Wile E. Coyote
Advanced
Јбг, у томе је квака 22.
dedinje":2j54odpu je napisao(la):Bulevar Oslobođenja ima razdeobna ostrva na sredini koja su široka i mogu da prime tramvaje bez problema. Jedino bi se morali ukloniti platani sa tih razdeobnih ostrva ali ostaje drvored platana uz trotoar.
Ne izgleda mi da poznajete ovaj kraj, jer u suprotnom se nikada kombinacija ovih reci ne bi nasla u istoj recenici. Molim se samo da se iste ideje nece "javiti" i nekim vizionarima u upravi grada.dedinje":2j54odpu je napisao(la):Kasnije mi je pala na pamet možda bolja ideja - zašto se tramvaj ne bi prebacio u ulicu Jove Ilića. Ona jeste uska ali tramvaj bi mogla da primi.
Hm za resavsku i može, ali za Beogradsku bi to imalo suviše negativnih posledica jer je Beogradska za veliki deo Palilule gotovo jedina praktična veza iole prisojnog kapaciteta sa Autoputem.Wile E. Coyote":39j1ljj3 je napisao(la):Ја сам зато за укидање аутомобилског саобраћаја у Ресавској и Београдској (којом би, наравно, било дозвољено да пролазе сва возила ГСП).
Па биће УМП :lol:nbumbic":2cnd2eyq je napisao(la):Od Beogradske ka istoku nemate ni jednu kapacitetnu ulicu koja povezuje Palilulu sa auto-putem u pravcu sever-jug.
Може да се њима дозволи пролаз у времену ван шпица.nbumbic":2cnd2eyq je napisao(la):Ne zaboravite da zabrana automobilskog saobraćaja znači i zabranu saobraćaja za dostavna vozila
Wile E. Coyote":2r013nr2 je napisao(la):Па биће УМП :lol:nbumbic":2r013nr2 je napisao(la):Od Beogradske ka istoku nemate ni jednu kapacitetnu ulicu koja povezuje Palilulu sa auto-putem u pravcu sever-jug.
Karlo del Ponte":3u8a4ebx je napisao(la):То је конкретно шта жели архитектонско-планерска секта и градски диктатори. Питање Славије намерно остављам за другу тему.
Не уважавају се уопште поставке еколошког и хуманог планирања:
- Дати хуман простор пешачком и бициклистичком саобраћају
- Унапредити јавни саобраћај
- Не забранити у потпуности, али ограничити аутомобилски саобраћај, посебно у централним градским зонама. Учинити га што непожељнијим унапређењем осталих видова саобраћаја, по некада и на рачун аутомобилског.
- Водити рачуна о друмском саобраћају за возила снабдевања, хитних служби, и за превоз инвалида.
- Не нарушавати постојеће зелене површине. По неко дрво може да се посече тек у зони раскрсница, и стајалишта јавног превоза, како би повећали функционалност истих. Али за тај рачун треба унапредити зелене површине на блиским локацијама.
- Стварни јавни увид на самој локацији будуће изградње/реконструкције/уређења, а не у некој канцеларијској рупи, објављен у неком информацијском сметлишту, од кога људи окрећу главу пре него што прочитају, иако су заинтересовани.
- Приликом јавног увида направити минимално 2 варијанте које се озбиљно разликују, а по могућству 3-4.
Слажем се са форумашима који предлажу премештање трамваја на десну страну од Славије до Ветеринарског. Само, то би захтевало семафор код Ветеринарског за укључивање аутобуса према Славији. Паметним системом сигнализације могуће је направити такав систем да се трамвај никада не зауставља код Ветеринарског, и да не долази до нагомилавања возила код Храма према центру. А доскочили би и таксистима да не букирају траку за јавни превоз. Некад због њих саобраћај буде бржи за аутомобиле него за јавни превоз. Морало би један или два платана код Ветеринарског да се посеку, да се испегла кривина за трамвај.
Свакако, треба имати бициклистичку стазу од Аутокоманде до Славије, а улица је довољно широка.
10.73. Пројекат реконструкције Трга Славија, Булевар Ослобођења на делу од Ветеринарског факултета до Славије са кружним током (измештање трамвајске пруге, реконструкција коловоза, комуналне инфраструктуре и саобраћајне сигнализације, изградња подземних пешачких пролаза)
2013. - 195,840,000
2014. - 1,597,081,200