Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

direktor":2bveqt1c je napisao(la):
Delija imam knjgu sa tim divnim idejamakoje nisu realizovane i nekim za slaviju STF je listo i poslje mu bilo lose koliko dobrih projekata ceka u ladicama a radi se konkurs radi konkursa a ostalo se samo renovira i prepakuje na isti polozaaj bez unapredjena i poboljsanja .Kad uhvatim vremena postavicu po nesto ,Prosto mi se slosi kad vidim kakoje sve moglo dobro da izgleda i kako je sa vizijom projektovano

Да, тад се и волео Београд и са љубављу и поштовању прилазило послу и тражењу одговарајућих урбанистичких решења. Ово данас је само ради пара, безвољном отаљавању посла и ништа више.
 
Само да напоменем да су неки од тих пројеката рађени 90их година и наравно мимо до недавно актуелне тројке Рубињони-Деполо-Вукан Вучић.По речима једог од предводилаца тог добронамерног дела струке тада је држава била у распаду,пара није било нигде али су барем могли на миру да планирају пројекте за срећнију будућност када ће бити пара за њихово извођење

Ето,било је пара после али су и приоритети били другачији.
 
Slazem se sa Delijom da vreme besparice kako tada ali i sada treba iskoristiti za pravljenje dobrih utemeljenih planova ali u skladu sa prioritetima. Ovaj projekat svakako nije prioritet bio ni onda a ni sada negde je u rangu sa tunelom kod kalisa. Beograd se posle 2000god suocio sa problemom rastuceg automobilskog saobracaja te je zato prioritet sa metroa dat mostovima po meni potpuno opravdano dok sada se treba okrenuti metrou i celovitom planiranju a ne polu resenjima. Takodje kao neki od buducih projekata treba svakako uzeti u razmatranje i Bul Oslobodjenja kao delimicno podzemnu trasu ali kada za to dodje vreme tj steknu se finansijski uslovi.
 
Evo projekta nagrađenog prvom nagradom na konkursu za Vračarski plato, održanom 1988. godine, a koji je predviđao denivelaciju tadašnjeg Bulevara JNA (danas Bulevara oslobođenja):

http://djordje*******obic.com/wp-content/gallery/vracar-88/111vplato02.jpg

http://djordje*******obic.com/wp-content/gallery/vracar-88/111vplato01.jpg

A sad - TRIVIA! Pogodite ko je autor ovog rada? :)
 
Jel Bobic posto je sa njegovog bloga ili Jovin a mozda u saradnji sa Mirjanom Lukic
 
Jeste Đorđe Bobić zajedno sa Vladom Macurom. Inače, Vračarski plato, ovakav kako danas izgleda, takođe je izveden po Bobićevom projektu, ali kao što vidimo, znatno, znatno skromnijem.

Tako da je ovaj deo Delijinog posta:

Delija":19cwt0w8 je napisao(la):
Само да напоменем да су неки од тих пројеката рађени 90их година и наравно мимо до недавно актуелне тројке Рубињони-Деполо-Вукан Вучић.

... donekle diskutabilan. Jer upravo je Bobić, za vreme mandata gradskog arhitekte, doživljavan kao "njihov čovek" i "LRT lobista" (što i na neki način i jeste bio, budući da je bio jedan od vodećih promotera tzv. Belama).
 
Па на нашу срећу Бобић није био једини који је организовао конкурсе или предлагао решења.Постојали су и неки други стручни људи,доктори наука,професори,врхунски урбанисти са квалитетним пројектима иза себе који су се нешто питали.

Нпр,тај пројекат Бобића је само последица услова кокурса који су организовали људи за које већина нас није ни чула.

Потрудићу се у наредним месецима да ископам неке ствари и сачувам од заборава и саботажа са тамне урбанистичке стране као ономад са "Београдом 2000".
 
Tunel na tom mestu je u skladu sa nekim rešenjima koje sam video u evropskim gradovima. Jedino mi nije jasno što je tunel toliko kratak. Presek Skerlićeve i Bulevara u nivou? Čemu to? Zašto ne bi tunel išao nešto bliže Veterinarskom fakultetu?
 
2012":178mluxh je napisao(la):
Ipak se nazire kraj korupciji..više neće biti takvih moćnika,zbog kojih mora da se ide obilazno.Dosta je više.
Auuu kako bi to bilo lepo, ali je preterano naivno.
Mislim da će ovde pre i Prokop i zeleznički koridor X završiti nego što će to da se desi.
Ovde kod nas u NS nema ko se u zadnjih 12 godina nije izmenjao na vlasti - i sve je uvek bilo isto, onima koji se dokopaju vlasti sve lepo i divno, a nama sve gore. Sad smo stigli do toga da u poslednjih par godina imamo i oružane obračune tinejdžera u po bela dana u neposrednim blizinama OSNOVNIH ŠKOLA I VRTIĆA! I o tome se niko ne brine, jer ima prečeg posla, kao npr. naći još poneko direktorsko ili šefovsko mesto da se uglave uvaženi članovi partija koje čine vladajuću koaliciju. A sve moj do mojega. Isti ljudi su uvek direktori, samo promene stranku i preduzeće, i vozi dalje. Pa imamo vrsne stručnjake za sve i svašta, jednom su direktori Toplane, pa onda direktori Zavoda za izgradnju grada, pa odmah potom postanu direktori npr. Vodovoda, pa JGSP-a, pa na kraju cak i Gradskog Zelenila. Stvarno su to veliki i nekompromitovani stručnjaci kad se baš u sve razumeju.
Ovi sadašnji su kod nas napravili ponajveći kuple..j jer im je trebalo glasova sa štapa i kanapa da skrpe većinu. Oni prethodni su isto sve raskućili, deleći feude između sebe. O Majinom vremenu ne vredi reči trošiti - katastrofa sa sve odštetom koju sad grad mora da plaća, ali su se ona & kompanija pravovremeno "uselili" u odgovarajuću stranku pa ispade da njih niko ni za šta ne proziva. Prosto odvratno kuda idemo, a sve kao "borba protiv korupcije".
Korupcija je ovde trajna - samo se malo ili više ušminka i dok ne dođe vreme da na bilo kojim izborima ne učestvuje ni jedan političar koji se vrti naokolo zadnjih 20 godina, nema ništa od nas! Stvarno - ne znam da li ste primetili da kod nas prosto ni nema novih političara, svi lideri stranaka su tu od pamtiveka, samo se stranke dele ko amebe, ali ljudi su tu - svemogući, prepametni i sveuništavajući.
Žalim za OT, ali se slatko nasmejah kad pročitah ovo "kraj korupciji".
 
Ja više nemam kome da se obratim, pa ako neko sa foruma ima mogućnosti neka urgira da se ovo uključenje na Bulevar Oslobođenja nekako reši. Pisao sam Direkciji ali ne odogovaraju, a samo linije vodilje treba da se iscrtaju, da ljudi skreću u skladu sa ZOBS.

20140326_161442.jpg
 
Brđanin, po tvom predlogu tunel bi bio mnogo duži i naravno skuplji. Bitno je samo da se povežu dva parka - onaj ispred Hrama i onaj sa metereološkom stanicom. Mislim da tramvaj ne bi trebalo da ide kroz tunel već po površini zbog one važne stanice a i lepše bi izgledalo. Po meni, tramvaji su ukras grada.
 
Ako neko misli da ce moci rekonstrukciji proci samo sa površinskim (šminkerskim) radovima
grdno se vara ,
novi-izvor-juzni-bulevar.png

sva podzemna infrastruktura je dotrajala i svakim danom je sve gora

Slika je od predhodnog vikenda , bez brige novi ,,izvor,, je saniran :)
 
Interesantno da niko nema pojma za javni uvid za Planove detaljne regulacije u zoni izmedju Kumodraza 2 i Banjice 2.

Ja cu predati primedbu da ce ovim planom zakovati Bulevar oslobodjenja od Save Maskovica do Paunove u profilu 1+1. Bez obzira sto nakon Paunove ka Avali ne postoje uslovi za lako i jednostavno sirenje ove ulice, makar u ovom delu gde je lako izvodljivo treba da se napravi normalan profil bulevara.

Druga primedba je vezana za biciklisticku infrastrukturu, odnosno zanemarivanje iste.
Javni uvid u nacrt plana detaljne regulacije područja Jajinci – celina A1, opština Voždovac sa izveštajem o strateškoj proceni uticaja plana na životnu sredinu


Komisija za planove Skupštine grada Beograda, na sednici održanoj 12. avgusta 2014. godine utvrdila je Nacrt plana detaljne regulacije područja Jajinci-celina A1, opština Voždovac, sa Izveštajem o strateškoj proceni uticaja predmetnog Plana na životnu sredinu, i na osnovu člana 50. Zakona o planiranju i izgradnji („Službeni glasnik RS”, br. 72/09, 81/09, 64/10, 24/11, 121/12, 42/13, 50/13 i 98/13)

oglašava

Javni uvid u nacrt plana detaljne regulacije područja Jajinci – celina A1, opština Voždovac sa izveštajem o strateškoj proceni uticaja plana na životnu sredinu

JAVNI UVID obaviće se u zgradi Gradske uprave grada Beograda, u Ulici 27. marta br. 43-45 (sala 2 u suterenu) u periodu od 18. avgusta do 18. septembra 2014. godine, svakog radnog dana od 9 do 18 časova.

JAVNA SEDNICA Komisije za planove Skupštine grada Beograda, održaće se u zgradi Gradske uprave grada Beograda, u Ulica 27. marta br. 43-45 (sala 2 u suterenu), 14. oktobra 2014. godine, u 13 časova. U toku javne sednice, sva prisutna fizička i pravna lica koja su podnela primedbe u vezi sa Nacrtom plana u pisanom obliku, mogu obrazložiti primedbe pred Komisijom za planove Skupštine grada Beograda.

Zainteresovana lica mogu, tokom javnog uvida, svoje primedbe na planirana rešenja, u pisanom obliku, da dostave Sekretarijatu za urbanizam i građevinske poslove, preko pisarnice u Ulici 27. marta br.43-45, najkasnije do 18. septembra 2014. godine.
http://www.beograd.rs/cms/view.php?id=1616980
 
Vesic je maloprije rekao na studiju V da ce bulevar oslobodjenja dobiti bicikljklisticku stazu i da ce to biti prva staza uradjena prilkom rekonstrukcije ulice
 
Као што сам био и предпоставио, план за тај део Јајинаца је донесен како би се легализовала илегална градња. Уз све то, тим планом је предвиђено неколико локација на којима би се градиле вишеспратнице.
Поменућу само три најважнија детаља, због којих ћу поднети примедбе:

1) Предвиђен је профил само 1+1 саобраћајна трака од Трошарине до Паунове, што је премало за будуће потребе. Планом треба предвидети 2+2, не само због саобраћаја него и естетике, те ради простора за комуналне инсталације. У овом случају, било који квар на главним инсталацијама повлачи прекид саобраћаја.

2) Планом није предвиђена бициклистичка стаза, иако спада у правце који су и најпопуларнијии најлепши за бициклирање. Уз све то, то је део града где је бицикл бржи од најбржег јавног превоза.

3) Није предвиђена ни једна главна попречна саобраћајница између Бањице 2 и Кумодража 2. Треба пожурити са примедбама.
 
Оно што се данас догодило на потезу од О. ш. "Карађорђе" до Ветеринарског факултета слободно можемо назвати потпуним саобраћајним колапсом.
 
Ovo za bici. stazu... ako će da je prave k'o staze na NBG-u, bolje onda nek' rekonstruišu bez staze. Koji će nam (biciklistima) neupotrebljiva staza.
 
Sta bi danas na autokomandi i autoputu oko 5 ?!
 
Feanor":m9ji7m4l je napisao(la):
Sta bi danas na autokomandi i autoputu oko 5 ?!

Od Slavije do bulevara Oslobodjenja je bila gužva, plus autoput, plus Narodnih heroja (neverovatno) i tradicionalno Takovska i Kneza MIloša.

Neću da se hvalim, ali iz Ljutice Bogdana sam skrenuo u Humsku, pa Zvečanskom, pa onim malim sokacima izašao do pekare pa tramvajskim šinama preko autokomande do Veterinarskog fakulteta i tu se uključio dalje ka Slaviji.

Totalni haos
 
Policija u strajku neregulise sobracaj to nespada pod poslove kad strajkuju
 
Heinz":25wwn1ce je napisao(la):
Ja više nemam kome da se obratim, pa ako neko sa foruma ima mogućnosti neka urgira da se ovo uključenje na Bulevar Oslobođenja nekako reši. Pisao sam Direkciji ali ne odogovaraju, a samo linije vodilje treba da se iscrtaju, da ljudi skreću u skladu sa ZOBS.

20140326_161442.jpg

Ovo je problem sa svim uključenjima u tom bulevaru jer neki ljudi iz misterioznog razloga koriste levu a ne desnu stranu. To se rešava kaznom a ne iscrtavanjem linija vodilja.
 
Pa i treba levu da koriste. Zašto bi koristili desnu kad skreću u levo?

Inače, dobio sam odgovor iz drugog puta od Direkcije da je pitanje postalo zvaničan predmet i da će stručnjaci da vide šta može da se uradi.

Iz ZOBS-a možda nije najjasnije, ali imaš par stotina metara dalje ka Trošarini obeleženo kako se skreće, iscrtane su linije na raskrsnici koja ima semafor, iz ulice Veljka Lukića Kurjaka levo u Bulevar Oslobođenja.

Члан 46.

Возач возила који скреће улево дужан је да скретање изврши крећући се крајњом левом саобраћајном траком која се протеже уз разделну линију, односно саобраћајном траком која се протеже уз леву ивицу пута са једносмерним саобраћајем, ако саобраћајним знаком није друкчије одређено.

Члан 51.

Када на раскрсници возила долазе из супротних смерова и скрећу у лево, возач мимоилази возило из супротног смера тако што га пропушта са своје десне стране.
 
samo što na konkretnoj slici vozila ne dolaze is suprotnih smerova.
 
Vrh