманда (изградњу надвожњака преко кружног тока – Булевар ослобођења)
960.000.000


Dakle,9.6 miliona eura za taj nadvoznjak planiran 2014te godine.

Adios UMP! :cool:
 
Такође, доводи се у питање потенцијални надвожњак или подвожњак за трамвај. Ту имамо нефункционалну окретницу трамваја, и велико успоравање трамвајског саобраћаја. Ако би се метро за Вождовац чекао 20-30-40 година, онда би пре свега требало упристојити трамвај. Тај надвожњак би значио само аутомобилима, прве 2-3 године, а онда ће загушење да се пренесе на остале саобраћајнице, па ће и сам надвожњак имати мноштво аутомобила који стоје.
 
ima li sanse da beogradput u skorije vreme popuni rupcage tj izravna asfalt na deonici od fransa do hrama?
 
Karlo del Ponte":3u8a4ebx je napisao(la):
То је конкретно шта жели архитектонско-планерска секта и градски диктатори. Питање Славије намерно остављам за другу тему.

Не уважавају се уопште поставке еколошког и хуманог планирања:
- Дати хуман простор пешачком и бициклистичком саобраћају
- Унапредити јавни саобраћај
- Не забранити у потпуности, али ограничити аутомобилски саобраћај, посебно у централним градским зонама. Учинити га што непожељнијим унапређењем осталих видова саобраћаја, по некада и на рачун аутомобилског.
- Водити рачуна о друмском саобраћају за возила снабдевања, хитних служби, и за превоз инвалида.
- Не нарушавати постојеће зелене површине. По неко дрво може да се посече тек у зони раскрсница, и стајалишта јавног превоза, како би повећали функционалност истих. Али за тај рачун треба унапредити зелене површине на блиским локацијама.
- Стварни јавни увид на самој локацији будуће изградње/реконструкције/уређења, а не у некој канцеларијској рупи, објављен у неком информацијском сметлишту, од кога људи окрећу главу пре него што прочитају, иако су заинтересовани.
- Приликом јавног увида направити минимално 2 варијанте које се озбиљно разликују, а по могућству 3-4.

Слажем се са форумашима који предлажу премештање трамваја на десну страну од Славије до Ветеринарског. Само, то би захтевало семафор код Ветеринарског за укључивање аутобуса према Славији. Паметним системом сигнализације могуће је направити такав систем да се трамвај никада не зауставља код Ветеринарског, и да не долази до нагомилавања возила код Храма према центру. А доскочили би и таксистима да не букирају траку за јавни превоз. Некад због њих саобраћај буде бржи за аутомобиле него за јавни превоз. Морало би један или два платана код Ветеринарског да се посеку, да се испегла кривина за трамвај.
Свакако, треба имати бициклистичку стазу од Аутокоманде до Славије, а улица је довољно широка.

Potpisujem.
Pesaci, biciklisti i gradski prevoz, tim redom moraju imati prednost nad automobilskim saobracajem, 60e su davno prosle.

Resenje za saobracajni kolaps je unapredjenje gradskog prevoza kao alternative i smanjenje broja licnih vozila na ulicama a ne pravljenje mostova preko jednog uskog grla do drugog, presipanj iz supljeg u prazno.

Tramvaj na zapadnu stranu bul. JNA, Vojvode Stepe pesacko/tramvajska i eventualno ukidanje kruznog toka za tramvaj zarad prave trase po sredini uz obaveznu prednost na semaforima.

44704869.jpg


U kruzni tok se ulivaju Milutina Ivkovica, prosirena Tabanovacka i bul. JNA, nema vise potrebe za nadvoznjakom.
 
U vezi mogućeg nadvožnjaka; zar nije lepše napraviti tunel ispod kružnog toka? Razumem da je malo komplikovanije, ali biće jako ružno, pogotovo kad se doda još jedan nadvožnjak(UMP).
 
Nadvoznjak je jeftiniji.A podvoznjak jedino dolazi u obzir za denivelaciju tramvaja-metroa.
 
Na Bulevaru Oslobođenja glavni problem je ogromna i ružna zgrada Veterinarskog fakulteta koja je pribijena uz sam trotoar. Ona je posebno ružna kad se gleda sa autoputa iz pravca mostarske petlje. Biće teško prebaciti tramvaj na sredinu o bzirom da trasa tramvaja od autokomande (skvera) pa do Franša ide isključivo levom stranom. Mogla bi da produži tako do Slavije ali joj smeta zgrada Veterinarskog a i odluka je da tramvaj ide sredinom. Tu, kod fakulteta (gde i danas jedan kolosek seče ulicu) oba koloseka bi mogla doći na sredinu ulice ali kako bi to izgledalo? Vozila koja dolaze od Slavije imala bi ukrštanje sa tramvajem ali vozila koja idu ka Slaviji imala bi slobodan prolaz. Inače ne verujem da se od UMP odustalo. On će biti urađen samo je pitanje kada? Kakve su šanse i planovi za izgradnju tunela od petlje hipodrom do autokomande? Koliko bi koštao približno taj tunel u odnosu na cenu mosta?
 
opet autobusi i taksisti nece da voze svojom basticom nego idu na ionako ocajan kolovoz
 
Predviđena sredstva za rekonstrukciju Bulevara oslobođenja, prema Nacrtu gradskog budžeta 2013. godinu:

10.73. Пројекат реконструкције Трга Славија, Булевар Ослобођења на делу од Ветеринарског факултета до Славије са кружним током (измештање трамвајске пруге, реконструкција коловоза, комуналне инфраструктуре и саобраћајне сигнализације, изградња подземних пешачких пролаза)

2013. - 195,840,000
2014. - 1,597,081,200

*iznosi su u dinarima

Izvor: Grad Beograd

Denivelacija kružnog toka na Autokomandi je planirana od 2014. i informaciju o tome sam preneo na temi o rekonstrukciji Ulice vojvode Stepe :)
 
bulevar jna je katastrofalno izrovan i izbrazdan posle snega, narocito dole kod veterine i u bus/taxi traci, koju su doduse nekako zakrpili.

ima li izgleda da ce se krpiti pre rekonstrukcije?

i da li neko zna smeju li gsp i taxi vozila da voze izvan svoje trake i tako dodatno doprinose rovarenju dela koji je namenjen 'civilnim' automobilima?
 
Vrh