Šta je novo?

Bulevar Oslobodjenja (ex JNA) od Autokomande do Slavije rekonstrukcija

[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482256#p482256:2iahukri je napisao(la):
srdjanprpa » 03 Окт 2017 04:17 pm[/url]":2iahukri]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482200#p482200:2iahukri je napisao(la):
stf » Uto Okt 03, 2017 12:45 pm[/url]":2iahukri]
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482172#p482172:2iahukri je napisao(la):
srdjanprpa » 03 Окт 2017 09:19 am[/url]":2iahukri]Zasto sto niko od nas nije video taj projekat i prepostavljam da niko i ne zna gde moze da se vidi taj projekat :D
Bio je projekat na forumu.

Ja sam skoro prelistao sve stranice, a pratim projekat od pocetka posto zivim u bulevar-u i nigde nisam nasao projekat, znam da je bilo price da ce biti 4+2 trake, ako imas negde taj projekat, sliku ili tako nesto podeli :)
Ја сам гледао тај пројекат па сам мислио да сам га на форуму и видео ...
 
Скоро свакодневно пролазим булеваром и све ми се чини да има места за 4 траке, али да ће бити тесније, само за аутомобиле и комбије, док ће већа возила морати жутом траком (мада тим булеваром не би требало да пролазе камиони изузев ватрогасаца и јавних служби).
 
Napravicu mali delimican of.
Naime pre neki dan sam (subota) sam hteo da prodjem preko slavije ka autokomandi.
Eto , onako, po mi na pamet.
Dolazim Beogradskom iz pravca Bulevara i nigde do samih radova nema table sa naznakom da je prolaz zatvoren. Slicna situacija je i iz drugih pravaca.
Ok, neko ce reci da se nisam prethodno informisao i u pravu je.
Ali, dozvolite da nisam jedini i da odredjen broj gradjana ne prati medije.

Moje pitanje je zar je toliiki problem na vecim (pa i manjim) raskrnicama pre slavije/bulevara oslobodjenja postaviti table sa obavestenjem da je prolaz nemoguc i tako ranije preusmeravati saobracaj (u mom primeru u bulevar, krunsku...)?
Jer ipak, ovo nisu radovi koji traju pola dana ili dan, vec mnogo duze...



Sent from my LG-D320 using Tapatalk
 
Istina.

Isto tako bi na Brankovom mostu trebalo staviti putokaze pre odvajanja na NBG strani jer ako ideš levom trakom ne možeš da skreneš desno ka Savamaloj i Karadjordjevoj.

Signalizacija nam je stara boljka
 
To je грешка градског секретаријата за саобраћај што није наложио постављање саобраћајне сигнализације која би указала на обилазне правце.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482223#p482223:2z84gyom je napisao(la):
Дошљак » Uto Okt 03, 2017 5:16 pm[/url]":2z84gyom]Данас сам питао једног радника рече ми биће 4+2.

E to ce imati efekta.
 
Hoće,ali pod jednim uslovom.Mora da se stave oni šiljci na ratkapne ,kao u Ben Hur filmu ,kada jure dvokolicom i pokušavaju šiljcima da oteraju iz svoje blizine neprijateljsku dvokolicu
 
Da razjasnimo jednom za svagda priču o broju saobraćajnih traka :

http://www.blic.rs/vesti/beograd/ko...nstrukcija-krece-sredinom-maja-i-bice/6ckb2rx

Trenutno ne mogu da nađem jedan drugi tekst koji je i objasnio da će se dodatna traka dobiti kako pomeranjem šina sa jedne i druge strane, tako i sužavanjem postojećih traka.

Nekako mi je, moram da priznam prosto neverovatno, da se malo malo pa postavlja to pitanje iznova i iznova. Ja se slažem da smo daleko od neke superuređene zemlje, ali da mislim da je neko ovako ozbiljan projekat uradio na takav način da se napravi tako krupan previd, to bi mi prosto bilo već previše, čak i za našu Srbijicu.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482460#p482460:1aepz3ci je napisao(la):
vladanet » 04 Окт 2017, 12:56[/url]":1aepz3ci]Sužavanje postojećih je već dovoljan previd.

Daleko je veća korist i u smislu protoka saobraćaja i u smislu bezbednosti od sužavanja postojećih traka da bi se dobile 4+2, nego da je ostao sistem 3 (naizmenično) + 2. A samo neko ko nije kao ja doživeo da nekoliko puta zamalo izbegne čeoni sudar vozeći od Hrama ka Veterinarskom fakultetu zato što se vozilo odozdo nije na vreme prestrojilo (ili vozač nije primetio na portalu smer-semafor) može da napiše gornju rečenicu.
 
I meni se to desilo 3 puta kod Kalemegdana i to na samom prevoju, gde je vidljivost oko 20 metara, i prilično je bilo strašno. To je toliko nebezbedno mesto, da me prosto čudi da do sada nije bilo težih sudara. Još mi kod Kalemegdana nikako nije jasno čemu služe ti semafori i duple isprekidane linije, kad već 5 godina unazad je sve u istom režimu.
 
Kako se u Srbiji određuje širina saobraćajnih traka:

bahacenje.jpg

previse.jpg

taman.jpg


Za ulice gde prolaze vozila JGPa važi sitem: sužavati sve dok vozači autobusa u mimoilaženju ne mogu da bace kosku jedan drugom bez naginjanja kroz prozor. I dok retrovizori ne počnu da češu stabla drvoreda (grane dolaze u obzir, taman da se redovno potkresuje).
 
Сужење трака је последица одустајања од сечења платана. Шине без сечења дрвореда нису могле више да се помере ка зградама.
 
A da su isečeni, mogu da zamislim koji bi tek urnebes nastao.
 
Ваљда треба форму по функцији кад је о томе реч а не обрнуто, али јбг, Булевар Ослобођења уписан у црну књигу вечно усраних

А платани су ионако натрули и за казну сад треба их исећи, дебла набости у земљу и исећи поново и тако једно 10 пута чисто дисциплински

Е да и на овај озлоглашени датум да се није десило оно што се десило овакве глупости би биле непостојане
 
Платани су ок и нису за сечење. Биће места за 4 траке за аутомобиле и комбије док ће већа возила трамвајском баштицом по потреби.
 
Nisam građevinac, već saobraćajac, ali koliko se nešto malo razumem, tramvajske baštice su i urađene u betonu a ne u asfaltu da bi tu prolazila veća (i teža) vozila, uključujući i autobuse, a ne da posle tri meseca asfalt ima rupe i kolotragove kao da prolaze tenkovi.
 
Astrotrain":1hr6ine7 je napisao(la):
Nisam građevinac, već saobraćajac, ali koliko se nešto malo razumem, tramvajske baštice su i urađene u betonu a ne u asfaltu da bi tu prolazila veća (i teža) vozila, uključujući i autobuse, a ne da posle tri meseca asfalt ima rupe i kolotragove kao da prolaze tenkovi.
Gresis silno sinko.Podloga je ta koja definise nosivost puta.Asfalt je zavrsni sloj koji je otporniji od betona na atmosferski uticaj i so za posipanje puta.Ovakav beton kakav su uradili, je propast od troskova za sanaciju ,kada ga bude nagrizla so.U Mije Kovecevica beton im je vec ispucao na vise od stotinak mesta i on je vec trajno ostecen/ unisten.
Nadzora nema,klasifikacije betona nema,armature takodje nema.Iskustva druguh gradova po ovom pitanju takodje nema.Ovo je ubedljivo najjeftinije resenje za velike pare.
 
Baš sam juče malo stajao koji minut onako posred ne bih li na licu mesta ocenio raspoloživu širinu kolovoza i prema onome što sam mogao da procenim onako odokativno, moj je utisak da će autobusi morati da idu betonom jer ako provuku četiri trake u asfaltnom delu one će biti takve širine da za autobuse neće biti mesta.
 
Ajde neko metar u ruke (ili stopalo, po stopalo) pa neka izmeri.

Po meni je minimum, širina u Brankovoj. Mislim da je tamo 12m, tj 3m po traci. Mislim da je minimum za grad 2.75m
 
Проблем је што је сада одмах до десног ивичњака од трамвајске баштице постављена она пластика која раздваја смерове, па се онда асфалтни коловоз чини ужим него што јесте. Најбоље се ширина може видети на оном привременом аутобуском стајалишту где су ставили бехатон на сред коловоза.
 
[url=http://beobuild.rs/forum/viewtopic.php?p=482921#p482921:2evlvgys je napisao(la):
x14sz » Pet Okt 06, 2017 7:56 am[/url]":2evlvgys]06.10.2017.

file.php



Koliko je to šira ulica ?
 
Vrh